אזורי שירות

אנו מספקים שירותי הדברה בפריסה ארצית

דרך אתר מדבירייטינג ניתן להזמין את כל שירותי ההדברה בפריסה ארצית ותחת קורת גג אחת, בתחתית העמוד ניתן לראות במפורט ובמדויק את כל אזורי השירות בהם ניתן להזמין את השירות באופן מהיר ואיכותי. למתן שירות בפריסה ארצית יש חשיבות רבה בעיני הלקוח [את היתרונות תקראו בהמשך במפורט], בשל כך הלקוחות בוחרים בנו כאתר ההדברה שלהם לכל זמן ולכל שירות אשר יזדקקו לו.

היתרונות במתן שירות בפריסה ארצית עבור הלקוח

כפי שכתבנו – למתן שירותי הדברה בפריסה ארצית יש יתרונות רבים, כאן תוכלו לקרוא את כל היתרונות להם לקוחותינו זוכים בכך שהם מזמינים דווקא אותנו לתת להם שירותי הדברה:

היתרון הראשון – שירות: נושא השירות הינו נושא חשוב מאוד ובראש סדר העדיפויות בעיני הלקוח, אולי אפילו לפני פרמטר המחיר, מכיוון שאנו מעסיקים מדבירים בכל חלקי הארץ אנו נוכל לתת לכם שירות מהיר מאוד [מעכשיו-לעכשיו], אנו נמנע מאיחורים מיותרים ונעמוד בזמנים. דמיינו לכם אילו הייתם צריכים להזמין מדביר שעובד באזור תל אביב לבצע הדברה באשדוד, בלא מעט מקרים הוא היה מתעכב בפקקים ומאחר, המדבירים שלנו שמגיעים אליכם גרים באותה העיר בה אתם צריכים את השירות.

היתרון השני – מחיר: פרמטר נוסף חשוב מאוד בעיני כלל הלקוחות הוא נושא המחיר, כאשר אתם מזמינים מדברים מחברת הדברה אחרת שממוקמת מחוץ לעיר שלכם כנראה שהם "יקפיצו" את המחיר ויוסיפו בו את עלויות הנסיעה הלוך ושוב וזמן הנסיעה, בד"כ בין 50-100 ש"ח נוספים למחיר ההדברה, אצלנו לא תהיה תוספת מחיר כלל, כפי שציינו המדביר שיגיע אליכם גר בעצמו בעירכם ובכך מחיר ההדברה אינו "קופץ" עבור תשלום הוצאות הגעה ללקוחותינו.

היתרון השלישי – אחריות: יתרון נוסף שיש לחברתנו הוא בנושא האחריות שמוענקת ללקוחות בסיום כל פעולת הדברה, דמיינו כי הזמנתם מדביר מחברת הדברה אחרת וההדברה משום מה לא הצליחה, בכך אתם פונים שוב אל חברת ההדברה ומבקשים ממנה להגיע ולתקן את העבודה, במידה וחברת ההדברה ששכרתם את שירותיה אינה נמצאת באופן תמידי בעיר בה אתם זקוקים לשירות ייתכן כי אותה החברה תתקשה להגיע אליכם, עקב המרחק אותה החברה עלולה אפילו לצאת בהפסד אם תצטרך להגיע אליכם פעם נוספת, בשל כך חברת ההדברה עשויה "לנפנף" אתכם או לבקש תוספת תשלום עבור ההגעה הנוספת. המדבירים של מדבירייטינג מעניקים תעודת אחריות מלאה ולא מבקשים שום תוספות עבור הגעה נוספת, הם יגיעו לתקן את העבודה מהיום-להיום אם צריך.

היתרון הרביעי – חברת הדברה אחת לכל החיים: יתרון נוסף לו לקוחותינו זוכים בשל העובדה שהמדבירים שלנו מספקים את שירותי ההדברה שלהם בכל חלקי הארץ הוא יתרון הקביעות, אף אחד לא אוהב לנדוד בין שירותים של חברות שונות, רוב האנשים יעדיפו למצוא חברת הדברה אחת שמספקת שירות טוב לכל החיים, במידה ואתם תעברו דירה מגדרה לחדרה לצורך הדוגמה אתם לא תצטרכו להחליף חברת הדברה מהסיבה הפשוטה שהאתר מספק שירותים ב-2 הערים הללו באופן קבוע ורצוף.

היתרון החמישי – כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת: אחד היתרונות המשמעותיים ביותר שלנו הוא שבאתר אנו מספקים את כל השירותים תחת קורת גג אחת ובכל חלקי הארץ, בכך תמיד תקבלו שירות מקצועי מאוד ואמין בכל תחום בכל מקום בארץ, בין אם תצטרכו עזרה עם בעיית היונים בצפון או שתצרכו להזמין הדברת מכרסמים בדרום – יש לכם כתובת אחת והיא אנחנו.