לוכד חולדות בתל אביב

לוכד חולדות בתל אביב מזמינים דרך מדבירייטינג

אם אתם מחפשים לוכד חולדות בתל אביב כדאי שתסתכלו על הלוכדים באתר מדבירייטינג. הלוכדים שלנו מומלצים ומיומנים בכל הנוגע לליכדה של חולדות ועכברים. צוות האתר שלנו בודק את הלוכדים המופיעים באתר בסיום כל עבודה ומוודא שגולשי האתר מקבלים את השירות האיכותי והטוב ביותר, בשל כך באתר שלנו מופיע דירוג לכל לוכד ואנו נותנים במה רק ללוכדים המומלצים והטובים ביותר.

מוטי דודקמן
ספק מאומת

חשוב לי להשתמש בחומרים הטובים ביותר, חשוב לי להיות אמין כלפי הלקוח ולהראות לו בדיוק מה אני עושה, אני גובה מחירים הוגנים ביחס למחירי השוק ועושה מה שצריך כדי להוציא כל לקוח מרוצה.

חוות דעת
34
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.97
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10
ארז מצרי
ספק מאומת

אני עובד באופן יסודי, אני מאוד אמין כלפי הלקוחות שלי ומסביר להם בדיוק מה אני מבצע. אני עומד בזמנים וגובה מחירים הוגנים.

חוות דעת
75
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.96
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
9.9
דוד דוד
ספק מאומת

זואולוג (תואר שני) בעל נסיון מעשי רב שנים בעבודה עם נחשים ובעלי חיים אחרים, ולוכד נחשים מעל לעשור.
שמח לייעץ תמיד: חשובים לי היושרה, האמינות והמקצועיות, כמו גם היחס האישי ללקוח. זמין עבורכם 24/7!

חוות דעת
39
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.95
מחיר
9.8
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10
אלדד אלדד טרבלסי
ספק מאומת

אני משתמש בחומרים ידידותיים, חשוב ואכפת לי מכול לקוח בכדי למצוא פתרון מתאים לכול אחד, שרות אמין ומקצועי.

חוות דעת
42
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.95
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
10
שבי שבי מיכאלי מיקוד הדברות
ספק מאומת

בעבודה שלי חשובה לי מאוד המקצועיות והיסודיות, חשוב לי שהלקוחות שנתנו בי אמון יהיו מרוצים מכך שבחרו בי וישתמשו בי בהמשך לכל צרכיהם בתחום ההדברה.

חוות דעת
44
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.89
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
10

שאלות נפוצות

למה להזמין לוכד חולדות בתל אביב רק דרך מדבירייטינג?

הלוכדים המופיעים באתר עוברים בקרת איכות שלנו בסיום כל עבודה, בכך אנו מוודאים שגולשים האתר יזמינו רק לוכדים שהם איכותיים ומומלצים על ידינו שעומדים בתקנים של האתר, התקנים המחמירים מחיבים בין היתר את הלוכדים להעניק מחיר הוגן, לעמוד בזמנים, להיות אדיבים ושירותיים וגם לבצע עבודה איכותית.

מה המחיר המומלץ לתשלום ללוכד חולדות?

המחיר המומלץ עבור שירות זה נע בין 400-600 ש"ח, שימו לב כי המחיר עשוי להשתנות בהתאם לכמה פרמטרים, בין הפרמטים נכללים שעת ההגעה ללקוח והאם הלוכד מסוגל ללכוד את החולדה בידיים.

כמה מהר לוכד החולדות יוכל להגיע אלי?

הלוכדים שלנו זמינים מאוד באזור תל אביב ויוכלו להגיע אליכם תוך פחות משעה.

חולדות בתל אביב זה כבר מזמן דבר שבשגרה אבל כשחולדה נכנסת הביתה ואתם צריכים להזמין לוכד חולדות בתל אביב זה כבר סיפור אחר לגמרי, צריך לחפש את הלוכד המושלם עם שלל המלצות ברחבי הרשת ומחירים נוחים. אם החולדה נכנסה בלילה? תצטרכו שירותי לוכד חולדות 24 שעות ביממה.

חולדות בתל אביב

אחת הבעיות המרכזיות בעיר תל אביב היא בעיית החולדות, החולדות מתרבות בקצב מהיר, מהיר יותר מהקצב בו הן מתות בגלל היעדר פעולות הדברה משמעותיות בעיר תל אביב, לחולדות יכולת הישרדות והן מחפשות להיות בקרב האדם על מנת "להישען" עליו בכל הנוגע להשגת המזון.

החולדות בתל אביב מגיעות לבתים דרך כבלים של חשמל או גז מחוץ לבניינים או דרך טיפוס על עצים המגיעים עד לחלונות הדירות ובכך הן חודרות פנימה לתוך בתי מגורים בלי שאף אחד מרגיש או חושד בדבר.

החולדות מעבירות מחלות דרך הצואה שיכולות להגיע לאדם ולפגוע בו, מעבר לכך הן מהוות מטרד סביבתי ופוגעות ברכוש על ידי כרסום במוצרים והריסתם, בנוסף לכך החולדות מסוגלות לפגוע באופן פיזי בבני האדם על ידי נשיכה בעזרת שיניהם החזקות והמושחזות היטב.

בשל כל הסיבות הללו היעדר טיפול בחולדות בעיר עשוי להוביל לאסון כאשר מספר החולדות רק עולה וגדל, אם הנושא לא יעלה לסדר היום ויטופל בהקדם גם כמות החולדות שמצליחות לחדור לתוך הדירות תעלה ותצבור תאוצה, לשם כך יש לבצע הדברה בתל אביב שתמעיט את מספר החולדות.

הדברת חולדות בתל אביב

כאשר אתם מזמינים שירות של לוכד חולדות בתל אביב ישנה גם האפשרות להזמין שירות שנקרא הדברת חולדות בתל אביב, אז מה ההבדל בין השניים?
לוכד חולדות בתל אביב – כאשר מזמינים לוכד חולדות בתל אביב על הלוכד להביא עמו את הציוד הדרוש לביצוע לכידה, על הלוכד לתפוס באופן פיזי את החולדה ולהוציא אותה מהבית באופן מיידי.
הדברת חולדות בתל אביב – כאשר מדובר בהדברת חולדות בתל אביב על המדביר לבצע אך ורק הדברת חולדות ולא לתפוס את החולדה כעת אלא להציב מלכודות ורעלים על מנת שהחולדה תלכד או תמות בסופו של דבר.

שלבים בלכידת החולדה בתל אביב

השלב הראשון – בשלב הראשון יגיע הלוכד עם הציוד הנדרש וינסה להבין כיצד החולדה נכנסה לדירה, באיזה אזורים היא פעילה ומשאירה אחריה עקבות רגליים, עקבות גללים או כרסומים במזון או במוצרים, מהו מסלול הפעילות שלה והיכן היא עלולה להתחבא, האם יש לה דרך יציאה וכניסה לבית פתוחה לרווחה או שלמעשה היא "לכודה" בבית בלי יכולת לצאת, האם יש רק חולדה אחת בבית או שמא יש כמה חולדות יחד.לאחר שיבין הלוכד את כל התשובות לשאלות שמנינו למעלה יהיה לו קל יותר לחפש אותה וגם למצוא אותה.

השלב השני – בשלב השני יחל לוכד החולדות בחיפוש אחר החולדה על ידי פינוי של מוצרים מארונות או פינוי חפצים ממגירות וארונות, הלוכד ינסה לאתר את החולדה וזהו תהליך שעלול לקחת זמן לכן דרוש להיות מאוד מקצועי וממוקד ולא להתייאש לאחד מספר בודד של דקות.

השלב השלישי – בשלב זה הלוכד אמור כבר לאתר את החולדה ולהתכונן לקראת הלכידה, לסגור היטב את כל המקומות אליהם היא עלולה לברוח בזמן שינסה ללכוד אותה, להציב מלכודות דבק או קפיץ מסביב למתחם שאולי יעזרו בלכידה של החולדה בזמן שתנסה לברוח ולדאוג כי החולדה לא תוכל להגיע לחללים נוספים בבית ולהיעלם בהם.

השלב הרביעי – כעת כשהשטח מוכן אפשר לקחת את הלוכדן ולתפוס בעזרתו את החולדה, היא בוודאי תנסה להימלט או להסתתר אך גם בשלב הזה דרושה מיומנות, מקצועיות ודבקות במטרה ולאחר מספר דקות החולדה תלכד ותהיה בידיו הבטוחות של הלוכד.

השלב הנוסף – במקרה בו הלוכד לא הצליח לאתר את החולדה אין ברירה אלא להשאיר בשטח מלכודות או רעלים בצורה מסודרת ואחראית על מנת שבע"ח אחרים או בני אדם לא ייפגעו.
במידה ולוכד החולדות יעשה זאת כמו שצריך החולדה צפויה להיתפס בשעות הלילה ולא יאוחר מ24 שעות מרגע הצבת המלכודות.

לוכד חולדות בתל אביב 24 שעות

החולדות חיות ופעילות בעיקר בלילה ולכן ברוב המקרים בשעות הללו הן חודרות לדירות, הן מוצאות פתח בחלון או פרצה בקיר בכדי להגיע לתוך הדירה שלכם, בשל כך במקרים רבים אחד מבני המשפחה פוגש בחולדה בשעת לילה מאוחרת ומיד מזמין שירות של לוכד חולדות בתל אביב 24 שעות ביממה.

שימו לב כי לא כל חברה מספקת שירות של לוכד חולדות 24 שעות ולכן עליכם לבחור חברה אשר מפרסמת בשעות הפעילות שלה שהיא אכן פעילה כל שעות היממה.

שימו לב כי בשעות הלילה המחיר עבור ביצוע לכידה של חולדה בתל אביב יהיה יקר יותר מהמחיר הרגיל בגלל שזוהי שעה מיוחדת שדורשת שירות בתעריף 2.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה