לוכד עכברים בהוד השרון

באתר מדבירייטינג מזמינים לוכד עכברים בהוד השרון

נתקלתם בעכבר ברחבי הדירה, המשרד או או אפילו בעסק? אנחנו נוכל לעזור לך! צור קשר עם הלוכדים באתר והזמן עוד עכשיו לוכד עכברים בהוד השרון – אמין, מיומן ומקצועי, כזה שיגיע במהירות האפשרית על מנת ללכוד את העכבר שחדר לדירה שלך. הלוכדים שלנו מספקים גם שירות של לוכד חולדות בהוד השרון, הם מגיעים עם כל הציוד המקצועי על מנת לבצע את הלכידה על הצד הטוב ביותר, לא משנה באיזה מכרסם מדובר – הם ערוכים להכל.

מוטי דודקמן
ספק מאומת

חשוב לי להשתמש בחומרים הטובים ביותר, חשוב לי להיות אמין כלפי הלקוח ולהראות לו בדיוק מה אני עושה, אני גובה מחירים הוגנים ביחס למחירי השוק ועושה מה שצריך כדי להוציא כל לקוח מרוצה.

חוות דעת
34
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.97
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10
ארז מצרי
ספק מאומת

אני עובד באופן יסודי, אני מאוד אמין כלפי הלקוחות שלי ומסביר להם בדיוק מה אני מבצע. אני עומד בזמנים וגובה מחירים הוגנים.

חוות דעת
75
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.96
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
9.9
אלדד אלדד טרבלסי
ספק מאומת

אני משתמש בחומרים ידידותיים, חשוב ואכפת לי מכול לקוח בכדי למצוא פתרון מתאים לכול אחד, שרות אמין ומקצועי.

חוות דעת
42
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.95
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
10
דוד דוד
ספק מאומת

זואולוג (תואר שני) בעל נסיון מעשי רב שנים בעבודה עם נחשים ובעלי חיים אחרים, ולוכד נחשים מעל לעשור.
שמח לייעץ תמיד: חשובים לי היושרה, האמינות והמקצועיות, כמו גם היחס האישי ללקוח. זמין עבורכם 24/7!

חוות דעת
39
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.95
מחיר
9.8
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10
שבי שבי מיכאלי מיקוד הדברות
ספק מאומת

בעבודה שלי חשובה לי מאוד המקצועיות והיסודיות, חשוב לי שהלקוחות שנתנו בי אמון יהיו מרוצים מכך שבחרו בי וישתמשו בי בהמשך לכל צרכיהם בתחום ההדברה.

חוות דעת
44
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.89
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
10
איציק כדיר
ספק מאומת

מקצועיות זה בראש סדר העדיפויות שלי, אני מגיע קודם לשורש הבעיה ואז מספק את הפתרון היסודי והטוב ביותר ללקוח. אני נותן אחריות על רוב העבודות שלי ועומד בהבטחות שלי, אני גובה מחירים נוחים ועומד בזמנים.

חוות דעת
35
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
97%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.80
מחיר
9.7
עמידה בזמנים
9.7
איכות העבודה
9.8
יחס\שירות
9.9

שאלות נפוצות

איך לוכד יפתור את הבעיה?

הלוכדים פותרים את הבעיה במהירות בכך שהם תופסים את העכבר או החולדה בידיים ויוצאים איתם מהדירה, הם מיומנים בזה.

מה המחיר המומלץ לצרכן באזור הוד השרון?

המחיר המומלץ לצרכן מתחיל ב-400 ש"ח בשעות העבודה הרגילות, המחיר עשוי לעלות בעשרות אחוזים בשעות הערב או בשעות הקטנות של הלילה.

עכברים מהווים סכנה בריאותית ונושאים על הפרווה שלהם טפילים וחיידקים אשר נדבקו בהם במעבר דרך צינורות הביוב ולכן חשוב מאוד לנקוט נגדם בפעולה אפקטיבית כמו לכידה.

לכידת עכברים על ידי לוכד עכברים בהוד השרון נחשבת לפעולה חיונית בשל הקושי ללכוד את העכברים בצורה עצמאית. לוכד עכברים מקצועי ובעל ניסיון רב יכיר את השטח היטב ואת האופי של העכברים ויהיה ביכולתו לבצע את הלכידה תוך ניסיון רב בדגש על מקצועיות.

פעולות לכידת עכברים או חולדות שבוצעו בהוד השרון

הלוכדים שלנו נקראים לבצע פעולות לכידת עכברים או חולדות רבות מאוד בהוד השרון, על כן הכנו עבורכם טבלה מפורטת בה ניתן לראות את פעולות הלכידה שהם ביצעו בתקופה האחרונה עבור התושבים בעיר, ניתן לראות בטבלה את פירוט העבודה ואת המחיר שגבו מהלקוח בסיום השירות:

באיזה מכרסם מטפליםשעת העבודההמחיר שגבה לוכד בהוד השרון
טיפול בעכבר בהוד השרוןהלוכד הגיע ללקוח לאחר כ-25 דקות, הוא לא הצליח לאתר את העכבר, על כן הוא הציב מלכודות בדירה והעכבר נלכד במהלך הלילה.400 ₪
טיפול בעכבר בהוד השרון + טיפול בחורים במבנההלוכד הגיע אל הלקוח לאחר כ-40 דקות, הוא איתר את העכבר בחדר השינה, לכד אותו במהירות ואטם חור במבנה ממנו נכנס העכבר.600 ₪
טיפול בחולדה בהוד השרון מחוץ לשעות העבודה הרגילותהלוכד הגיע אל דירתו של הלקוח בשעה 02:20, איתר את החולדה לאחר חיפושים רבים ולכד אותה.700 ₪
טיפול בחולדה בהוד השרון כולל טיפול בחורים במבנההלוכד אטם חורים במבנה ממנו נכנסה החולדה, לאחר מכן הוא הצליח לאתר אותה וללכוד אותה.600 ₪

שלבים של לכידת עכברים בהוד השרון

על מנת לבצע לכידה של עכברים או כל פעולת הדברה נגד מכרסמים, לוכד עכברים בהוד השרון מבצע מספר פעולות וכעת נפרט אודות הפעולות השונות:

זיהוי מסלול: רגע לפני פעולת הלכידה , על לוכד העכברים לעקוב אחר המסלול של העכברים על מנת לאתר את מקום הימצאם. עכברים נוטים להשאיר את הצואה שלהם במקום בו הם אוכלים. במידה והלוכד מבחין בגללים שחורים וקטנים, הרי זה סימן כי העכבר היה במקום.

תכנון אסטרטגיה: לאחר זיהוי של מסלול העכברים השלב הבא הוא בניית אסטרטגיה אשר תוביל ללכידה של העכברים. לכידת העכברים תתבצע באמצעות הנחה של מלכודות בצורה שאינה תעורר את החשד של העכברים. לוכד עכברים יקפיד לפזר מלכודות בכל המסלולים של העכברים במטרה ללכוד אותם.

תכשירי הדברה: לאחר פיזור המלכודות חשוב ביותר לעשות שימוש בחומרי הדברה הכוללים ריח חזק אשר יגרום לעכברים לברוח. פיזור החומר החזק יגרום לכל העכברים להיעלם מהאזור.

מה לעשות לאחר לכידה של העכברים

לאחר הלכידה של העכברים על ידי לוכד עכברים בהוד השרון, יהיו כמה פעולות אשר תוכלו לעשות מספר פעולות אשר יגרמו לעכברים לא להגיע שוב אל הבית שלכם:

איטום סדקים וחריצים: לאחר ביצוע הלכידה של העכברים, אפשר לבצע איטום של סדקים וחריצים על מנת למנוע את ההופעה של העכברים בבית.

פינוי פסולת: עוד פעולה אשר תהיה באפשרותכם לעשות היא פינוי הפסולת. חשוב ביותר לפנות את כל הפסולת בבית על מנת לא להגיע למצב של פסולת רבה אשר תגרום להגעתם של העכברים לבית.

איך תבחרו לוכד עכברים בהוד השרון

בחירת לוכד עכברים בהוד השרון אינה עניין של מה בכך ולכן חשוב ביותר לבצע את הבחירה בהתאם לפרמטרים שונים:

מיקום ספק השירות: כדאי לוודא כי הלוכד אכן פעיל באזורי השירות שלכם והוא אכן מספק שם את השירות, במידה ולא ייתכן כי הוא פשוט ייגבה מכם מחיר גבוה יותר על הגעה למרחק בו הוא לא רגיל לספק את השירות.

ניסיון: יש לבחור לוכד עכברים בעל ניסיון רב בתחום, כזה שיש לו עבר עשיר בתחום וביכולתו לבצע את הלכידה על הצד הטוב ביותר.

מקצועיות: לוכד עכברים מקצועי יבחר את שיטת הלכידה הטובה ביותר, בין אם מדובר על מלכודת דבק או אמצעי לכידה אחר בהתאם למיקום של העכבר והכרת האופי של העכבר.

מהירות: במידה וגיליתם עכבר בבית, הרי אי אפשר לדחות את ההגעה של לוכד העכברים אלא יש לטפל בכך בהקדם.  לוכד עכברים בעל ניסיון רב יגיע במהירות למקום ויבצע את הלכידה באמצעות האמצעים העומדים לרשותו.

זמינות: בין אם מדובר בשעת לילה מאוחרת או שעת בוקר מוקדמת, לוכד עכברים יגיע למקום במטרה ללכוד את העכברים במהירות תוך זמן קצר. לוכד עכברים יעמוד לשירותכם בכל זמן נתון על מנת לאפשר לכם ליהנות משקט נפשי.

אחריות: לוכד עכברים מקצועי יעניק לכם אחריות על ביצוע העבודה על מנת שיהיה לכם למי לפנות במידה ויהיה צורך לבצע פעולה נוספת.

המלצות: יתרה מזאת, כדאי לחפש לוכד עכברים באמצעות המלצות של לקוחות קודמים. שיחה עם לקוחות קודמים תסייע לכם לבחון את ההיצע ולבחור את בעל המקצוע הטוב ביותר. אל תהססו לשאול את הלקוחות הקודמים כמה שיותר שאלות וכך לדעת כמה שיותר פרטים.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה