לוכד עכברים בחולון

לוכד עכברים בחולון מזמינים באתר מדבירייטינג

צריכים להזמין באופן בהול לוכד עכברים בחולון? הלוכדים שלנו במדבירייטינג מספקים שירותי לכידת עכברים או חולדות בעיר חולון כבר הרבה שנים, בעקבות הביקוש הרב ללכידת עכברים וחולדות הלוכדים שלנו מסתובבים ברחבי העיר חולון באופן קבוע בשעות הלילה, כך שברגע שנפתחת קריאת שירות בעיר, הלוכד יגיע אליכם תוך פחות משעה אחת. הלוכדים מציעים ללקוחותינו מחירים הוגנים ביחס למחירי השוק, הם מתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר שקיים הכולל אחריות על פתרון בעיית העכברים והחולדות.

מוטי דודקמן
ספק מאומת

חשוב לי להשתמש בחומרים הטובים ביותר, חשוב לי להיות אמין כלפי הלקוח ולהראות לו בדיוק מה אני עושה, אני גובה מחירים הוגנים ביחס למחירי השוק ועושה מה שצריך כדי להוציא כל לקוח מרוצה.

חוות דעת
35
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.97
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10
ארז מצרי
ספק מאומת

אני עובד באופן יסודי, אני מאוד אמין כלפי הלקוחות שלי ומסביר להם בדיוק מה אני מבצע. אני עומד בזמנים וגובה מחירים הוגנים.

חוות דעת
75
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.96
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
9.9
אלדד אלדד טרבלסי
ספק מאומת

אני משתמש בחומרים ידידותיים, חשוב ואכפת לי מכול לקוח בכדי למצוא פתרון מתאים לכול אחד, שרות אמין ומקצועי.

חוות דעת
42
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.95
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
10
דוד דוד
ספק מאומת

זואולוג (תואר שני) בעל נסיון מעשי רב שנים בעבודה עם נחשים ובעלי חיים אחרים, ולוכד נחשים מעל לעשור.
שמח לייעץ תמיד: חשובים לי היושרה, האמינות והמקצועיות, כמו גם היחס האישי ללקוח. זמין עבורכם 24/7!

חוות דעת
41
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.95
מחיר
9.8
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10
שבי שבי מיכאלי מיקוד הדברות
ספק מאומת

בעבודה שלי חשובה לי מאוד המקצועיות והיסודיות, חשוב לי שהלקוחות שנתנו בי אמון יהיו מרוצים מכך שבחרו בי וישתמשו בי בהמשך לכל צרכיהם בתחום ההדברה.

חוות דעת
44
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.89
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
10

חשוב לי שהלקוחות שלי יהיו מרוצים, אני אוהב לראות אותם מחייכים בסוף השירות, האמינות והשירות שלי הם בראש סדר העדיפויות, אני אוהב להעניק פתרון מלא לכל בעיה.

חוות דעת
9
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.56
מחיר
9.7
עמידה בזמנים
9.8
איכות העבודה
9.7
יחס\שירות
10

שאלות נפוצות

איך לוכד העכברים פותר את הבעיה?

הלוכדים שלנו מיומנים ללכוד את העכבר בידיים, במידה וישנם חורים במבנה רוב הלוכדים שלנו ידעו גם לסגור את החורים מהם העכברים נכנסים.

למה כדאי להזמין לוכד בחולון רק דרך מדבירייטינג?

הלוכדים שלנו עומדים בסטנדרטים המחמירים של האתר, באתר מופיעים רק לוכדים שביצעו בהצלחה מספר רב של עבודות כשהם נותנים יחס חם ללקוחותינו ומחירים הוגנים.

כמעט כולם יודעים כי המכרסמים פעילים בעיקר בשעות הלילה, כשבני האדם ישנים והשטח פנוי הם יוצאים במטרה לחפש מזון או מקום מסתור, הם מטפסים על עצים על מנת להגיע אל חלונות הבתים או על כבלים של חשמל שמובילים אל פתחי החלונות, החולדות בעיקר בעלות כושר טיפוס טוב יותר וחלקן גם בעלות כושר שחייה ולכן מסוגלות להיכנס גם דרך תעלות הביוב.

לוכד חולדות בחולון

במקרים רבים כאשר אנו מזמינים שירות של לוכד עכברים אנו טועים בזיהוי המכרסם, אנשים ללא ידע במכרסמים בד"כ לא מבדילים בין החולדות לעכברים, בשל כך כדאי לוודא עם חברת ההדברה כי היא מספקת גם שירותי לוכד חולדות ולא מטפלת רק בעכברים.

החולדות הן זריזות וחמקמקות, בדרך כלל יעדיפו להסתתר מתחת לארונות המטבח, במטבחים הישנים הפאנל של המטבח אינו נשלף ולכן לא ניתן להגיע אל החולדה כאשר היא מסתתרת שם, במידה וזה אכן המקרה גם בדירה שלכם, אנו נצטרך לבצע הדברה נגד חולדות ע"י שימוש במלכודות באזור בו החולדה השאירה סימני פעילות.

לוכד עכברים מומלץ בחולון [או חולדות] ידע בקלות לאתר את אזורי הפעילות של החולדה, הוא ידע גם כן להגיד איך היא נכנסה לדירה וכיצד למנוע זאת בעתיד.

עבודתו של לוכד עכברים בחולון

עבודתו של לוכד העכברים היא בעיקר בשעות הלילה, כאמור העכברים פעילים בתוך הדירות בשעות שכולנו ישנים, הם בד"כ עושים קצת רעש שגורם לאחד מבני המשפחה לקום, ולדווח לנו על המצאות עכבר בדירה.

מרגע פתיחת קריאת השירות לוכד עכברים בחולון יגיע אליכם תוך כחצי שעה בממוצע, הלוכד ייכנס עם כל הציוד המקצועי עליו, ציוד זה כולל כפפה על מנת לתפוס את העכבר מבלי להינשך, מלכודות מסוגים שונים במידה ולא יצליח לתפוס את העכבר באופן מיידי, וכמובן מכשיר לוכדן עכברים מקצועי שיעזור לו בתפיסת העכבר.

בשלב הראשון הלוכד ינסה לאתר את הסימנים שהשאיר העכבר על מנת להבין היכן הוא מסתתר ואיך נכנס בכלל לדירה, במידה והוא יאתר חור בקיר ממנו נכנס הלוכד יאטום את החור הזה עם חומר מיוחד על מנת לא לאפשר לעכברים נוספים להיכנס בעתיד.

לאחר שהבין הלוכד היכן בעיקר פעיל העכבר הוא ינסה למצוא אותו באותם המקומות, הוא יפנה לאט לאט חפצים ויהיה דרוך לקראת בריחתו של העכבר תוך כדי פינוי החפצים.

במידה והעכבר אכן ינסה לברוח הלוכד יצטרך להיות זריז מספיק בשביל לתפוס אותו באמצעות כפפה או באמצעות מכשיר הלוכדן.
במידה והלוכד לא ימצא את העכבר כלל הוא ייאלץ להשאיר מלכודות בצורה מקצועית שתגרום לעכבר להיתפס בהן, עם פיתיון מתאים שימשוך את העכבר.

בדרך כלל לאחר השארת מלכודות בצורה מקצועית בדירה העכבר ייתפס תוך פחות מ24 שעות.

לוכד בחולון מחיר

המחיר עבור טיפול בעכברים וחולדות משתנה ותלוי בכמה וכמה פרמטרים שמשפיעים באופן מיידי על המחיר, בשביל להבין זאת טוב יותר מנינו לפניכם את הפרמטרים בשביל שתוכלו להבין מה סדר גודל המחיר אותו אתם תצטרכו לשלם עבור שירותי לכידה בעיר חולון:

אזור שירות – במידה והעיר שלכם נמצאת ברשימת אזורי שירות להדברה לא תחול תוספת תשלום.

שעת העבודה – במידה ומדובר בשעה סטנדרטית שהיא חלק משעות הפעילות של חברת ההדברה, לא תחול תוספת מחיר עבור העבודה, במידה והשעה מאוחרת [02:00 למשל], זה דורש מאיתנו להגיע באופן "ספיישל" ללקוח ולכן המחיר יהיה יקר יותר.

יום מיוחד – במידה ואתם מבקשים שירות בימים מיוחדים כמו למשל שבתות או חגים המחיר עשוי להיות יקר יותר בכמה עשרות אחוזים.

באיזה מכרסם מדובר? – המחיר עבור טיפול בחולדות ועכברים הוא כמעט זהה, ישנן חברות שמוסיפות כ-50 שקלים עבור הטיפול בחולדות מכיוון שהן קצת מסוכנות יותר.

האם צריך לאטום חורים? – אטימת חורים כחלק מפעולת הלכידה אינה כלולה במחיר, במידה ונאטום חורים בדירה ע"י חומר אטימה מתקדם על הלקוח יהיה להוסיף סכום כסף עבור פעולה זאת.

הנה חלק מפעולות לכידת עכברים וחולדות שביצענו בעיר חולון לאחרונה, בטבלה הבאה ניתן לראות את הפרמטרים שהשפיעו על המחיר והמחיר הסופי אותו גבינו מהלקוח.

באיזה מכרסם מטפליםשעת העבודההמחיר שגבה לוכד בחולון
טיפול בעכבר בחולוןהלוכד הגיע ללקוח בחולון תוך 25 דקות, הלוכד תפס את העכבר בזריזות.400 ₪
טיפול בעכבר בחולון + אטימת חוריםהלוכד הגיע ללקוחה בחולון תוך 32 דקות, הוא אטם חורים במבנה מהם העכבר היה נכנס, ותפס את העכבר במהירות.550 ₪
טיפול בחולדה בחולון בשעות מיוחדותהלוכד הגיע למסעדה בחולון בשעה 01:30 בלילה, הוא תפס את החולדה במהירות.600 ₪
טיפול בחולדה בחולון כולל אטימת חורים במבנההלוכד הגיע ללקוחה בחולון תוך 45 דקות, הוא תפס את החולדה ואטם את החורים במבנה מהם החולדה נכנסה.600 ₪
המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה