לוכד חולדות באשקלון

לוכד חולדות באשקלון מומלץ ומנוסה מזמינים רק דרך מדבירייטינג

חיפשתם אחר לוכד חולדות באשקלון? בהחלט הגעתם למקום הנכון, הלוכדים באתר מבצעים שירותי לכידת חולדות באשקלון במהירות וביעילות, רוצים לדעת איך מתבצע הליך הלכידה ועוד כמה טיפים מיוחדים רק לגולשי האתר? קראו את המאמר הבא:

מאיר קהלת
ספק מאומת

יש לי 7 שנות ניסיון, אני מקפיד מאוד על בטיחות ועל מקצועיות בעבודה. אני אמין ושקוף מול הלקוחות שלי.

חוות דעת
51
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
98%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.90
מחיר
9.7
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.7
יחס\שירות
10
יהונתן כהן
ספק מאומת

אני מתעסק בהדברה כבר משנת 2014, אני שם דגש על שירות טוב, על המקצועיות שלי ולשדר אמינות ללקוח. הדבר שעומד לנגד עיני הוא שהלקוח תמיד יהיה מרוצה.

חוות דעת
24
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.88
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
9.9

אני מאוד שירותי ואמין כלפי הלקוחות שלי, אני משתמש בציוד מקצועי ומבטיח לעמוד בזמנים.

חוות דעת
9
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
88%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.22
מחיר
9.3
עמידה בזמנים
9.4
איכות העבודה
9.2
יחס\שירות
9.6

שאלות נפוצות

איך לוכד חולדות באשקלון תופס את החולדה?

לוכד החולדות מאתר את מקומות הפעילות של החולדה ותופס אותה בעזרת לוכדן חולדות מקצועי שנועד בדיוק בשביל זה.

תוך כמה זמן לוכד חולדות באשקלון יוכל להגיע אלי?

הלוכדים שלנו זמינים מאוד ומרגע שתפתחו קריאת שירות הם יוכלו להגיע אליכם תוך פחות משעה.

האם ניתן להזמין שירותי לכידה גם בלילה?

בהחלט, המדבירים שלנו זמינים סביב השעון ויוכלו להגיע ולעזור לכם גם בלילה.

למה חולדה נכנסה דווקא לדירה שלי

אנשים רבים מוטרדים מהמחשבה שהחולדות נכנסות דווקא אליהם, הם חושבים שאולי החולדות "סימנו" את הדירה שלהם, אז איך זה באמת עובד ולמה החולדות נכנסות דווקא לדירות שלכם? התשובה לכך היא די פשוטה, אם החולדות נכנסות אליכם כל הזמן כנראה שיש להן פתח נגיש, אולי איזה חור בקיר או חלון שכל הזמן נשאר פתוח, משם נוח להן להיכנס והן עושות זאת ללא הרף, מדוע הן לא נכנסות לשכנים? כנראה שהם שומרים על החלונות סגורים ואין להם פתחים כאלו ואחרים המאפשרים כניסה של חולדות.

במידה ואתם יודעים על מפגע חולדות באזור הבית או הבניין שלכם מומלץ בהחלט לשמור על החלונות סגורים ובכך למנוע כניסה של חולדות, אם אתם רוצים להשאיר את החלונות פתוחים על מנת שיכנס אוויר לפחות תוודאו לסגור את הרשת של החלון שמונעת כניסה של חרקים ומכרסמים. בנוסף לכך מומלץ לדאוג שיגזמו את העצים אשר מגיעים אל חלונות הדירה שלכם, החלודות מטפסות על העצים ובכך מגיעות אל חלונות הבית ללא קושי רב.

מה לוכד חולדות באשקלון עושה בדיוק

כשאתם מזמינים לוכד חולדות מקצועי באשקלון אתם מצפים שיפתור את הבעיה לחלוטין, שיוציא את החולדה מהדירה וימנע כל דרך של חולדות נוספות להיכנס לדירה, לצערנו ישנם לוכדים שעושים רק חלק מהעבודה, הם אומנם יתפסו את החולדה במקצועיות וביעילות אבל זה לא מספיק אם הם לא יסתמו חורים בקירות המשמשים לכניסה של חולדות נוספות, אם אין חורים אז שלפחות יסבירו לכם כמה חשוב לשמור על החלונות סגורים בשעות הערב.

בתהליך לכידת החולדה כשהלוכד יכנס לדירתכם הוא יחל בפעולת ניטור שתתן לו מידע אודות אזורי הפעילות של החולדה, מהיכן נכנסה לדירה והיכן היא פעילה ובוודאי מסתתרת, זהו תהליך חשוב שבו צריך לחבר כמה נקודות לכדי תוצאה בשטח שתתן לנו מידע רב שיעזור לנו בלכידה הסופית של החולדה.

לאחר מכן יש לחפש את החולדה לפי אותם הסימנים והרמזים אותם קיבלנו בשלב הניטור, זה יכול לקחת בין 20-40 דקות אבל כשנמצא אותה נוכל לתפוס אותה בקלות בעזרת הלוכדן המקצועי שלנו או בעזרת כפפה עבה על מנת שלא ננשך על ידי החולדה.

לוכד חולדות באשקלון 24 שעות ביממה

כשאתם מתחילים בחיפושים אחר לוכד חולדות באשקלון מומלץ לחפש חברת הדברה 24 שעות ביממה, חברה כזאת שפועלת גם בשעות הלילה המאוחרות – השעות שגם החולדות בעיקר פעילות בהן, חברה שלא מספקת שירותים בכל שעות היום בדרך כלל לא תוכל לעזור לכם לפתור בעיית חולדות שנחשבת לבעיה דחופה מאוד, הלקוחות לא יהיו מוכנים לחכות ולטפל בזה רק בבוקר. המדבירים באתר מדבירייטינג זמינים 24 שעות ביממה ויוכלו להגיע אליכם במהירות ולתפוס את החולדה. לקריאת מידע נוסף אודות שירותי הדברה באשקלון לחצו כאן.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה