הדברה בזכרון יעקב

באתר מדבירייטינג תוכלו למצוא שירותי הדברה בזכרון יעקב ממדבירים מומלצים

המזיקים מסתובבים ללא הפסקה באזור הבית? אנחנו נעזור לכם להיפטר מכל סוגי המזיקים, ללא יוצא מן הכלל! המדבירים שלנו מספקים שירותי הדברה בזכרון יעקב כבר המון שנים, הם עושים זאת במקצועיות וביסודיות רבה, אנו מבטיחים ללקוחותינו כי בעיית המזיקים תיפטר ונותנים על כך אחריות מלאה, גם המחירים באתר כמובן הוגנים ביחס למחירים המקובלים בשוק ההדברה.

דודי אלישע
ספק מאומת

חשוב לי להיות שקוף מול הלקוח, לתת לו להבין בדיוק מה אני מתכוון לעשות. אני גובה מחיר הוגן בהחלט ודואג שכל לקוח שלי יהיה מרוצה בסיום העבודה.

חוות דעת
61
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.93
מחיר
9.7
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10
שלומי לוי שלומי לוי
ספק מאומת

מכפר סבא, אב לחמישה ילדים, מהנדס תעשייה וניהול בהשכלתי. אוהב לעזור ללקוחות שלי ולהעניק להם פתרון לבעיה, 99% מהלקוחות שלי גם חוזרים אלי בגלל השירות הטוב והאכפתי שאני דואג להעניק ללקוחותיי. הנחות מיוחדות למשפחות חד הוריות, לאנשים מבוגרים ולנכי צה"ל.

חוות דעת
30
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.90
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
10
אמיר אליהו
ספק מאומת

אני מדביר ומרחיק יונים מנוסה כבר מספר רב של שנים. אני עובד בצורה זהירה ובטיחותית ועם הציוד והחומרים החדשים ביותר.

חוות דעת
101
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.89
מחיר
9.6
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
9.8
יחס\שירות
10
איציק כדיר
ספק מאומת

מקצועיות זה בראש סדר העדיפויות שלי, אני מגיע קודם לשורש הבעיה ואז מספק את הפתרון היסודי והטוב ביותר ללקוח. אני נותן אחריות על רוב העבודות שלי ועומד בהבטחות שלי, אני גובה מחירים נוחים ועומד בזמנים.

חוות דעת
35
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
97%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.80
מחיר
9.7
עמידה בזמנים
9.7
איכות העבודה
9.8
יחס\שירות
9.9

שאלות נפוצות

למה כדאי לתושבי זכרון יעקב להזמין מדביר רק מאתר מדבירייטינג?

המדבירים של מדבירייטינג עומדים בקריטריונים מחמירים מאוד, אנו בודקים כל הזמן את המחירים, את העמידה בזמנים ואת השירות והאיכות של בעלי המקצוע המפורסמים באתר כדי להבטיח לכם את החוויה הטובה ביותר.

כמה אמין המידע שמפורסם באתר שלכם?

המוקדנים שלנו עובדים סביב השעון כדי לוודא שבאתר יפורסמו רק מדבירים איכותיים ומקצועיים, המידע באתר הינו האמין ביותר והוא מתעדכן Online כל שעות היממה.

רגע אחרי עונת החורף המזיקים השונים כבר כאן וחשוב ביותר לבצע הדברה בזכרון יעקב של נמלים או תיקנים על מנת למזער את הופעת המזיקים השונים. אמנם יש אמצעים ביתיים, אבל הדברה מקצועית תספק לכם שקט נפשי כי העבודה התבצעה על ידי מקצוענים בתחום אשר להם ניסיון רב בתחום ויש ביכולתם לבצע את ההדברה בצורה המקצועית ביותר תוך הקפדה על שימוש בחומרים איכותיים והקפדה על כללי בטיחות על מנת לשמור על הבטיחות שלכם.

פעולות הדברה בזכרון יעקב שהמדבירים שלנו ביצעו

המדבירים שלנו סיפקו בעבר כבר מאות או אפילו אלפי שירותי הדברה עבור תושבים המתגוררים בזכרון יעקב, יצרנו עבורכם טבלה בה ניתן לראות חלק מפעולות ההדברה שהם ביצעו בתקופה האחרונה עבור תושבי המתגוררים ברחבי העיר, כמו גם ניתן לראות את המחירים שהלקוחות שילמו בסיום השירות:

אופי הבעיהתיאור אודות פעולת ההדברההמחיר שבעל המקצוע גבה מהלקוח
הדברה לבית לפני אכלוסבוצע ריסוס לבית בזכרון יעקב, כל זאת באמצעות שימוש בחומר הדברה בשם "שוהם" אשר רוסס בפינות הבית.350 ₪
טיפול בכיני יונים באדן חלון של בית בזכרון יעקבבוצע ריסוס נגד כיני היונים והותקנו דוקרנים על אדן החלון על מנת להרחיק את היונים.550 ₪
הדברה בביובים של בית נגד תיקניםבוצעה הדברה בביובים של הבית באמצעות שימוש בחומר הדברה היעיל לחיסול תיקנים החיים בביוב.250 ₪
הדברה נגד חשופיות במרפסת של דירהנעשה שימוש בחומר גרגירי אשר פוזר בשטח המרפסת, החומר מרחיק ומחסל את החשופיות.300 ₪
הדברת ג'וקים בזכרכון יעקבבוצעה הדברת ג'וקים לדירת 5 חדרים באמצעות חומר הדברה מתאים.350 ₪
הדברה נגד נמלים בחצר של בית בזכרון יעקבהמדביר ריסס את כל חצר הגינה, המדביר התמקד בעיקר בריסוס של קן נמלים שאיתר, לאחר מכן פיזר גרגירים על מנת לחסל כל קן נוסף שפספס למקרה הצורך.450 ₪
טיפול נגד חדקונית דקל בבית קרקע בזכרון יעקבבוצעה הדברה נגד חדקונית הדקל באמצעות ריסוס העץ והחדרת חומר הדברה אל תוך העץ.550 ₪

באיזה מועד כדאי לבצע הדברה בזכרון יעקב

רבים מתלבטים לגבי ביצוע הדברה בזכרון יעקב ואינם בטוחים מתי כדאי לבצע את ההדברה האם רגע לפני עונת הקיץ או דווקא בתחילת עונת הקיץ.  ההמלצה היא להקדים תרופה למכה ולבצע את ההדברה בסיום עונת החורף על מנת לא להיתקל במזיקים. אם תבחרו לבצע את ההדברה בעונת הקיץ, הרי הסיכוי שתתקלו במזיקים גבוה יותר ויהיה קשה למזער את ההופעה של המזיקים.

ברוב המקרים ההמלצה היא להתחיל לבצע את ההדברה כבר בחודש אפריל במטרה להרוויח כמה שיותר זמן של חומר הדברה פעיל. בחירה של חברת הדברה מקצועית תבטיח כי החומרים של ההדברה לא יתפרקו ויהיו עמידים לתקופה ארוכה. כאשר עונת הגשמים מתייצבת ומזג האוויר מתחיל להתחמם, זה בדיוק הזמן המתאים לבצע הדברה על ידי חברת הדברה מקצועית אשר תעשה שימוש בחומרי הדברה מורשים על ידי המשרד להגנת הסביבה וכך תהיו בטוחים כי מדובר בחומרים מורשים אשר יחזיקו מעמד לאורך זמן רב.

קבלת אחריות על הזמנת שירותי הדברה בעיר

קבלת אחריות על ביצוע הדברה בזכרון יעקב אינה זהה אלא נקבעת בהתאם לסוג המזיקים כמו נמלים או תיקנים. כאשר בחרתם לבצע הדברה בהתחלה של עונת המזיקים, הרי תזכו לקבלת אחריות של חצי שנה, זאת בשל העובדה כי בעונת החורף אפשר לראות הבדל בכמות של המזיקים בהשוואה לעונת הקיץ.

בין אם האחריות ניתנה לכם לשנה או פחות, חשוב ביותר שהמדביר יעניק לכם כתב אחריות אשר כולל בין היתר תיאור של חומרי ההדברה והחומרים בהם המדביר עשה שימוש.  מדובר ביומן הדברה אשר כולל את כל החומרים בהם המדביר בחר לעשות שימוש לטובת ההדברה.

ביצוע הדברה לאחר מעבר דירה

מעבר דירה נחשב לאירוע מרגש ביותר. רבים בוחרים לשדרג את איכות החיים שלהם ולעבור לחיות בזכרון יעקב על מנת ליהנות מאיכות חיים. רגע לפני המעבר כדאי לבצע הדברה על מנת להבטיח חיים ללא מזיקים אם אתם עוברים דירה לזכרון יעקב, הרי כדאי לבצע את ההדברה כאשר הדירה ריקה ולא כאשר הדירה מרוהטת ומאוכלסת בחפצים. ביצוע הדברה בדירה ריקה ללא חפצים יאפשר לחומרי ההדברה להיספג בצורה טובה יותר בהשוואה לדירה מרוהטת עם חפצים. כאשר אתם מזמינים חברת הדברה בזכרון יעקב חשוב ביותר להקפיד על הנחיות:

ניקיון יסודי: חשוב ביותר להקפיד לנקות את הדירה בצורה יסודית באמצעות מכשור אשר יבטיח את ניקיון הדירה.

הזזה של הרהיטים: במסגרת הניקיון , חשוב ביותר להקפיד על הזזת הרהיטים על מנת לאפשר לחומרי ההדברה להיקלט בצורה טובה.

אם אתם מתגוררים עם בעלי חיים בדירה, הרי ההמלצה היא להישמע להנחיות של חברת ההדברה ולא להכניס את החיות לבית למשך 24 שעות ביממה בתום ההדברה. את החומרים שמים לאורך החיבור בין הרצפה לקירות ולכן חשוב ביותר להרחיק את בעלי החיים מהאזור על מנת שלא יסתובבו בבית בקרבת חומרי ההדברה. החומרים הפעילים נספגים אל הקיר וחודרים אל החריצים.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה