הדברה בכפר קאסם

המדבירים באתר מספקים שירותי הדברה בכפר קאסם

בכפר קאסם ניתן למצוא לא מעט בתים פרטיים הכוללים חצר ובה עשויים להימצא מזיקים שונים על מנת להיפטר מהמזיקים יש להקפיד על הדברה בכפר קאסם באמצעות בחירה של חברת הדברה מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום אשר לה כל האישורים הנחוצים לביצוע ההדברה בצורה המקצועית ביותר.

מוטי דודקמן
ספק מאומת

חשוב לי להשתמש בחומרים הטובים ביותר, חשוב לי להיות אמין כלפי הלקוח ולהראות לו בדיוק מה אני עושה, אני גובה מחירים הוגנים ביחס למחירי השוק ועושה מה שצריך כדי להוציא כל לקוח מרוצה.

חוות דעת
34
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.97
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10
ארז מצרי
ספק מאומת

אני עובד באופן יסודי, אני מאוד אמין כלפי הלקוחות שלי ומסביר להם בדיוק מה אני מבצע. אני עומד בזמנים וגובה מחירים הוגנים.

חוות דעת
74
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.96
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
9.9
אלדד אלדד טרבלסי
ספק מאומת

אני משתמש בחומרים ידידותיים, חשוב ואכפת לי מכול לקוח בכדי למצוא פתרון מתאים לכול אחד, שרות אמין ומקצועי.

חוות דעת
42
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.95
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
10
שבי שבי מיכאלי מיקוד הדברות
ספק מאומת

בעבודה שלי חשובה לי מאוד המקצועיות והיסודיות, חשוב לי שהלקוחות שנתנו בי אמון יהיו מרוצים מכך שבחרו בי וישתמשו בי בהמשך לכל צרכיהם בתחום ההדברה.

חוות דעת
44
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.89
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
10
איציק כדיר
ספק מאומת

מקצועיות זה בראש סדר העדיפויות שלי, אני מגיע קודם לשורש הבעיה ואז מספק את הפתרון היסודי והטוב ביותר ללקוח. אני נותן אחריות על רוב העבודות שלי ועומד בהבטחות שלי, אני גובה מחירים נוחים ועומד בזמנים.

חוות דעת
35
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
97%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.80
מחיר
9.7
עמידה בזמנים
9.7
איכות העבודה
9.8
יחס\שירות
9.9

שאלות נפוצות

האם ניתן לבחור את המדביר שיגיע אלי?

בוודאי, דרך האתר הלקוחות יכולים לראות את המדביר שיגיע אליהם ולבחור את המדביר שהם רוצים להזמין.

למתי ניתן לתאם הגעה של מדביר בכפר קאסם?

המדבירים שלנו זמינים להגיע ולבצע את ההדברה מהיום למחר, בימים עמוסים כמו בקיץ ייתכן כי יהיו עומסים ויהיה אפשר להזמין מדביר תוך 2 ימי עסקים.

חלק מעבודות ההדברה שהמדבירים שלנו ביצעו בכפר קאסם

המדבירים שלנו באתר מספקים שירותי הדברה מכול הסוגים לכל סוגי הלקוחות בכפר קאסם, בין אם לקוחות פרטיים או עסקיים או אפילו מוסדות, המדבירים שלנו באתר מדבירייטינג כאן כדי לפתור את כל בעיות המזיקים שנתקלתם. בטבלה הבאה מופיעות חלק מפעולות ההדברה האחרונות שהמדבירים שלנו ביצעו בכפר קאסם כדי שתוכלו לראות בעצמכם אודות העבודה:

אופי הבעיהתיאור אודות פעולת ההדברההמחיר שבעל המקצוע גבה מהלקוח
ניקוי צואת יונים בכפר קאסם
טיפול בצואה שיונים השאירו במסילת של מרפסת בכפר קאסם
עשינו ניקוי צואת יונים במרפסת על ידי שימוש בלחץ מים ובחומרי ניקוי והדברה לצורך החיטוי.350 ₪
לכידת נחש בחצר בית פרטי בכפר קאסם
לכדנו יונים שנכנסו אל תוך אולם אירועים ביבנה
לוכד הנחשים הגיע מהר למקום ולכד את הנחש.600 ₪
הדברת נמלים בעסק בכפר קאסם
טיפלנו בנמלים בחצר בית פרטי
ריססנו בעזרת חומר מיוחד נגד נמלים בתוך העסק ופיזרנו גרגירי פיתיונות מסביב לעסק.400 ₪
פינוי פגר כלב מכניסה של ביתהמדביר הגיע ופינה את הפגר, לאחר מכן ביצע ניקוי וחיטוי במקום.550 ₪
הדברת תיקנים בדירה בכפר קאסם
ביצענו הדברה נגד תיקנים במקלט של בניין בעיר
טיפלנו בתיקנים על ידי ריסוס חומר המיועד לחיסול תיקנים בכל פינות הדירה.320 ₪
לכידת עכבר בבית פרטי בכפר קאסםלוכד העכברים הגיע למקום ולכד את העכבר לאחר סריקה, אחר כך ביצע איטום בחור ממנו נכנס העכבר.600 ₪

לכל מזיק יש הדברה המיועדת עבורו

כדאי לדעת כי לכל מזיק יש הדברה המיועדת עבורו – לא כל הדברה דומה אלא הבחירה נעשית בהתאם למזיק ודרכי הטיפול השונות בו. כאשר יש צורך לסלק מכרסמים, הרי מדובר על הדברה הנעשית באמצעות הנחת פיתיונות ואילו כאשר מדובר על הרחקת יונים, הרי לא נרצה להרעיל את היונים אלא רק להרחיקן באמצעות אמצעים שונים כמו דוקרנים.

בחירת חברת הדברה מוסמכת בכפר קאסם

בשל הביקוש להדברה באזור, ניתן למצוא חברות הדברה רבות והבחירה אינה פשוטה. בבואכם לבחור חברת הדברה בכפר קאסם, הרי חשוב ביותר להקפיד על בדיקת רישיונות. חשוב מאוד לבחון כי לחברה יהיו את כל הרישיונות הדרושים לביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר. לכל מדביר אשר עבר את ההסמכה לביצוע פעולת הדברה יש מספר רישיון וניתן לבדוק אותו באתר האינטרנט של המשרד להגנת הסביבה.

יש לבחון את חומרי ההדברה בכפר קאסם

רגע לפני הזמנת חברת הדברה בכפר קאסם חשוב ביותר לבחון את חומרי ההדברה השונים ולוודא כי המדביר עושה שימוש בחומרי הדברה לפי החוק אשר נקבע בישראל. טרם ביצוע ההדברה על המדביר ליידע את קהל הלקוחות לגבי חומרי ההדברה בהם הוא עתיד לעשות שימוש ולהסביר את כללי ההתנהגות בבית לפני ואחרי ההדברה. על כל הנתונים להיות רושמים בכתב על מדבקה אותה ימסור המדביר ללקוחות ובה יהיה רשום מתי עליהם לצאת מהבית ועל אילו מזיקים מדובר וכמובן איזה סוג חומר היה בשימוש.

האם יש צורך לצאת מהבית בעת ההדברה

במסגרת הדברה בכפר קאסם חשוב מאוד לדעת כי ישנן הדברות אשר מצריכות יציאה מהבית כמו הדברות נגד תיקנים הכוללות שימוש בחומרים כימיים, אך ישנן הדברות נגד מכרסמים המתבצעות בחצר וכוללות הנחת פיתיונות אשר אינן מצריכות יציאה מהבית.

כך או אחרת, בשנים האחרונות ניתן לראות כי קיימות שיטות הדברה שונות הכוללות בין היתר הדברה ירוקה אשר במסגרתה מתבצע ריסוס מחומרים שאינם מזיקים לבני האדם והסביבה ומכאן אין צורך לצאת מהבית לזמן רב בעת ההדברה אלא ניתן לשהות מחוץ לבית לזמן קצר ולאחר מכן לחזור לבית ללא מזיקים.

מה חשוב לעשות בבית לאחר הדברה מקצועית

מתוקף אחריות המדביר עליו  להסביר לכם בצורה מפורטת ביותר מה עליכם לעשות לאחר הדברה בכפר קאסם וכיצד יש לטפל בבית- מתי לשטוף את הרצפות וכיצד להתנהל באזור המטבח או במקומות אחרים בהם יש מזון. עוד שאלה נוספת אשר עשויה לעלות במסגרת ההדברה היא איך לנקות את הבית עד לזמן בו יש לשטוף את הרצפה חשוב ביותר לשאול את המדביר את כל השאלות הללו על מנת לקבל תשובות מקיפות.

לפי החוק על המדביר לענות על כל השאלות שלכם

רגע לפני שאתם נפרדים מהמדביר ונכנסים לדירה ומתחילים בחיים חדשים ללא מזיקים,  חשוב מאוד שהוא ימסור לכם גם את הפרטים על המרכז הארצי להרעלות אליו יהיה ניתן להתקשר ולהתייעץ במידת הצורך.  בהתאם למידע אשר נקבע בחוק, על המדביר לענות על כל השאלות שלכם לגבי ההדברה- כיצד יש להתנהל על בעלי חיים וכיצד יש להתנהל עם ילדים קטנים בבית עד שההשפעות של ההדברה יתפוגגו.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה