הדברה בגן יבנה

מדביר מומלץ בגן יבנה מזמינים רק דרך מדבירייטינג

צריכים להזמין שירותי הדברה בגן יבנה? למקום הטוב ביותר! המדבירים שלנו במדבירייטינג מספקים שירותי הדברה לתושבי גן יבנה כבר המון שנים, הם מספקים לתושבים באזור את השירות הטוב ביותר – הכולל מחירים הוגנים בהשוואה למחירים המוצעים לשוק, שירות אדיב, מהיר ומקצועי, וכמובן – תעודת אחריות בכתב בסיום כל פעולת הדברה שיבצעו עבורכם. ניתן לקרוא באתר אלפי המלצות על המדבירים שלנו, חלק מההמלצות נכתבו גם על ידי תושבים בגן יבנה.

ארז מצרי
ספק מאומת

אני עובד באופן יסודי, אני מאוד אמין כלפי הלקוחות שלי ומסביר להם בדיוק מה אני מבצע. אני עומד בזמנים וגובה מחירים הוגנים.

חוות דעת
75
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.96
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
9.9
מאיר קהלת
ספק מאומת

יש לי 7 שנות ניסיון, אני מקפיד מאוד על בטיחות ועל מקצועיות בעבודה. אני אמין ושקוף מול הלקוחות שלי.

חוות דעת
51
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
98%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.90
מחיר
9.7
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.7
יחס\שירות
10

שאלות נפוצות

מה היתרון של הזמנת מדביר דרך מדבירייטינג?

אנו עורכים בקרת איכות של המדבירים שלנו, למעשה בסיום כל עבודה של המדבירים שלנו אנחנו מחייגים אליכם הלקוחות ובודקים האם המדביר היה טוב, מדבירים שהיו טובים מקבלים מאיתנו הרבה יותר עבודה כך שלמדבירים יש אינטרס להעניק לכם את השירות הטוב ביותר ולהשאיר אתכם עם חיוך.

מה לגבי המחירים באתר?

גם כאן למדבירים תמיד יש אינטרס להוכיך כי גבו מחיר הוגן, תוכלו להיות בטוחים כי מקרים בהם המדבירים גבו מחיר מופקע לא קורים אצלנו בכלל.

גן יבנה היא מועצה מקומית אשר נוסדה  כמושבה בשנת 1931 וכיום מתגוררות בה משפחות רבות. רגע לפני עונת הקיץ, קיימת חשיבות רבה להזמין שירותי הדברה בגן יבנה על מנת להימנע מהופעה של מזיקים שונים בבית.

פעולות הדברה בעיר גן יבנה שביצענו לאחרונה

המדבירים שלנו מבצעים פעולות הדברה רבות בגן יבנה עבור התושבים, הם נקראים לבצע פעולות הדברה הן למגזר הפרטי, הן למגזר העסקי והן למגזר המוסדי, הם עושים זאת ביסודיות ובמקצועיות, בטבלה שלפניכם ניתן לראות חלק מהפעולות הללו שביצעו לאחרונה עבור התושבים באזור:

אופי הבעיהתיאור אודות פעולת ההדברההמחיר שבעל המקצוע גבה מהלקוח
טיפול ביתושים בחצרבוצעה הדברה נגד יתושים ע"י שימוש בחומר הדברה מתאים שרוסס במקומות המרבץ של היתושים בחצר.600 ₪
טיפול בנמלים בשיש בדירה בגן יבנהבוצע טיפול בנמלים בשיש על ידי מריחת פיתיון ג'ל נגד הנמלים.330 ₪
טיפול בתיקנים בדירה בגן יבנההמדביר ריסס את הדירה נגד תיקנים, בנוסף ביצע ריסוס בביובים.350 ₪
טיפול נגד זבובונים בחצר של דירה בגן יבנההמדביר ביצע הדברה נגד זבובונים בחצר של גינה ע"י ריסוס חומר הדברה יעיל נגד זבובונים.450 ₪
טיפול בפגר בגן יבנההמדביר פינה את הפגר של העכבר וביצע חיטוי באזור נגד מזיקים.350 ₪
טיפול נגד מעופפים בעסק בגן יבנהבוצע טיפול במעופפים בעסק ע"י ריסוס חומר הדברה נגד מעופפים בעסק.400 ₪
טיפול בפסוקאים בדירהבוצעה הדברה נגד פסוקאים ע"י שימוש בחומר הדברה יעיל שרוסס על כל קירות הדירה.800 ₪

הדברת צרעות בגן יבנה

בניגוד למזיקים אחרים, מזיקים כמו צרעות לא מהססים להילחם בבני אדם על הטריטוריה ולהשתלט להם על המקום.  אם יש לכם ילדים, הרי צרעות עשויות להוות מטרד אמיתי ולכן יש צורך להזמין שירותי הדברה בגן יבנה על מנת להיפטר מהצרעות אחת ולתמיד. אם הבחנתם בצרעות באופן קבוע, הדבר עשוי להעיד על הימצאות של קן בבית ולכן יש לטפל בכך. צרעות בונות את הקן שלהן במקומות נמוכים כמו אדמה וגם בקירות גבס ומסגרות של תריסים. פעולת הדברה תמנע את הסיכוי להיתקל בצרעה.

הדברת צרעות על ידי חברת הדברה מקצועית תיעשה בהתאם לפעולת ניטור ובחירת שיטת ההדברה המתאימה ביותר וכמובן בהתאם לרמת הנגיעות במקום. בעת זיהוי של צרעות במקום והידיעה כי קיים קן פעיל, חברת הדברה יכולה לעשות שימוש בחומרים כימיים על מנת לפגוע במוקד הגידול של הצרעות. מדובר בשיטה במסגרתה מפזרים חומרים כימיים ישירות על הקן במטרה למנוע מהצרעות להמשיך את הקן. שיטה נוספת היא הנחת פיתיון מורעל הכולל רעל בכמות נמוכה אליו הצרעות יגיעו.

הדברת נמלים באמצעות חברה מקצועית

נמלים נחשבות לאורחות לא ממש רצויות המופיעות במקומות שונים כמו מטבח ומקומות נוספים בבית. אמנם הנמלים בישראל לא מהוות סכנה, אבל בהחלט מהוות פגיעה אסתטית- אף אחד מאיתנו לא ממש אוהב לראות שיירת נמלים במטבח ולכן חשוב מאוד לנקוט פעולה. חברת הדברה בגן יבנה תזהה את מקום הקן של הנמלים ממנו הנמלים יוצאות וחוזרות ותבצע הדברה. במידה והקן זוהה, הרי הדבר הבא יהיה פיזור של חומר הדברה בקן הנמלים ומעקב אחר הפעולה. דרך נוספת בה חברת הדברה יכולה לנקוט היא פיזור של גרגרים אשר נישא על ידי הנמלים וגורם להרעלה שלהן.

הדברה עצמית בגן יבנה

אמנם כיום אפשר למצוא שלל חומרי הדברה הנמכרים בחנויות ומיועדים לריסוס עצמי, אבל אין תחליף לביצוע עבודת הדברה על ידי חברת הדברה מקצועית. אותם חומרים אינם יעילים לאורך זמן רב והבעיה עשויה לחזור על עצמה.

אם אתם רוצים לשים סוף להופעה של נמלים במטבח, ההמלצה היא לא ללכת על הפתרון הפשוט ולעשות שימוש בחומרי הדברה ביתיים אשר יעילותם אינה מוכחת, אלא לבחור חברת הדברה בגן יבנה אשר תעשה שימוש בידע והחומרים העומדים לרשותה על מנת לבצע את ההדברה בצורה הטובה ביותר.

רישיון חברת הדברה

בבואכם לבחור חברת הדברה ראוי לזכור כי כיום ישנן לא מעט חברות הדברה וההמלצה היא לבקש מחברת ההדברה להציג בפניכם את הרישיון. לכל חברה יש רישיון עבודה לצורך השימוש בחומרי הדברה שונים ומדובר בדבר בעל חשיבות רבה. קרו מקרים בעבר בהם מדבירים לא היו בעלי רישיונות והתוצאה הייתה עבודה רשלנית ולא מקצועית.

הסבר על חומרי ההדברה

בסיום ההדברה בין אם מדובר על הדברת נמלים או הדברת צרעות, חברת הדברה בגן יבנה תעניק לכם פתק ובו רישום של חומרי ההדברה בהם נעשה שימוש. יש לדרוש מחברת ההדברה את הפתק על מנת לדעת בדיוק מה המרכיבים של חומרי ההדברה השונים על מנת לדעת כיצד להתנהל- האם מדובר בחומרים כימיים או בהדברה ירוקה שאינה כוללת שימוש בחומרים כימיים ונחשבת מסוכנת פחות לבני אדם ובעלי חיים.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה