לוכד עכברים בבית שאן

לוכד עכברים בבית שאן מזמינים דרך מדבירייטינג

מחפשים לוכד עכברים בבית שאן שיגיע ויוציא את העכבר שהצליח לחדור לדירה שלכם? הגעתם למקום הנכון! באתר מדבירייטינג מופיעים לוכדי עכברים מנוסים ומקצועיים שמספקים שירותי לכידה בבית שאן 24 שעות ביממה [כן גם בשעות הלילה המאוחרות], הלוכדים שלנו בעלי ניסיון עשיר בתפיסת עכברים ומספקים שירותים נלווים כמו אטימת חורים במידת הצורך, הלוכדים שלנו ערוכים עם כל הציוד הנדרש גם למקרים בהם מדובר בחולדה ולא בעכברים, הלוכדים מציעים ללקוחותינו מחירים הוגנים ביחס למחירי השוק.

רותם תורג'מן רותם תורג'מן
ספק מאומת

מתגורר בטבריה, אני מאוד עקבי בעבודה שלי, קשוב לבעיות הלקוח ומשתדל להיות כמה שיותר אכפתי כדי לספק את הלקוחות שלי. אני מאוד חרוץ ועומד בזמנים שהגדרתי לעצמי, חשוב לי שהלקוחות שלי יהיו מרוצים בסיום העבודה.

חוות דעת
57
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.89
מחיר
9.8
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
10
איציק כדיר
ספק מאומת

מקצועיות זה בראש סדר העדיפויות שלי, אני מגיע קודם לשורש הבעיה ואז מספק את הפתרון היסודי והטוב ביותר ללקוח. אני נותן אחריות על רוב העבודות שלי ועומד בהבטחות שלי, אני גובה מחירים נוחים ועומד בזמנים.

חוות דעת
35
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
97%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.80
מחיר
9.7
עמידה בזמנים
9.7
איכות העבודה
9.8
יחס\שירות
9.9

שאלות נפוצות

כמה מהר לוכד יוכל להגיע אלי?

הלוכדים שלנו זמינים באזור בית שאן ולרוב יוכלו להגיע אליכם תוך פחות משעה.

איך הלוכד מתכוון לטפל בבעיה?

הלוכדים שלנו לרוב יוכלו ללכוד את העכבר בידיים במידה ויודעים היכן הוא מסתתר, במקרים שזה לא יהיה אפשרי הלוכד יציב מלכודות או ישתמש ברעלים.

נכנס עכבר לדירה שלכם? מה שאתם צריכים זה לוכד עכברים בבית שאן, אך לפני שאתם מזמינים אותו חשוב שתקראו את המאמר הבא, יש מספר דברים שעליכם לדעת לפני שאתם מזמינים לוכד עכברים בבית שאן, כאן תוכלו לקרוא מהו טווח המחירים בשוק, למה יש לשים לב וממה יש להיזהר.

איך מתבצע לכידת עכבר

כאשר אתם מזמינים שירות של לכידת עכבר עליכם לדעת בדיוק מה עומד לקרות, חשוב מאוד להדגיש כי אתם מעוניינים בלכידת עכבר ולא בהנחת מלכודות ורעלים, תציינו בפני המדביר שעליו לתפוס את העכבר ולצאת איתו מהדירה – בדיוק כמו השירות שאנחנו מספקים ללקוחותינו. המדביר יגיע ויחפש את העכבר וילכוד אותו באופן מידי עם הציוד שלו, רק במידה והעכבר מסתתר במקום בו לא ניתן ללכוד אותו או שלא ניתן למצוא את העכבר מכיוון שאולי הוא לא בבית כרגע אז יניח המדביר מלכודות ורעלים לפי מידת הצורך.

ברוב המקרים בהם אתם יודעים היכן נמצא העכבר יהיה ניתן ללכוד אותו ללא קושי על ידי לוכד עכברים בבית שאן.
שימו לב כי גודלו של עכבר הוא כגודל של אצבע, אם זיהיתם מכרסם גדול יותר כנראה שמדובר בחולדה ולכן תצטרכו להזמין לוכד חולדות בבית שאן ולא לוכד עכברים.

מה כולל השירות

השירות כולל לכידת העכבר והוצאתו מהבית, פעולות ניטור – בדיקה מהיכן נכנס העכבר לבית ומניעה מעכברים נוספים להיכנס גם כן, ביצוע הדברת עכברים במידת הצורך (בתוספת תשלום), איטום חורים מהם העכבר נכנס במידת הצורך (בתוספת תשלום), בדיקה מקיפה האם קיימים עכברים נוספים בבית. שימו לב כי במידה ואתם בוחרים להזמין חברת הדברה אחרת אותה החברה אכן מתחייבת לבצע את כל הפעולות האלה ואכן מוסמכת לבצע אותן ובעלת תיק עבודות רחב בנושא.

לוכד עכברים 24 שעות בבית שאן

הלוכדים באתר מדבירייטינג יוכלו לספק לכם שירות בכל זמן ובכל עת, דרך האתר תוכלו להזמין לוכד עכברים 24 שעות בבית שאן מצוות הלוכדים המוסמך שלנו, שימו לב כי העכברים הם פעילי לילה ולכן הרבה מאוד פעמים תצטרכו להזמין דווקא את השירות הזה ולשם כך תצטרכו חברה שמבצעת הדברה 24 שעות ביממה. בשעות הלילה מחיר ההדברה יהיה יקר יותר מבשעות רגילות ושירות זה נחשב לתעריף מיוחד לכן אל תזמינו לוכד עכברים בשעות הלילה אלא אם כן אתם חייבים בכך, אם ניתן לחכות לבוקר – עדיף.

לוכד עכברים מומלץ בבית שאן

תוכלו למצוא מאות המלצות עלינו ברחבי הרשת בתחום לכידת העכברים, ביצענו כבר מאות הדברות בבית שאן ותמיד דאגנו שהלקוחות יהיו מרוצים, שימו לב כי כל חברת הדברה איתה אתם עובדים היא אכן חברה מומלצת, אפילו תוכלו לקרוא עלינו מספר המלצות בקישור מדביר מומלץ.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה