הדברה באור יהודה

המדבירים של מדבירייטינג מספקים שירותי הדברה באור יהודה

נקלעתם לבעיית מזיקים בדירה או בעסק? אנחנו נשמח לסייע לכם! אנו במדבירייטינג מספקים שירות לאיתור בעלי מקצוע בתחום ההדברה באור יהודה למגזר הפרטי, העסקי והמוסדי, אנו עושים כבר שנים רבות, אנו מבטיחים כי המדבירים המפורסמים באתר עובדים במקצועיות וביעילות חסרת פשרות, השירות שלהם כולל מחירים הוגנים מאוד (מוזמנים לבדוק אותנו) וכמובן אחריות בכתב בסיום כל פעולת הדברה שהם מבצעים. אנו מספקים שירות זה עבור תושבי אור יהודה כבר המון שנים ואפשר לומר שאם אתם מחפשים את חברת ההדברה המובילה בעיר יש לעשות זאת רק דרך מדבירייטינג.

מוטי דודקמן
ספק מאומת

חשוב לי להשתמש בחומרים הטובים ביותר, חשוב לי להיות אמין כלפי הלקוח ולהראות לו בדיוק מה אני עושה, אני גובה מחירים הוגנים ביחס למחירי השוק ועושה מה שצריך כדי להוציא כל לקוח מרוצה.

חוות דעת
34
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.97
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10
ארז מצרי
ספק מאומת

אני עובד באופן יסודי, אני מאוד אמין כלפי הלקוחות שלי ומסביר להם בדיוק מה אני מבצע. אני עומד בזמנים וגובה מחירים הוגנים.

חוות דעת
75
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.96
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
9.9
אלדד אלדד טרבלסי
ספק מאומת

אני משתמש בחומרים ידידותיים, חשוב ואכפת לי מכול לקוח בכדי למצוא פתרון מתאים לכול אחד, שרות אמין ומקצועי.

חוות דעת
42
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.95
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
10
שבי שבי מיכאלי מיקוד הדברות
ספק מאומת

בעבודה שלי חשובה לי מאוד המקצועיות והיסודיות, חשוב לי שהלקוחות שנתנו בי אמון יהיו מרוצים מכך שבחרו בי וישתמשו בי בהמשך לכל צרכיהם בתחום ההדברה.

חוות דעת
44
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.89
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
10

בעל תודעת שירות גבוהה, אדיב וסובלני, רואה תמיד את העבודה אצל הלקוח כמשימה שחייב לבצע לשביעות רצונו.

חוות דעת
9
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.89
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
10

שאלות נפוצות

כבר כמה זמן אתם עוזרים במציאת מדבירים מומלצים באור יהודה.

בעזרתנו ניתן למצוא מדבירים מומלצים בעיר, אנו עושים זאת כבר מעל ל-10 שנים עם חיוך :)

כמה מהר אפשר יהיה לקבוע עם מדביר בעזרתם?

דרכינו תוכלו להזמין מדבירים אפילו מהיום להיום, כנסו לאתר וחייגו למדבירים המומלצים ביותר התואמים את החיפוש שלכם.

חודש מרץ מסמל את האביב והפריחה בחוץ. ניתן לראות לא מעט מזיקים שונים כמו תיקנים, עכבישים ועוד יצורים אשר מסמלים את בואה של התקופה החדשה. בימים מהסוג הזה ניתן לראות את המזיקים מטיילים במקומות שונים בעיר אור יהודה כמו במטבחים של בתי קפה ומסעדות או בבית הפרטי.

באמצעות הדברה באור יהודה אשר נעשית על ידי חברה מקצועית ובעלת ניסיון בתחום  ניתן למנוע את הכניסה של המזיקים השונים לבית. חברת הדברה מקצועית תדע לעשות שימוש בחומרי הדברה איכותיים המאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה.

פעולות הדברה בעיר אור יהודה שבוצעו דרכינו לאחרונה

אנו במדבירייטינג מספקים עזרה במציאת שירותי הדברה עבור תושבים בעיר אור יהודה מדי שנה ושנה, התושבים בעיר כבר הפכו ללקוחות קבועים שלנו והם לא מוותרים על השירות שאנו מעניקים להם, לפניכם בטבלה ניתן לראות חלק מפעולות ההדברה שבוצעו בעזרתינו עבור תושבים בעיר בתקופה האחרונה:

אופי הבעיהתיאור אודות פעולת ההדברההמחיר שבעל המקצוע גבה מהלקוח
טיפול נגד נמלים בדירה באור יהודהביצענו ריסוס נגד נמלים בדירה ע"י שימוש בחומר הדברה יעיל לחיסול הנמלים אותו ריססנו בפינות הבית.350 ₪
טיפול נגד מעופפים בדירה באור יהודהטיפלנו במעופפים בדירה על ידי ביצוע ריסוס בעזרת חומר בשם "ספיר" המיועד לחיסול מעופפים.400 ₪
טיפול במכרסמים בדירהביצענו טיפול במכרסמים על ידי שימוש במלכודות אותם הצבנו בדירה בצורה מסודרת ומבוקרת.450 ₪
טיפול בעטלפים באור יהודהביצענו הרחקה של עטלפים מבניין מגורים באור יהודה על ידי התקנת מכשירים המפיקים קול וגורמים לעטלפים להתרחק.1,250 ₪
טיפול נגד זבובים בעסק באור יהודהטיפלנו בזבובים בעסק על ידי הצבת מלכודות נגד זבובים במקומות שאינם נראים לעין בעסק המזון.420 ₪
טיפול נגד כיני יונים באור יהודהטיפלנו בכיני היונים על ידי ביצוע ריסוס נגד הכינים באדן החלון שם הם רבצו.250 ₪
טיפול נגד ג'וקים בדירה באור יהודהביצענו ריסוס נגד ג'וקים בדירה ע"י שימוש בחומר הדברה נגד הג'וקים אותו ריססנו בכל פינות הדירה.300 ₪

פעולות מניעה לפני הדברה באור יהודה

רגע לפני הזמנת חברת הדברה באור יהודה, ניתן לעשות מספר פעולות מניעה באופן עצמאי על מנת לא להיתקל במזיקים השונים.

שימו לב למטבח: חשוב ביותר לשים לב למטבח ולהקפיד לשמור על ניקיון מסביב למטבח, לדאוג לנקות את הארונות בצורה טובה ואיכותית באמצעות חומרי ניקיון איכותיים. חשוב ביותר לעבור על שאריות מזון על מנת לוודא שאין בהם מזיקים שונים כמו זחלים של עש המזון.

איטום מערכת הביוב: על מנת למנוע כניסה של תיקנים לבית חשוב ביותר להקפיד על איטום מערכת הביוב במידה ומתגלים סדקים.

טיפול במים עומדים: על מנת להימנע מהופעה של יתושים חשוב ביותר לטפל במים עומדים ולדאוג לייבש אותם וכך היתושים יישארו ללא מקומות דגירה.

הסכנות בשימוש בחומרי הדברה ללא אישור

על מנת לבצע הדברה באור יהודה בצורה אפקטיבית וטובה לאורך זמן רב יהיה עליכם לבחור את חברת ההדברה האיכותית ביותר אשר תעשה שימוש בחומרי הדברה המאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה. בשנים האחרונות קרו לא מעט מקרים בהם חברת הדברה בחרה לעשות שימוש בחומרים שאינם מאושרים וגרמה לסכנות רבות:

אכילה של חומרי הדברה: ישנם מקרים בהם הילדים אוכלים או דווקא שותים את חומרי ההדברה בשל העובדה כי החומרים הושארו ללא השגחה במקומות שונים בבית והדבר מסכן את הבריאות שלהם.

חשיפה לחומרי ההדברה: כאשר מדובר על הדברה כימית הכוללת שימוש בחומרי הדברה רעילים, הילדים עשויים להיחשף לחומרים השונים ועשויה להיות פגיעה בבריאות שלהם ולכן חשוב ביותר לנקוט באותן פעולות מניעה אשר הוזכרו קודם לכן.

ביצוע הדברה בבתי ספר באור יהודה

על מנת להפחית את החשיפה של הילדים לחומרי הדברה, בעת ביצוע הדברה באור יהודה בבתי הספר יש לנקוט במספר פעולות חשובות:

הסבר על חומרי ההדברה: על המדביר להסביר לצוות המורים פרטים שונים על חומרי ההדברה על מנת שיהיה להם את כל הידע הדרוש.

התנהלות לפני הדברה: נוסף על כך, על המדביר לספק הנחיות לגבי התנהלות לפני ההדברה- האם יש לאסוף חפצים שונים מהרצפה, מתי התלמידים יכולים לחזור לבית הספר לאחר ביצוע ההדברה  והאם יש לנקוט באמצעי זהירות שונים.

אחריות: חברת הדברה בעלת ניסיון רב בתחום תספק אחריות על ביצוע ההדברה וכך יהיה אפשר לפנות אל החברה במידה ויש צורך בביצוע הדברה פעם נוספת.

בחירת חברת הדברה

על מנת לבחור חברת הדברה באור יהודה בצורה אפקטיבית ולוודא כי הריסוס מחזיק מעמד זמן רב יש לנקוט במספר פעולות:

רישיון: על המדביר להיות בעל רישיון להדברה וחשוב ביותר לבחון זאת בבואכם להזמין חברת הדברה. מדביר ללא רישיון לא יוכל לבצע את ההדברה.

המלצות: כדאי לבחון המלצות על ידי לקוחות קודמים. חשוב ביותר להתייעץ עם לקוחות קודמים אשר להם ניסיון עם חברת ההדברה והם יכולים לומר לכם האם מדובר בחברה איכותית.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה