לוכד עכברים ברמלה

לוכד עכברים ברמלה מזמינים מאתר מדבירייטינג [גם חולדות]

פגשתם חולדה או עכבר במטבח או בסלון? העכברים מצליחים לפלוש אל תוך הדירה שלכם? החולדות מטיילות לכם בשטח הבית והחצר? ללוכדים שלנו יש את הפתרון לכל בעיות המכרסמים שלכם! הלוכדים באתר מספקים שירותי לוכד עכברים ברמלה מעכשיו לעכשיו [במידת הצורך הם יגיעו תוך כ-30 דקות בממוצע], הלוכדים שלנו באים על מנת ללכוד את העכבר או החולדה שנכנסו אל דירתכם עוד באותו הרגע, במידה ואותו מכרסם לא יהיה בשטח כשהם יגיעו רק אז הם יציבו מלכודות שיבטיחו לכידה שלו ברגע שיתקרב אל שטח הבית.

מוטי דודקמן
ספק מאומת

חשוב לי להשתמש בחומרים הטובים ביותר, חשוב לי להיות אמין כלפי הלקוח ולהראות לו בדיוק מה אני עושה, אני גובה מחירים הוגנים ביחס למחירי השוק ועושה מה שצריך כדי להוציא כל לקוח מרוצה.

חוות דעת
34
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.97
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10
ארז מצרי
ספק מאומת

אני עובד באופן יסודי, אני מאוד אמין כלפי הלקוחות שלי ומסביר להם בדיוק מה אני מבצע. אני עומד בזמנים וגובה מחירים הוגנים.

חוות דעת
75
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.96
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
9.9
אלדד אלדד טרבלסי
ספק מאומת

אני משתמש בחומרים ידידותיים, חשוב ואכפת לי מכול לקוח בכדי למצוא פתרון מתאים לכול אחד, שרות אמין ומקצועי.

חוות דעת
42
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.95
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
10
דוד דוד
ספק מאומת

זואולוג (תואר שני) בעל נסיון מעשי רב שנים בעבודה עם נחשים ובעלי חיים אחרים, ולוכד נחשים מעל לעשור.
שמח לייעץ תמיד: חשובים לי היושרה, האמינות והמקצועיות, כמו גם היחס האישי ללקוח. זמין עבורכם 24/7!

חוות דעת
39
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.95
מחיר
9.8
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10
שבי שבי מיכאלי מיקוד הדברות
ספק מאומת

בעבודה שלי חשובה לי מאוד המקצועיות והיסודיות, חשוב לי שהלקוחות שנתנו בי אמון יהיו מרוצים מכך שבחרו בי וישתמשו בי בהמשך לכל צרכיהם בתחום ההדברה.

חוות דעת
44
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.89
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
10

חשוב לי שהלקוחות שלי יהיו מרוצים, אני אוהב לראות אותם מחייכים בסוף השירות, האמינות והשירות שלי הם בראש סדר העדיפויות, אני אוהב להעניק פתרון מלא לכל בעיה.

חוות דעת
9
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.56
מחיר
9.7
עמידה בזמנים
9.8
איכות העבודה
9.7
יחס\שירות
10

שאלות נפוצות

האם ניתן לבחור את הלוכד שיגיע דרך האתר?

כל הלוכדים מוצגים באתר יחד עם תמונה שלהם, תמונה של רישיון ההדברה שלהם וגם כמובן הדירוג שניתן להם. הגולשים באתר יכולים לבחור את בעל המקצוע שהכי מצא חן בעיניהם אחרי שראו את כל הפרמטרים הללו.

האם ניתן להזמין לוכד גם בשעות הלילה?

הלוכדים שלנו זמינים 24 שעות ביממה גם בשעות הלילה המאוחרות כמובן, ניתן להזמין את הלוכדים שלנו גם בשעות הלילה.

אם העכברים לא נותנים לכם מנוח ואתם שומעים רעשים בשעת לילה מאוחרת ורואים גללים של צואה, הרי יש לקרוא לשירותיו של לוכד עכברים ברמלה. רק לוכד עכברים מקצועי ובעל ניסיון רב יסייע בלכידה באמצעות הידע והניסיון העומדים לרשותו.

פעולות לכידת עכברים או חולדות שבוצעו ברמלה

הלוכדים באתר מדבירייטינג ביצעו כבר המון שירותי לכידת חולדות ועכברים עבור תושבים בעיר רמלה שהזמינו את השירות שלהם, הלוכדים שלנו עושים זאת במקצועיות רבה וביעילות המרבית, כל זאת במחירים נוחים ביחס למחירים המקובלים בשוק ההדברה. כאן בטבלה שלפניכם ניתן לצפות ממש בחלק מפעולות הלכידה האחרונות שבוצעו עבור תושבים בעיר רמלה, תוכלו לראות גם כן כמה בדיוק זה עלה להם:

באיזה מכרסם מטפליםשעת העבודההמחיר שגבה לוכד ברמלה
לכידה של עכבר בסלון של דירה ברמלההלוכד הגיע ואיתר את העכבר במהירות באזור הסלון, הוא הזיז את הספות ואת השולחן והצליח ללכוד אותו באופן מיידי.450 ₪
לכידה של חולדה במטבח ברמלהלוכד החולדות הגיע לרמלה וזיהה כי מדובר בחולדה, הוא לכד אותה במהירות במטבח מאחורי הפאנלים.500 ₪
לכידת עכבר במרתף של בנייןהלוכד הציב מלכודת כנגד עכבר שהיה בשטח המרתף, העכבר נתפס במלכודת לאחר כמה שעות.400 ₪
לכידת חולדה בדירה ברמלההלוכד איתר את החולדה באזור המטבח של הבית, לאחר מאבקים הוא הצליח ללכוד אותה.500 ₪
טיפול נגד מכרסמים בחצר של דירה ברמלהבוצעה הדברת מכרסמים בחצר של דירה, הלוכד הציב תיבות האכלה עם רעלים מסביב למבנה ובכך חיסל את אוכלוסיית המכרסמים באזור.600 ₪

איזה פיתיון יש לשים לעכברים במלכודת

העכברים יבחרו את האוכל שלהם לפי הצורך שלהם לחדד את השיניים שלהם באופן קבוע. פעולת הכרסום מסייעת לעכברים להתגונן מפני טורפים  ולעבור ממקום למקום. מכאן, על מנת לפתח את יכולת הכרסום על העכברים לחדד את השיניים בצורה קבועה. עם זאת האוכל לפיתיון של העכברים צריך להיות שונה ולכלול ריח שעכברים אוהבים. לעתים ניתן למצוא שאריות של מזון או חלקים של חטיפים אשר נאכלו על ידי עכברים ויש לשים את המזונות השונים בתור פיתיון.

מדביר מומלץ ברמלה אשר מעוניין ללכוד את העכברים במלכודת צריך להשתמש בפיתיונות הבאים על מנת ללכוד את העכברים:

גבינה צהובה: גבינה צהובה בהחלט עובדת בתור פיתיון לעכברים וניתן לשים גבינה צהובה במלכודת על מנת ללכוד את העכברים.

חמאת בוטנים: עוד מאכל אשר כדאי לשים במלכודת זה חמאת בוטנים בשל הריח החזק. לחמאת בוטנים יש ריח חזק אשר גורם לעכברים להתקרב אל המלכודת ולהריח את הריח ולמצוא את עצמם בתוך המלכודת. לצד חמאת בוטנים אפשר לשים במלכודת גם במבה לצורך לכידה של העכבר.

שוקולד: אפשר לשים במלכודת גם שוקולד על מנת ללכוד את העכברים.

לכידת עכברים באמצעות רעל

לוכד עכברים ברמלה עשוי לעשות שימוש ברעל על מנת ללכוד את העכבר.על לוכד העכברים להביא בחשבון את החשיפה של בעלי חיים וילדים לרעל. על הלוכד לעשות שימוש ברעל הכולל ריכוז גבוהה במטרה להשפיע במהירות, דבר אשר עשוי לחשוף את הנמצאים באזור לסכנה. רגע לפני השימוש ברעל על לוכד העכברים לבדוק את הדברים הבאים:

מועד השפעת הרעל: כאשר מדובר על הדברת עכברים באמצעות רעל חשוב ביותר לבדוק את מועד השפעת הרעל. רוב הרעלים המיועדים למכרסמים כמו עכברים חודרים דרך אכילה ומתפשטים בקיבה ואינם גורמים למוות מידי של העכברים אלא רק לאחר כמה ימים.

פינוי פגרים: כתוצאה מהשימוש ברעל שאינו גורם למוות מידי, יהיה ניתן למצוא פגרים של עכברים במקומות שונים בבית כמו קירות גבס או צינורות אינסטלציה ולעתים יהיה צורך בפירוק המקומות על מנת לפנות את הפגר ולמנוע ריח רע של צחנה.

כיצד נקבע מחירון לכידת עכברים

מחירון של לוכד עכברים ברמלה אינו קבוע אלא משתנה בהתאם לפרמטרים שונים אשר נפרט כעת:

סוג המכרסמים: חשוב להבחין בין סוגים שונים של עכברים כגון עכבר השדה או עכבר מצוי הנמצא בבתים על מנת לבחון את דרכי הלכידה.

היקף נגיעות: האם מדובר בריבוי עכברים או שמא מדובר בעכבר אחד. במידה ומדובר במקום חקלאי, הרי היקף הנגיעות יהיה שונה בהשוואה לביצוע לכידה בבית פרטי. כאשר מדובר על מקום ובו מערכת הביוב אינה מטופלת כראוי, יהיה ניתן לראות היקף נגיעות גבוה יותר בשל ההזנחה של הביוב.

בהתאם לסוג המלכודת: כאשר מדובר על לכידת עכברים, ניתן למצוא כיום מגוון רחב של מלכודות אשר יכולות לספק מענה רחב.

מלכודת דבק: ניתן למצוא למשל מלכודת דבק אשר באמצעותה ניתן ללכוד עכברים היוצאים מהמקום מסתור בשעת לילה מאוחרת.

מלכודת קפיץ: ניתן למצוא גם מלכודת קפיץ אשר מתאימה במקרה בו רוצים ללכוד את העכבר בקופסה של מתכת אשר תנעל ברגע בו העכבר יגיע אל הפיתיון וכתוצאה מכך הקפיץ במלכודת ישתחרר. מדובר במלכודת מורכבת, אשר יש לצורך הפעלתה לקרוא ללוכד מקצועי.

תיבת האכלה: תיבת האכלה נחשבת למלכודת רב פעמית אשר באמצעותה ניתן ללכוד את העכברים באמצעות הנחת רעל או פיתיון ולוודא כי העכברים נלכדו בתיבת האכלה ולא יגרמו נזק.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה