הדברה במרכז

המדבירים המומלצים בעמוד זה מספקים שירותי הדברה במרכז כולו

המדבירים באתר מספקים שירותי הדברה במרכז כולו, כאן תוכלו למצוא את כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת, החל מהדברת חרקים כמו תיקנים ונמלים ועד להרחקת יונים, לכידת חולדות ועכברים ואפילו לכידת נחשים, המדבירים שלנו נותנים אחריות בכתב בסיום כל הדברה ומציעים ללקוחותינו מחירים הוגנים ואת השירות הטוב ביותר בארץ, עדיין מתלבטים? תוכלו לקרוא עליהם מאות המלצות באתר מלקוחות כמוכם בדיוק.

מוטי דודקמן
ספק מאומת

חשוב לי להשתמש בחומרים הטובים ביותר, חשוב לי להיות אמין כלפי הלקוח ולהראות לו בדיוק מה אני עושה, אני גובה מחירים הוגנים ביחס למחירי השוק ועושה מה שצריך כדי להוציא כל לקוח מרוצה.

חוות דעת
35
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.97
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10
ארז מצרי
ספק מאומת

אני עובד באופן יסודי, אני מאוד אמין כלפי הלקוחות שלי ומסביר להם בדיוק מה אני מבצע. אני עומד בזמנים וגובה מחירים הוגנים.

חוות דעת
75
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.96
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
9.9
אלדד אלדד טרבלסי
ספק מאומת

אני משתמש בחומרים ידידותיים, חשוב ואכפת לי מכול לקוח בכדי למצוא פתרון מתאים לכול אחד, שרות אמין ומקצועי.

חוות דעת
42
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.95
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
10
מאיר קהלת
ספק מאומת

יש לי 7 שנות ניסיון, אני מקפיד מאוד על בטיחות ועל מקצועיות בעבודה. אני אמין ושקוף מול הלקוחות שלי.

חוות דעת
51
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
98%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.90
מחיר
9.7
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.7
יחס\שירות
10

בעל תודעת שירות גבוהה, אדיב וסובלני, רואה תמיד את העבודה אצל הלקוח כמשימה שחייב לבצע לשביעות רצונו.

חוות דעת
9
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.89
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
10
שבי שבי מיכאלי מיקוד הדברות
ספק מאומת

בעבודה שלי חשובה לי מאוד המקצועיות והיסודיות, חשוב לי שהלקוחות שנתנו בי אמון יהיו מרוצים מכך שבחרו בי וישתמשו בי בהמשך לכל צרכיהם בתחום ההדברה.

חוות דעת
44
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.89
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
10
איציק כדיר
ספק מאומת

מקצועיות זה בראש סדר העדיפויות שלי, אני מגיע קודם לשורש הבעיה ואז מספק את הפתרון היסודי והטוב ביותר ללקוח. אני נותן אחריות על רוב העבודות שלי ועומד בהבטחות שלי, אני גובה מחירים נוחים ועומד בזמנים.

חוות דעת
36
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
97%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.81
מחיר
9.7
עמידה בזמנים
9.7
איכות העבודה
9.8
יחס\שירות
9.9

חשוב לי שהלקוחות שלי יהיו מרוצים, אני אוהב לראות אותם מחייכים בסוף השירות, האמינות והשירות שלי הם בראש סדר העדיפויות, אני אוהב להעניק פתרון מלא לכל בעיה.

חוות דעת
9
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.56
מחיר
9.7
עמידה בזמנים
9.8
איכות העבודה
9.7
יחס\שירות
10

שאלות נפוצות

באילו אזורים במרכז אפשר להזמין שירות?

באתר שלנו אפשר להזמין שירות בכל אזור המרכז, זה לא משנה אם אתם מרחובות או מכפר סבא, המדבירים שלנו פרוסים בכל האזור ויוכלו להגיע אליכם במהירות.

למה לתושבי המרכז כדאי להזמין מדביר רק דרך מדבירייטינג?

המדבירים שלנו באתר נמצאים בפיקוח שלנו, אנו בודקים את המדבירים בסיום כל עבודה ומוודאים כי נתנו שירות אדיב, כי גבו מחיר הוגן וכי עמדו בזמנים ועשו עבודה איכותית, כך למדבירים תמיד יש מה להוכיח והם מבצעים את העבודה מהלב.

כידוע ישנם מזיקים רבים ומגוונים במרכז, המזיקים נכנסים אל הדירות דרך תעלות הביובים ודרך חלונות הדירה, המזיקים השונים יודעים להסתדר היטב ומתפתחים בדירות באין מפריע, עד לרגע בו אתם מזמינים מדביר שעם מעט רעל ולפעמים גם בלי – פותר את הבעיה לחלוטין ומבטיח לכם שקט ממזיקים לתקופה ארוכה.

חלק מפעולות ההדברה שהוזמנו לאחרונה במרכז הארץ דרך האתר

לפניכם בטבלה ניתן לראות חלק מפעולות ההדברה שהמדבירים שלנו ביצעו עבור לקוחותינו במרכז הארץ, בנוסף בטבלה מפורט במדויק על פעולת ההדברה שהם ביצעו כולל הצעת המחיר שהגישו ללקוח:

אופי הבעיהתיאור אודות פעולת ההדברההמחיר שבעל המקצוע גבה מהלקוח
טיפול בצרעות במחסן בפתח תקווהטיפול בצרעות במחסן בפתח תקווה על ידי ריסוס הקן והוצאתו.450 ₪
טיפול בעטלפים ברמת גןבוצעה הרחקה של עטלפים בחניון תת קרקעי ברמת גן ע"י שימוש במכשיר אולטראסוני.2,250 ₪
טיפול בנמלים בראש העיןטיפול בנמלים בדירת קרקע בראש העין על ידי שימוש בחומר הדברה נגד נמלים אותו ריסס המדביר בכל חצר הבית.350 ₪
טיפול בעש הבגד בגבעתייםהמדביר הדביר את עש הבגד בדירה בגבעתיים על ידי הצבת מלכודות פורומון בארונות הבגדים, בנוסף הוא הוציא את הבגדים מהארונות, הורה לכבס את הבגדים וריסס את הארונות.450 ₪
טיפול בנמלים אדומות בראשון לציוןטיפול בנמלים אדומות בחצר של דירה בראשון לציון על ידי פיזור גרגירים מורעלים בחצר הבית.380 ₪
טיפול במעופפים בעסק במרכז הארץטיפול במעופפים בעסק על ידי שימוש בחומר הדברה יעיל נגד מעופפים אותו ריסס המדביר בכניסה לעסק.350 ₪

הדברה למגזר הפרטי והעסקי

מחפשים מדביר במרכז אשר יבצע עבורכם הדברה במרכז? שירות מהיר, מקצועי, יסודי ואטרקטיבי? הגעתם בדיוק אל המקום הנכון ! המדבירים באתר מדבירייטינג בשירותי הדברה במרכז הארץ ולא מתפשרים על איכות חומרי ההדברה, המדבירים שלנו מציעים אך ורק שירותי הדברה ירוקה אשר ידידותיים לסביבה ושמים דגש רב על בטיחות הלקוחות שלנו. המדבירים באתר מציעים שירותי הדברה במרכז הארץ לכל סוגי המזיקים.

הדברה לדירה: בדרך כלל כאשר מבצעים הדברה לדירה, ההדברה כוללת טיפול במזיקים המוכרים כדוגמת ג'וקים, נמלים, דגי כסף, צרעות, פרעושים וקרציות, ישנם מקרים בהם גם מבצעים הדברה בדירה כנגד מכרסמים כדוגמת עכברים או חולדות. ההדברה לדירה תיעשה לרוב ע"י שימוש בריסוס חומר הדברה שכמעט ואין לו ריח, כזה שיאפשר כניסה לדירה לאחר כשעה-שעתיים, מבלי לסכן את דיירי הבית.

למה חשוב לבצע הדברה במרכז: אז למה חשוב להזמין מדביר מהמרכז? יש רבים הנוהגים להזמין הדברה מבלי לדעת מהיכן חברת ההדברה או המדביר הפרטי, במידה וחברת ההדברה ממוקמת שלא במרכז סביר להניח שהצעת המחיר תהיה גבוהה יותר, השירות יהיה איטי יותר ופחות טוב ובסופו של דבר אתם הלקוחות תצאו פחות מרוצים, לכן כשאתם פונים לחברת הדברה או מדביר פרטי כזה או אחר מומלץ לוודא שאכן החברה ממוקמת במרכז כדי שתוכל באמת לספק לכם הצעת מחיר הוגנת ואת השירות הטוב ביותר.

הדברה לעסקים: הדברה למשרדים, הדברה למסעדות, הדברה לבתי ספר וגני ילדים, תחזוקה שוטפת לעסקים, הדברה לאולמות וגני אירועים.

מדוע לבחור במדבירים של מדבירייטינג כאשר מדובר על מדביר במרכז?

  • המדבירים משתמשים אך ורק בחומרים ירוקים ידידותיים לסביבה
  • בתוך שעה בלבד תוכלו לחזור להיכנס בחזרה לבית
  • צוות מקצועי אשר נבחר בפינצטה עם שנים של ניסיון
  • אחריות לטווח ארוך
  • עבודה מול המשרד להגנת הסביבה
  • שקיפות מלאה כלפי הלקוחות
  • שירות לקוחות ומענה אנושי זמין במיידי
  • מדבירים מומלצים בלבד הנמצאים בפיקוח האתר

חברות להדברה במרכז הארץ

מחפשים חברות להדברה במרכז? הגעתם למקום הנכון, המדבירים המפורסמים באתר מתמחים במתן שירותי הדברה במרכז, כל המדבירים הנמצאים בעמוד זה ממוקמים במרכז הארץ ולכן תמיד יוכלו לתת לתושבי המרכז את השירות הטוב ביותר, עמידה בזמנים ומחירים הוגנים, בנוסף המדבירים נותנים גם אחריות עבור העבודה עד לפתרון מלא של בעיית המזיקים.

בהתאם לכך אם אתם עדיין מחפשים חברות להדברה במרכז סביר להניח כי המדבירים הנמצאים בעמוד זה יוכלו לתת מענה לכל הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר, מוזמנים לחייג למדבירים המומלצים שלנו ולהזמין את השירות שלהם.

הדברה ירוקה במרכז

הדברה ירוקה במרכז מתבצעת על ידי שימוש בחומרים בעלי רמת רעילות נמוכה לאדם, חומרים אלו מאפשרים כניסה לבית לאחר 1-2 שעות בלבד ומספקות את הפתרון הטוב ביותר במקרים רבים.

מדבירים במרכז המלצות

לפני שאנו מזמינים חברת הדברה במרכז נרצה לקבל המלצות על חברת ההדברה אותה אנו רוצים להזמין ובאופן כללי אם עדיין לא בחרנו חברת הדברה תמיד נחפש קודם כל חברת הדברה בעלת המלצות ברחבי הרשת ולשם כך נכניס לשורות החיפוש את המילים מדבירים במרכז המלצות, לאחר שיעלו לנו מספר חברות הדברה נתחיל לקרוא המלצות ולבדוק אם באמת חברת ההדברה שעלתה מתאימה לדרישות שלנו.

בעמוד זה נמצאים רק מדבירים עם המלצות רבות, ניתן להיכנס אל תוך פרופיל העסק שלהם ולקרוא המלצות עליהם מלקוחות אמיתיים כמוכם.

חברות הדברה במרכז

כאשר אנו רוצים לבצע הדברה בדירה שלנו נחפש אחר חברות הדברה במרכז אשר מתמחות בהדברת מזיקים ויוכלו לתת לנו את השירות הטוב ביותר, את המחיר ההוגן ולא מחיר מופקע ויקר וכמובן יוכלו לפתור לנו את בעיית המזיקים בדירה, ישנם סוגים שונים של אנשים וחלק יעדיפו חברת הדברה קטנה ובוטיקית וחלק יעדיפו חברה גדולה עם עשרות עובדים, אם אתם שואלים אותי (לא אובייקטיבי בכלל) חברת הדברה גדולה עם עשרות עובדים לא תראה בכם "הדירה הקטנה במרכז הארץ" כלקוחות אמיתיים, הם מתעסקים יותר בלקוחות העסקיים והגדולים ומתקשים לדעתי לפחות לתת שירות טוב ואיכותי ללקוחות הקטנים.

חברות אלו בדרך כלל ישלחו מדביר חסר ידע וניסיון בתחום שיעשה עבודה בינונית מינוס, לדעתי כאשר אנו ניגשים לחפש חברות הדברה במרכז חשוב מאוד להתייחס לנתונים אלו ולבחור חברה שתוכל לתת לנו ערך מוסף ויחס אישי, גם כשתהיה בעיה חלילה ונירצה תיקון של השירות נוכל לפנות מיד לגורמים אחראיים בחברה ולא נדבר עם פקידה "שתגלגל" אותנו, בהצלחה בבחירת חברת ההדברה.

שירותי הדברה במרכז

אז אנחנו צריכים מדביר כי יש לנו בעיית מזיקים בדירה, אולי אנחנו צריכים שירותי הדברה נגד מכרסמים, אולי אנחנו צריכים שירותי הדברה נגד תיקנים או נמלים, מה שבטוח הוא שאנחנו רוצים שירותי הדברה במרכז ממדביר שמתמחה בכך ויוכל לפתור לנו את בעיית המזיקים בבית, המדבירים באתר במתן פתרונות ושירותי הדברה במרכז לעסקים וללקוחות פרטיים, מוזמנים ליצור איתם קשר ולשמוע מה יש להם להציע לכם – בטוח שאחרי שתשמעו את זה תהיו מסופקים ותוכלו להפסיק לחפש שירותי הדברה במקומות אחרים.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה