לוכד עכברים ביבנה

לוכד עכברים ביבנה מזמינים מאתר מדבירייטינג

נמאס לכם מעכברים שמסתובבים בסביבת העסק או הבית? הגיע הזמן להיפטר מהבעיה באופן יסודי ע"י הזמנת לוכד מומלץ מאתר מדבירייטינג. הלוכדים שלנו השירות מסופק באמצעות לוכדים מנוסים ומיומנים שיסייעו לכם להיפטר מכל בעיית מכרסמים בסביבתכם. הזמינו עכשיו לוכד עכברים ביבנה ותקבלו הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

ארז מצרי
ספק מאומת

אני עובד באופן יסודי, אני מאוד אמין כלפי הלקוחות שלי ומסביר להם בדיוק מה אני מבצע. אני עומד בזמנים וגובה מחירים הוגנים.

חוות דעת
75
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.96
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
9.9
מאיר קהלת
ספק מאומת

יש לי 7 שנות ניסיון, אני מקפיד מאוד על בטיחות ועל מקצועיות בעבודה. אני אמין ושקוף מול הלקוחות שלי.

חוות דעת
51
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
98%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.90
מחיר
9.7
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.7
יחס\שירות
10
יהונתן כהן
ספק מאומת

אני מתעסק בהדברה כבר משנת 2014, אני שם דגש על שירות טוב, על המקצועיות שלי ולשדר אמינות ללקוח. הדבר שעומד לנגד עיני הוא שהלקוח תמיד יהיה מרוצה.

חוות דעת
24
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.88
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
9.9

שאלות נפוצות

כמה מהר לוכד ביבנה יוכל להגיע?

הלוכדים שלנו זמינים באזור העיר יבנה ולרוב יוכלו להגיע אליכם תוך 25 דקות בממוצע.

איך הלוכד מטפל בבעיה?

הלוכדים שלנו מנוסים ומיומנים ומסוגלים ללכוד את העכבר או החולדה בידיים ובכך להוציא אותם מהדירה באותו רגע מבלי להשתמש במלכודות או רעלים מיותרים.

מציאת עכבר בבית מאפשרת לכם להרגיש לא בנוח ולכן חשוב ביותר לקרוא לשירות של לוכד עכברים ביבנה על מנת לבצע לכידה אפקטיבית ומהירה ביותר. העכבר ידוע בתור חיה אשר יש ביכולתה לזהות מקור סכנה ולחמוק במהירות. רק לוכד מקצועי יסייע לכם להיפטר מהמטרד באמצעות זיהוי ובחירת אמצעי לכידה מתאים.

פעולות לכידת עכברים שהוזמנו לאחרונה ביבנה

הלוכדים באתר מדבירייטינג מספקים מגוון שירותי הדברה ביבנה, בין שירותים אלו תוכלו למצוא שירותי לוכד עכברים ביבנה, לאורך שנות פעילותינו בעיר הלוכדים שלנו ביצעו מאות לכידות עבור תושבי העיר והסירו דאגה מלבם בכל הקשור לבעיות מכרסמים. לפניכם טבלה המציגה חלק מפעולות לכידת העכברים שהוזמנו דרך האתר ביבנה בשנים האחרונות:

באיזה מכרסם מטפליםשעת העבודההמחיר שגבה לוכד ביבנה
לכידת עכבר בתוך מקלט של בניין מגורים ביבנהאחד מדיירי הבניין ירד למקלט ופגש בעכבר, הלוכד שלנו הגיע במהרה ולכד אותו בקלות.450 ₪
לכידת עכבר בתוך בית קפה ביבנההעכבר הופיע פתאום בתוך בית הקפה, הלוכד שלנו הגיע במהרה, איתר אותו ולכד אותו.500 ₪
לכידת עכבר בתוך מאפיה ביבנההעכבר עשה חורים בקופסאות מזון שבמאפיה, הלוכד הצליח למצוא את מקום המסתור של העכבר ולתפוס אותו.500 ₪
לכידת עכבר בתוך שטח בית ספר ביבנההלוכד היה צריך להגיע בסוף יום הלימודים כשלא היו תלמידים בבית הספר, לחפש את העכבר היטב באחת מכיתות הלימוד וללכוד אותו.550 ₪
לכידת עכבר בתוך דירה ביבנההעכבר הופיע בשעה 2 לפנות בוקר לעיני אחד מבני המשפחה, הלוכד הגיע במהירות, מצא את מקום המסתור שלו ותפס אותו.600 ₪

שלב ראשון בלכידה של העכבר – זיהוי מקום המסתור

לוכד עכברים ביבנה יגיע אליכם כאשר תהיה לו תוכנית לכידה מפורטת אשר תכלול מספר שלבים. השלב הראשון בתוכנית שלו יהיה זיהוי מקום המסתור של העכבר. הנה מספר דרכים בהן הוא יזהה את מסלול ההימצאות של העכבר:

העכבר משאיר סימנים של צואה: אחת הדרכים לזהות האם עכבר נמצא אצלכם בבית היא באמצעות זיהוי סימנים של צואה. העכברים עושים את הצרכים שלהם במקום בו הם אוכלים ולכן אם אתם מבחינים בגללים קטנים בצבע שחור, הרי זה סימן כי העכברים נראו במקום.

פיזור אבקה לבנה לזיהוי המקום: נוסף על זאת, לוכד עכברים מקצועי יפזר אבקה לבנה במטרה למצוא את מקום המסתור של העכבר. הפיזור של האבקה יתבצע בשעות הלילה על מנת לראות בשעות הבוקר היכן מסתתר העכבר.

שימו לב, רק לוכד עכברים מקצועי ידע לבצע את הפעולות השונות על מנת ללכוד את העכבר בצורה הטובה ביותר. לכידה של העכבר באמצעות זיהוי מקצועי תאפשר לכם לדעת כי בחרתם את הלוכד המקצועי ביותר, זה אשר יעניק לכם בטחון כי לא תראו יותר עכברים.

היכן מסתתרים העכברים

לוכד עכברים ביבנה יהיה בעל ידע רב בתחום וידע בדיוק היכן מסתתרים העכברים במטרה ללכוד אותם בצורה מקצועית וטובה וכמה שיותר מהר. לשאלה היכן העכברים מסתתרים, הנה התשובות:

ללא מעבר בשטחים פתוחים: שימו לב, העכברים אינם עוברים בשטחים פתוחים אלא בוחרים להיצמד לפינות ומעברים שונים. מכאן, לוכד עכברים יניח את המלכודות בפתחים השונים בהם ניתן לראות את העכברים בשעות הקטנות של הלילה.

פיזור המלכודות בפתחים השונים: לוכד העכברים יקפיד על פזור המלכודות השונות בכל הפתחים בהם העכברים מסתתרים על מנת להצליח ללכוד את כל העכברים בבת אחת.

שימוש בחומרי הדברה במטרה ללכוד את העכברים הקטנים: שימו לב, על מנת ללכוד את העכברים הקטנים, לוכד עכברים מקצועי יבצע שימוש בחומרי הדברה הכוללים ריח חזק במיוחד. הריח החזק ימשוך אליו את העכברים הקטנים אשר יצאו ממקום המסתור שלהם.

לוכד עכברים מקצועי ידע לזהות את מקומות המסתור של העכברים על מנת לבצע את הלכידה בצורה מקצועית תוך שימוש במלכודת מתאימה ביותר על מנת ללכוד את העכבר ביעילות רבה. לוכד מקצועי ידע להבחין בין סוגי המלכודות ויבצע את הבחירה המושכלת ביותר על מנת לבחור את המלכודת המתאימה ביותר.

חשיבות טיפול מונע

חשוב ביותר לשכור את השירות של לוכד עכברים ביבנה מטעם חברת הדברה אשר מפגין בקיאות רבה בעבודת הלכידה. עם זאת, קריאה לאיש מקצוע אינה מספיקה ויש להיערך לטיפול מונע. קיימת חשיבות רבה לבצע טיפול מונע על מנת לא למצוא את עצמכם במצב בו העכברים חוזרים ופוקדים את הבית שלכם. מה כולל הטיפול המונע?

איטום סדקים וחריצים: על מנת להימנע מהחזרה של העכברים לבית שלכם, כדאי לוודא כי כל הסדקים והחריצים אטומים בצורה קפדנית.

פינוי של אשפה: נוסף על זאת, כדאי לפנות את האשפה מחוץ לבית ולא להשאיר מקום מסתור לעכברים.

הדברה טבעית: נוסף על זאת, תמיד תהיה לכם האפשרות לאמץ חתול אשר יסייע לכם בפעולת הדברה טבעית וכך לא תבחינו בעכברים בבית שלכם.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה