הדברה במעלה אדומים

המדבירים באתר מספקים שירותי הדברה במעלה אדומים

מחפשים חברה שתספק לכם שירותי הדברה במעלה אדומים? נמאס לכם מהמזיקים בבית ואתם רוצים להיפטר מהם אחת ולתמיד? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המדבירים באתר מספקים שירותי הדברה לתושבים רבים במעלה אדומים כבר המון שנים, הם עושים זאת במקצועיות חסרת פשרות, עם התחייבות בכתב לתוצאות ולפתרון הבעיה לתקופה ארוכה ב100%. בזכות השירות ההוגן והאיכותי שהם מספקים ללקוחותינו [כל זאת במחירים סבירים מאוד] אנו זוכים לפרגון רב בסיום כל עבודה, ניתן לראות זאת לפי כמות ההמלצות באתר.

דודי אטיאס
ספק מאומת

אני נותן שירות אדיב, מקצועי, אני נותן ייעוץ חינם כל שעות היממה לכל אדם. חשוב לי לבצע את העבודה בצורה בטוחה, מקצועית ויעילה. אני אדם אמין שאפשר לבטוח בו.

חוות דעת
15
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
93%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.33
מחיר
9.1
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.3
יחס\שירות
9.9

שאלות נפוצות

למתי ניתן יהיה לתאם הגעה של מדביר במעלה אדומים?

המדבירים שלנו זמינים בזמינות גבוהה מאוד באזור מעלה אדומים, לרוב ניתן יהיה לתאם הגעה של מדביר מהיום-למחר, ייתכן ובחודשי שיא הקיץ יווצר קצת יותר עומס.

האם המדבירים באתר נמצאים בפיקוח?

בוודאי שהמדבירים באתר נמצאים בפיקוח, כבר בתחילת ההרשמה אנחנו דורשים לראות רישיון הדברה והמלצות מלקוחות קודמים, לאחר מכן אנחנו בודקים את המדבירים בסיום כל עבודה שהם מבצעים דרך האתר.

חברת הדברה אשר מספקת שירותי הדברה במעלה אדומים תהיה חברה בעלת ניסיון רב בתחום אשר לה רישיון הדברה בתוקף לצורך ביצוע הדברה בצורה המקצועית ביותר. קיימת חשיבות רבה בבחירת חברה מקצועית על מנת להיפטר מהמזיקים השונים אחת ולתמיד ללא כל צורך בשימוש בחומרי הדברה ביתיים אשר אינם נחשבים יעילים במיוחד.

פעולות הדברה בעיר מעלה אדומים שהמדבירים באתר ביצעו לאחרונה

המדבירים שלנו נקראים לבצע פעולות הדברה רבות באזור מעלה אדומים, לפניכם בטבלה ניתן לראות חלק מפעולות ההדברה שהם ביצעו לאחרונה באזור, ניתן לראות גם כן את המחירים שגבו מהלקוחות בסיום השירות, כמו גם ניתן לראות בדיוק איך הם פעלו על מנת לחסל את המזיקים:

אופי הבעיהתיאור אודות פעולת ההדברההמחיר שבעל המקצוע גבה מהלקוח
טיפלנו בצרעות במבנה במעלה אדומיםבוצעה הדברת קן צרעות במבנה ע"י ריסוס הקן, לאחר מכן המדביר הוציא את הקן ממקומו על מנת למנוע התפתחות עתידית של צרעות באזור.450 ₪
טיפול בנמלים בשישטיפול בנמלים ע"י מריחת ג'לים נגד נמלים בכל פינות השיש ובכך קן הנמלים חוסל.300 ₪
טיפול ברימות במטבח תעשייתיטיפול ברימות ע"י ריסוס חומר הדברה מתאים, אותו ריסס המדביר בכל שטח המטבח.350 ₪
טיפול בנדלים בחצר של בית במעלה אדומיםבוצע טיפול בנדלים ע"י ריסוס חומר הדברה מתאים נגד נדלים אותו המדביר ריסס מסביב לכל אזור הבית ובמיוחד במוקדים בהם היו הנדלים.550 ₪
טיפול נגד תיקנים בדירהבוצעה הדברה כנגד התיקנים באמצעות שימוש בחומר הדברה בשם "שוהם" אותו ריסס המדביר בכל פינות הבית.300 ₪
טיפול בעכבישים בדירהבוצע ריסוס בכל הדירה על מנת למנוע התרבות של עכבישים שהיו בדירה, ההדברה חיסלה את העכבישים.400 ₪
טיפול נגד חפרפרת בחצרבוצעה הדברת חפרפרות ע"י שימוש ברעלים אותם המדביר החדיר לאדמה ובכך חיסל את החפרפרות.500 ₪

הדברה בבית קפה במעלה אדומים

אף אחד מיושבי בית קפה במעלה אדומים אינו רוצה להיתקל במזיקים בעת השהייה בבית הקפה ולכן חשוב ביותר לבצע הדברה במעלה אדומים. ההדברה תעשה בהתאם לפרמטרים הבאים:

בהתאם לסוג המזיקים: הדברה בבית קפה תעשה בהתאם לסוג המזיקים, בין אם מדובר בהדברת תיקנים או הדברת נמלים כל אחד מהמזיקים השונים דורש התייחסות שונה מצד המדבירים.

בחירת חומרי ההדברה: ישנם מצבים בהם יהיה צורך לבצע הדברה כימית הכוללת שימוש בחומרים כימים ואילו ישנם מצבים בהם יהיה צורך לבצע לכידה באמצעות מלכודת לצורך לכידת חולדות ופיזור רעל. הבחירה של חומרי ההדברה תתבצע לאחר היכרות של המדבירים עם המזיקים השונים במטרה לבחור את חומר ההדברה המתאים ביותר.

שעות ההדברה: את ההדברה בבית הקפה יש לבצע בשעות בהן הלקוחות אינם נמצאים במקום על מנת לאפשר לחומרים להיקלט בצורה טובה בלי להפריע לקהל הלקוחות ולבלי לחשוף אותם לחומרים רעילים.

הנחיות: חברת הדברה מקצועית תדאג לעדכן את מנהלי בית הקפה בדבר הנחיות אשר יש לבצע טרם ביצוע ההדברה על מנת לאפשר הדברה אפקטיבית לאורך זמן רב.

תעודת אחריות: חברת הדברה מקצועית תדאג להעניק תעודת אחריות על ביצוע ההדברה. קבלת תעודת אחריות תאפשר למנהלים של בית הקפה לפנות אל חברת ההדברה במידת הצורך.

הזמנת שירותי הדברה 24 שעות ביממה באזור מעלה אדומים

לעתים ישנם מצבים בהם יש צורך בביצוע הדברה במעלה אדומים 24 שעות ביממה, בייחוד במקרים בהם מדובר על בית קפה או מסעדה אשר פועלים לאורך כל שעות היממה וזקוקים לביצוע הדברה דחופה בשעות לא מקובלות. גם בבניינים ישנים במעלה אדומים לעתים יש להזמין הדברה 24 שעות ביממה בשל הימצאות עכברים או מכרסמים אחרים בבית אשר מטרידים את מנוחתכם וגורמים לכם לפחדים בשל היותם מעבירים מחלות שונות.

אין ספק כי הימצאות של מכרסמים בבית בשעת לילה מאוחרת זה מחזה לא נעים בכלל ולכן אין מקום להסס אלא להזמין חברת הדברה אשר תגיע בכל שעה משעות היום על מנת לבצע הדברה מקצועית באמצעות הנחת מלכודות ושימוש ברעלים. בבואכם להזמין חברת הדברה המעניקה שירות מסביב לשעון, חשוב ביותר להתייעץ עם לקוחות קודמים על מנת לוודא כי החברה אכן בעלת ניסיון רב בתחום.

קבלת אחריות על הדברה במעלה אדומים

כאשר אתם בוחרים חברת הדברה במעלה אדומים, חשוב ביותר לשים לב האם החברה מעניקה לכם תעודת אחריות על ביצוע ההדברה. למה חשוב לקבל תעודת אחריות?

כתובת: כאשר תהיה בידכם תעודת אחריות, תוכלו לפנות אל החברה בכל בעיה ותהיה לכם כתובת מקצועית.

אמינות: תעודת האחריות מעידה על חברה ובה צוות עובדים אמין אשר אתם יכולים לסמוך על הצוות אשר ביצע את עבודת ההדברה בהצלחה רבה תוך הקפדה על שימוש בחומרים המאושרים על ידי משרד הבריאות.

מקצועיות: קבלת תעודת אחריות מעידה על מקצועיות של חברת ההדברה, כך אתם יכולים להיות בטוחים כי החברה ביצעה את העבודה על הצד הטוב ביותר.

ניסיון: קבלת תעודת אחריות מעידה על ניסיון של חברת ההדברה. חברת הדברה מנוסה תעמוד מאחורי עבודת ההדברה שלה תוך הסתמכות על ניסיון העבר.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה