לוכד נחשים בכרמיאל

לוכד נחשים בכרמיאל מומלץ ומקצועי

נתקלתם בנחש בבית או בחצר? זה הזמן להזמין לוכד נחשים בכרמיאל. אצל הלוכדים של מדבירייטינג תקבלו את שירות לכידת הנחשים האיכותי ביותר, עם התחייבות לאחריות מלאה ללכידת הנחש ושימוש באמצעים המתקדמים ביותר ללכידתו כדי שאתם תוכלו לחזור לישון בשקט.

דודי אלישע
ספק מאומת

חשוב לי להיות שקוף מול הלקוח, לתת לו להבין בדיוק מה אני מתכוון לעשות. אני גובה מחיר הוגן בהחלט ודואג שכל לקוח שלי יהיה מרוצה בסיום העבודה.

חוות דעת
62
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.94
מחיר
9.7
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10

שאלות נפוצות

מדוע המחיר להזמנת לוכד נחשים אינו אחיד?

המחיר לכל לכידות הנחשים משתנה בעיקר לפי מקום הימצאו של הנחש. אם יש צורך בסריקות כדי למצוא אותו המחיר יהיה גבוה יותר, אם מיקומו ידוע המחיר יהיה נמוך יותר. גם שעת הלכידה משפיעה על המחיר.

תוך כמה זמן לוכד בכרמיאל יוכל להגיע ללקוח?

הלוכדים שלנו זמינים בסביבת העיר כרמיאל ולרוב יוכלו להגיע ללקוחותינו בתוך כ-25 דקות בממוצע מרגע פתיחת קריאת השירות.

נחשים פעילים בעונות האביב והסתיו ולעתים גם בחורף. בישראל קיימים 41 מינים של נחשים, כאשר תשעה מהם ארסיים. במידה והבחנתם בנחש בבית, הרי כדאי להזמין לוכד נחשים בכרמיאל אשר יגיע עם הציוד המתאים תוך זמן קצר על מנת ללכוד את הנחש ולאפשר לכם לחזור לשגרה ללא כל חשש.

פעולות לכידת נחשים שבוצעו לאחרונה בעיר כרמיאל

דרך אתר מדבירייטינג ניתן להזמין שירותי הדברה ולכידת מכרסמים ונחשים גם בכרמיאל, בין אם זה נחש צפע או נחש טבעות ובין אם זה בבית במחסן או בשטח פתוח, הלוכדים שלנו כאן בשביל לתת מענה לכל בעיות הנחשים של תושבי כרמיאל. בטבלה שלפניכם מופיעות חלק מפעולות לכידת הנחשים שבוצעו לאחרונה בכרמיאל:

לכידות נחשים שהוזמנו בכרמיאלתיאור העבודההמחיר שלוכד הנחשים גבה מהלקוח
לכידת נחש בבית פרטי בכרמיאלהלוכד קיבל שיחה מלקוחה שראתה נחש נכנס מחלון המטבח, תוך חצי שעה הוא הגיע אליה ולכד את הנחש.600 ₪
לכידת נחש צפע במחסן חצר בכרמיאלאחד מהתושבים דיווח על נחש צפע במחסן החצר שלו, לאחר שהלוכד הגיע הוא איתר את הנחש ולכד אותו.600 ₪
לכידת נחש בעליית גג בכרמיאלדווח על נחש בבית פרטי בכרמיאל לאחר סריקה ארוכה נמצא הנחש בעליית הגג ונלכד.650 ₪
לכידת נחש מטבעות בבנייןהלוכד קיבל שיחה על נחש שנכנס לבניין בכרמיאל לאחר איתור מהיר נלכד הנחש בחדר המדרגות של הבניין בסמוך למקלט.550 ₪

מה אפשר לעשות בעת היתקלות עם נחש

נתקלתם בנחש? רגע לפני שאתם מזמינים לוכד נחשים בכרמיאל, ישנן מספר פעולות אשר חשוב לעשות:

לא להרוג את הנחש: ראשית כל, אסור לכם להרוג את הנחש. הנחש נחשב לחיה מוגנת בטבע ולכן ניסיון להרוג את הנחש אסור לפי החוק וגם מהווה סכנה עבורכם בשל החשש כי הנחש ינסה לתקוף אתכם במידה ויחוש מאוים. שנית, אם אין לכם את הניסיון שיש ללוכד נחשים, אין לכם דרך לדעת באיזה סוג של נחש מדובר ולכן השאירו את העבודה למקצוענים בלבד.

לא לנסות לברוח מהמקום: אמנם כאשר רואים נחשף, האינסטינקט הראשוני הוא לברוח. ההמלצה היא לא לברוח אלא לנסות ולשמור על קשר עם הנחש תוך ניסיון לזהות לאיזה כיוון הנחש ברח במטרה ללכוד אותו בצורה מהירה יותר.

הימנעות מביצוע תנועות חדות: עוד חשוב להימנע מביצוע של תנועות חדות במידה והנחש קרוב אליכם במיוחד. ביצוע תנועות חדות יגרום לנחש להרגיש מאוים ואז הנחש עשוי לתקוף.

הרחקה של ילדים או בעלי חיים: במידה והנחש מצוי בגינה בבית ויש ילדים קטנים או חיות מחמד, ההמלצה היא להרחיק את הילדים וחיות המחמד.

*כאן ניתן לראות פעולות הדברה בכרמיאל שבוצעו

מניעת נחשים בגינה

אם הנחש מצוי בגינה שלכם, הרי זה הזמן להיעזר בשירות של לוכד נחשים בכרמיאל אשר יגיע ויבצע לכידה של הנחש. הנחשים ניזונים ממכרסמים כמו עכברים או חולדות וגם מחפשים מקומות מסתור שיש בהם צל. על מנת למנוע הופעה של נחשים בגינה ישנן מספר פעולות שתוכלו לעשות:

טיפול בצמחייה: חשוב ביותר להקדיש זמן לטיפול נכון בצמחייה. צמחייה אשר אינה מטופלת בצורה נכונה ויש כמות גדולה של ענפים יבשים ועלים- מדובר במקום מסתור אידאלי עבור הנחשים.

סידור המחסן בגינה: חשוב ביותר להקפיד על סידור המחסן בגינה. מחסן שאינו מרוצף עשוי למשוך אליו נחשים, בייחוד אם מדובר במקום בו יש ציוד רב בו הנחשים יכולים להסתתר. חשוב ביותר לבצע סידור מקיף במחסנים.

הרחקה של עכברים או חולדות: בשל העובדה כי הנחשים ניזונים מחולדות או עכברים, חשוב ביותר לדאוג להרחקה מקצועית של חולדות או עכברים.

שמירה על מרחק והמתנה ללוכד: ראיתם נחש בגינה? ההמלצה היא לתפוס מרחק מהנחש ולחכות להגעה של לוכד נחשים מוסמך אשר יגיע עם הציוד הדרוש.

מה לעשות במקרה של הכשת נחש

לוכד נחשים בכרמיאל תפקידו ללכוד את הנחש ולדעת לזהות את המסלול שלו על מנת להוביל אותו אל הלכידה. במקרה של הכשת נחש חשוב מאד להקפיד על ההוראות המדויקות על מנת לא לגרום נזק:

לא לתת לנפגע מזון או משקה שאינו מים: חשוב מאד לא לתת מזון או משקה שאינו מים אלא רק להקפיד על שתיית מים.

להסיר תכשיטים: במקרה של הכשה, חשוב ביותר להסיר מהנפגע את כל התכשיטים כמו שעונים, צמידים או טבעות או כל תכשיט אחר העשוי לגרום נמק.

קיבוע היד או הרגל: מרבית ההכשות מתרחשות בגפיים ובמקרה הזה יש לקבע את הידיים או הרגליים, בדיוק כפי שעושים במקרה של שבר.

פינוי באמצעות אמבולנס: יש לפנות את הנפגע באמצעות אמבולנס ולמנוע ממנו תזוזה מיותרת.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה