לוכד עכברים בבת ים

באתר ניתן להזמין שירותי לוכד עכברים בבת ים [מומלץ ומקצועי]

לטיפול בבעיות מכרסמים מכל הסוגים ובמיוחד לצורך לכידה או הדברה של עכברים, מהרו להזמין עכשיו שרות לוכד עכברים בבת ים של אתר מדבירייטינג שמבצע את דירוג המדבירים של ישראל. הלוכדים שלנו מתמחים במתן שירותי לכידת עכברים בבת ים, לקוחותינו מקבלים את השירות הטוב ביותר הכולל לוכד מקצועי ומיומן, המוכן גם לאפשרות כי מדובר בחולדה ותעודת אחריות בסיום כל ביצוע פעולת לכידה.

מוטי דודקמן
ספק מאומת

חשוב לי להשתמש בחומרים הטובים ביותר, חשוב לי להיות אמין כלפי הלקוח ולהראות לו בדיוק מה אני עושה, אני גובה מחירים הוגנים ביחס למחירי השוק ועושה מה שצריך כדי להוציא כל לקוח מרוצה.

חוות דעת
35
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.97
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10
ארז מצרי
ספק מאומת

אני עובד באופן יסודי, אני מאוד אמין כלפי הלקוחות שלי ומסביר להם בדיוק מה אני מבצע. אני עומד בזמנים וגובה מחירים הוגנים.

חוות דעת
75
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.96
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
9.9
אלדד אלדד טרבלסי
ספק מאומת

אני משתמש בחומרים ידידותיים, חשוב ואכפת לי מכול לקוח בכדי למצוא פתרון מתאים לכול אחד, שרות אמין ומקצועי.

חוות דעת
42
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.95
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
10
דוד דוד
ספק מאומת

זואולוג (תואר שני) בעל נסיון מעשי רב שנים בעבודה עם נחשים ובעלי חיים אחרים, ולוכד נחשים מעל לעשור.
שמח לייעץ תמיד: חשובים לי היושרה, האמינות והמקצועיות, כמו גם היחס האישי ללקוח. זמין עבורכם 24/7!

חוות דעת
41
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.95
מחיר
9.8
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10
שבי שבי מיכאלי מיקוד הדברות
ספק מאומת

בעבודה שלי חשובה לי מאוד המקצועיות והיסודיות, חשוב לי שהלקוחות שנתנו בי אמון יהיו מרוצים מכך שבחרו בי וישתמשו בי בהמשך לכל צרכיהם בתחום ההדברה.

חוות דעת
44
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.89
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
10

שאלות נפוצות

האם הלוכדים שלכם מסוגלים לתפוס את העכבר באותו רגע?

בהחלט, הלוכדים באתר מסוגלים לתפוס את העכבר או החולדה בידיים ולהוציא אותם מהבית או העסק, כמובן רק במקרים בהם זה אפשרי. ישנם מקרים בהם לא ניתן ללכוד את המכרסם בידיים והפתרון היחיד הוא להשתמש במלכודות ורעלים.

כמה מהר לוכד עכברים באתר מסוגל להגיע לעיר בת ים?

הלוכדים שלנו עובדים בזמינות גבוהה באזור זה ומסוגלים להגיע תוך פחות משעה על מנת לבצע את העבודה וללכוד את המכרסם.

עכברים יכולים להתגנב בשעת לילה מאוחרת לבית שלכם ולגרום נזקים רבים. אם אתם חושדים שיש לכם עכבר בבית, הרי חשוב ביותר להסתייע בשירותיו של לוכד עכברים בבת ים. לוכד עכברים מקצועי יבחר את שיטת הלכידה הטובה והמקצועית ביותר.

לכידות העכברים בבת ים שהוזמנו דרך האתר לאחרונה

באתר מדבירייטינג תוכלו להזמין שירותי לכידה לכל סוגי המכרסמים, בניהם גם עכברים וחולדות. השירות ניתן בפריסה ארצית וגם בעיר בת ים. הלוכדים שלנו מכירים את העיר ואת המזיקים השונים בסביבה זה שנים רבות. שירות לוכד עכברים בבת ים ניתן להזמנה בכל ימות השבוע וגם בלילה. הזמינו עכשיו ותקבלו שירות מקצועי ומהיר. הלוכדים באתר מספקים שירות למגזר הפרטי, המוסדי והעסקי. קיבצנו בשבילכם בטבלה חלק מפעולות לכידת העכברים בבת ים שהוזמנו דרך האתר בתקופה האחרונה, הכוללת מחירים ואופן הטיפול בעכברים:

באיזה מכרסם מטפליםשעת העבודההמחיר שגבה לוכד בבת ים
טיפול בעכבר בבת יםהלוכד הגיע ללקוח בבת ים תוך דקות ספורות, הלוכד לכד את העכבר בזריזות.400 ₪
טיפול בחולדה בבת ים כולל טיפול בחורים במבנההלוכד הגיע ללקוחה בבת ים בתוך 25 דקות, הוא לכד את החולדה וטיפל בחורים במבנה מהם החולדה הייתה נכנסת.600 ₪
טיפול בעכבר בבת ים + טיפול בחורים במבנההלוכד הגיע ללקוחה בבת ים תוך חצי שעה, הוא סגר חורים במבנה, ולכד את העכבר.550 ₪
טיפול בחולדה בבת ים מחוץ לשעות העבודה הרגילותהלוכד הגיע לבית קפה בבת ים בשעה 04:42 לפנות בוקר, הוא לכד את החולדה במהירות.600 ₪

מהם מקומות המסתור של העכברים

בישראל ניתן למצוא סוגים שונים של עכברים:

1. עכבר מצוי.

2. עכבר השדה.

הזנים השונים בוחרים להסתתר במקומות שונים אשר נפרט כעת:

סביבה חשוכה: עכבר מצוי אשר ניתן להבחין בו בסביבה עירונית מסתתר במקומות חשוכים. במידה ואתם מבחינים בעכבר בסביבה הביתית שלכם, הרי ניתן למצוא אותו במקומות חשוכים בהם הוא יחפש אחר מזון.

מחילות: לעומת זאת, עכבר השדה המצוי בשטחים פתוחים מסתתר במחילות אשר הוא יחפור.

כך או אחרת, כאשר אתם מבחינים בעכבר בסביבה הביתית שלכם, חשוב ביותר למהר ולהזמין את השירות של לוכד עכברים בבת ים. לוכד עכברים מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום יגיע עם המלכודת המתאימה ביותר לצורך לכידה מהירה של העכבר. שימו לב, רק לוכד עכברים מקצועי ידע לזהות את מקום המסתור של העכבר ולבחור את המלכודת המתאימה ביותר.

חשיבות של לכידת עכברים על ידי לוכד עכברים מקצועי

קיימת חשיבות רבה ללכידת עכברים על ידי לוכד עכברים מקצועי. לוכד עכברים בבת ים הינו איש מקצוע אשר תבחרו לצורך לכידה מקצועית של עכבר.  אחת הסיבות בגינה חשוב ביותר לבצע את הלכידה היא בשל העברת מחלות על ידי העכבר. העכבר נושא שורה ארוכה של מחלות וביכולתו להעביר לכם את המחלות השונות ולכן חשוב ביותר לבצע את הלכידה.

אילו מחלות עכברים מעבירים? כעת נפרט את הרשימה:

עכברת: מדובר במחלה אשר התסמינים שלה מזכירים את מחלת השפעת וכוללים בין היתר כאבי ראש, הקאות, צמרמורות. החיידק מצוי בצואה של העכברים וניתן להידבק במחלה בעת שתייה של מים מזוהמים.

טיפוס המעיים: מדובר במחלה אשר גורמת למספר סימפטומים כמו למשל כאבי בטן,  הקאות וחום. המחלה מועברת לעכבר כתוצאה מהימצאות של פרעוש עליו ועשויה לגרום להופעה של הסימפטומים השונים בקרב בני אדם אשר נחשפו לעכבר.

האם ניתן למנוע הגעה של עכברים לבית

אחת השאלות העולות וחוזרות לגבי לכידה או הדברה של עכברים היא האם ניתן למנוע את ההגעה של העכברים לבית. רגע לפני שאתם מזמינים את השירות של לוכד עכברים בבת ים, חשוב ביותר לדעת כי ישנן דרכים למנוע את ההגעה של העכבר לבית:

איטום הצנרת: עכברים עשויים להגיע לבית דרך הצנרת ולכן חשוב ביותר לבצע איטום של הצנרת על ידי אנשי מקצוע. כאשר תבצעו איטום לצנרת תוכלו להיות רגועים ולדעת כי העכברים לא יגיעו לבית שלכם.

סגירת רווחים בין הרצפה לדלתות: נוסף על זאת, על מנת למנוע מעבר של עכברים בסביבה הביתית שלכם, חשוב ביותר להקפיד על סגירת רווחים בין הרצפה לדלתות. כאשר תקפידו על כך, לא תראו עכברים בסביבה שלכם.

הקפדה על סגירת מקורות מזון: זאת ועוד, חשוב ביותר להקפיד על סגירה של מקורות מזון על מנת למנוע מהעכברים גישה למקורות מזון שונים. כאשר לא תהיה גישה למזון, הרי תוכלו להיות רגועים בידיעה כי אין עכברים בבית שלכם.

כך או אחרת, מדובר בשיטות אפקטיביות ביותר אשר ימנעו את ההגעה של העכברים לבית שלכם. עם זאת, כאשר הבחנתם בעכברים בבית, רצוי להשאיר את העבודה לידי לוכד עכברים מקצועי אשר לו הידע והניסיון בתחום וביכולתו לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה