לוכד עכברים בכפר סבא

לוכד עכברים בכפר סבא מזמינים מאתר מדבירייטינג

פגשתם עכבר או חולדה בשטח הבית, העסק או המשרד? ללכודים שלנו יש את הפתרון המלא לכך! הם מספקים שירותי לוכד עכברים בכפר סבא מעכשיו לעכשיו במידת הצורך, מרגע שתחייגו אל הלוכד שלנו הוא כבר יהיה בדרך אליכם להגיע ולתפוס את העכבר. גם במקרים בהם מדובר בחולדה – הלוכדים שלנו מגיעים עם כל הציוד הנדרש והם יוכלו לספק לכם שירותי לוכד חולדות בכפר סבא. השירות כולל אטימת חורים ופתחים במידת הצורך, כל זאת במחירים הוגנים ביחס למחירים המקובלים בשוק לכידת העכברים והחולדות.

מוטי דודקמן
ספק מאומת

חשוב לי להשתמש בחומרים הטובים ביותר, חשוב לי להיות אמין כלפי הלקוח ולהראות לו בדיוק מה אני עושה, אני גובה מחירים הוגנים ביחס למחירי השוק ועושה מה שצריך כדי להוציא כל לקוח מרוצה.

חוות דעת
35
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.97
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10
ארז מצרי
ספק מאומת

אני עובד באופן יסודי, אני מאוד אמין כלפי הלקוחות שלי ומסביר להם בדיוק מה אני מבצע. אני עומד בזמנים וגובה מחירים הוגנים.

חוות דעת
75
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.96
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
9.9
אלדד אלדד טרבלסי
ספק מאומת

אני משתמש בחומרים ידידותיים, חשוב ואכפת לי מכול לקוח בכדי למצוא פתרון מתאים לכול אחד, שרות אמין ומקצועי.

חוות דעת
42
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.95
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
10
דוד דוד
ספק מאומת

זואולוג (תואר שני) בעל נסיון מעשי רב שנים בעבודה עם נחשים ובעלי חיים אחרים, ולוכד נחשים מעל לעשור.
שמח לייעץ תמיד: חשובים לי היושרה, האמינות והמקצועיות, כמו גם היחס האישי ללקוח. זמין עבורכם 24/7!

חוות דעת
41
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.95
מחיר
9.8
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10
שבי שבי מיכאלי מיקוד הדברות
ספק מאומת

בעבודה שלי חשובה לי מאוד המקצועיות והיסודיות, חשוב לי שהלקוחות שנתנו בי אמון יהיו מרוצים מכך שבחרו בי וישתמשו בי בהמשך לכל צרכיהם בתחום ההדברה.

חוות דעת
44
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.89
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
10
איציק כדיר
ספק מאומת

מקצועיות זה בראש סדר העדיפויות שלי, אני מגיע קודם לשורש הבעיה ואז מספק את הפתרון היסודי והטוב ביותר ללקוח. אני נותן אחריות על רוב העבודות שלי ועומד בהבטחות שלי, אני גובה מחירים נוחים ועומד בזמנים.

חוות דעת
36
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
97%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.81
מחיר
9.7
עמידה בזמנים
9.7
איכות העבודה
9.8
יחס\שירות
9.9

שאלות נפוצות

תוך כמה זמן יוכל להגיע לוכד בכפר סבא?

הלוכדים שלנו זמינים מאוד בסביבת העיר כפר סבא ובכלל באזור השרון ויוכלו להגיע אליכם בממוצע תוך 28 דקות.

כמה יעלה שירות של לוכד בכפר סבא בממוצע?

המחיר הממוצע הוא 470 ש"ח והוא מתחלק בין קריאות באמצע הלילה שהן יקרות יותר לבין קריאות באמצע היום שהן זולות יותר.

בעיר כפר סבא ניתן לראות תאוצה בבנייה הבאה לידי ביטוי במזיקים כמו עכברים המופיעים בשטחים פתוחים ובבתים. אם אתם מבחינים בעכברים בבית או בשטחים פתוחים, חשוב ביותר להזמין לוכד עכברים בכפר סבא. לוכד עכברים מקצועי יבצע את עבודת הלכידה בצורה מקצועית בהתאם לשביעות הרצון שלכם.

פעולות לכידת עכברים או חולדות שהוזמנו בכפר סבא

הלוכדים שלנו מוזמנים מדי יום ולילה לבצע לכידת עכברים או חולדות עבור תושבים בעיר כפר סבא. בטבלה שהכנו עבורכם גולשי אתר האינטרנט שלנו ניתן לראות תמצית מפעולות הלכידה שהוזמנו עבור תושבים הגרים בעיר כפר סבא, ניתן לראות בדיוק מה המחיר שהם שילמו עבור השירות:

באיזה מכרסם מטפליםשעת העבודההמחיר שגבה לוכד בכפר סבא
לכידה של עכבר בעיר כפר סבאהלוכד הגיע לדירה כ-30 דקות מרגע הקריאה, הוא איתר את העכבר במטבח ולכד אותו במהירות.450 ₪
טיפול בעכבר בכפר סבא באמצעות מלכודותהלוכד הגיע ללקוח במהירות, ניסה לאתר את העכבר אך הוא הסתתר מתחת לארונות המטבח ולא היה גישה אליו, הלוכד הניח מלכודות במקומות אסטרטגיים והעכבר נתפס במהלך הלילה.400 ₪
לכידה של חולדה בכפר סבא באמצע הלילההלוכד הגיע ללקוח בשעה 03:30, לאחר חיפושים רבים איתר את החולדה ולכד אותה באותו הרגע.800 ₪
הצבת תיבות האכלה נגד חולדות בכפר סבאהלוכד הציב תיבות האכלה עם רעלים מסביב לדירה בכפר סבא על מנת לחסל את אוכלוסיית החולדות שמסביב לדירה.600 ₪

מאכלים שכדאי להניח במלכודת עכברים

עכברים נחשבים לחיה הססנית במיוחד ולכן בוחרים לעשות שימוש במלכודות שונות על מנת ללכוד אותם. בו ברגע שהעכברים מריחים את הפיתיון אשר הוצב במלכודת הם ימהרו לגשת אל המלכודת. לוכד עכברים בכפר סבא יעשה שימוש במלכודת אשר מטרתה ללכוד את העכבר באמצעות הנחת פיתיון הכולל מאכלים שונים. ישנם מספר מאכלים אשר ניתן להניח במלכודת על מנת ללכוד את העכבר:

שוקולד: יש אפשרות להניח שוקולד ולנעוץ את השוקולד בחוט של המלכודת, אך לא כדאי להניח את המלכודת הכוללת שוקולד בעונת הקיץ כי שוקולד נמס בקלות.

חמאת בוטנים: עכברים נמשכים לריח החזק של חמאת בוטנים ונכנסים למלכודת במהירות רבה. חשוב ביותר להניח את חמאת הבוטנים ממש רגע לפני שהעכבר נכנס למלכודת.

גבינה צהובה: אמנם הנחה של גבינה צהובה בתור פיתיון נחשבת פחות יעילה משוקלד או חמאת בוטנים. עם זאת, הריח החזק של גבינה צהובה גורם לעכברים להיכנס לתוך המלכודת.

נקניק: נקניק או כל בשר זהו פתרון מומלץ מאוד, במיוחד כאשר מדובר בחולדה מסוג חולדת העליות.

לכידת עכברים באמצעות מלכודות

לצורך לכידה של עכברים חשוב כי לוכד עכברים בכפר סבא יכיר את הסביבה של המזיקים על מנת לבחור את המלכודת המתאימה ביותר עבורם. ישנם מספר מקומות אידיאליים עבור העכברים כמו למשל חורים צרים המובילים לארונות או סדקים המובילים אל קירות גבס. בו ברגע שהמדביר גילה את מקום הקינון של העכברים הוא יבחר את שיטת הלכידה המתאימה ביותר.

מחירון לכידת עכברים אינו קבוע אלא נקבע בהתאם לסוג המלכודת אשר תספק מענה מקיף בכל הקשור ללכידה של עכברים. עוד נציין כי המחיר נקבע גם בהתאם לשעת העבודה ונע בין 300-700 ש"ח. לוכד עכברים מקצועי יבחר מבין סוגי המלכודות השונות:

מלכודת דבק: מלכודת דבק תאפשר ללוכד לתפוס את העכברים אשר יוצאים בשעת לילה מאוחרת לחפש מזון. המלכודות גורמות לעכבר להידבק אליהן ולסבול מכאבים בכל הגוף ללא יכולת להימלט.

מלכודת קפיץ: מלכודת קפיץ תלכד את העכבר ברגע בו העכבר יהיה בתוך קופסת המתכת אשר תנעל ברגע בו העכבר יבחר לקחת מהפיתיון וכתוצאה מכך הקפיץ במלכודת ישתחרר. מדובר במלכודת יעילה במיוחד אשר לא גורמת סבל לעכבר ונחשבת יעילה ופשוטה.

מלכודת כלוב: מדובר במלכודות אשר כוללות הנחה של פיתיון וברגע משיכת הפיתיון העכבר יהיה סגור בתוך המלכודת. מדובר במלכודת אשר לא גורמת פגיעה בעכבר וניתן לשחרר אותו בטבע לאחר מכן וכתוצאה מכך לא נגרמת פגיעה לעכבר ומדובר במלכודת הומנית.

ריסוס נגד עכברים בכפר סבא

ריסוס נגד עכברים בכפר סבא מהווה אמצעי הרחקה יעיל נגד עכברים. לוכד עכברים בכפר סבא יבצע את הריסוס במטרה להגיע לכל מקומות המסתור של העכבר בבית כגון מתחת לסדקים בתוך הסדקים בקירות ובפתחי הביוב וכן במעמקים של הצינורות. כאשר מדובר על ריסוס בבית, הרי מדובר בחומרים אשר כוללים בין היתר חומרי הדברה ירוקה וריכוז רעלים נמוך כאשר המטרה היא לגרום לעכבר לברוח מהמקום ולא לגרום למותו.

הדברה ירוקה נחשבת אפקטיבית בשנים האחרונות וכוללת חומרי הדברה המופקים מתמציות של צמחים ואינם גורמים פגיעה למזיקים השונים ולאנשים בבית. מנגד, כאשר מדובר על ריסוס בפתחי הביוב, ניתן  לעשות שימוש בחומרים רעילים אשר מהווים אמצעי הדברה יעיל.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה