לוכד עכברים בכרמיאל

לוכד עכברים בכרמיאל מזמינים מאתר מדבירייטינג

נתקלתם בעכבר או חולדה בשטח ביתכם בעיר כרמיאל? הלוכדים שלנו מספקים את כל הפתרונות לכך! הזמינו עכשיו לוכד עכברים בכרמיאל, עם אחריות מלאה על הלכידה של המכרסם, במחיר הטוב ביותר ובהגעה מיידית (עד 30 דקות במידת הצורך). הלוכדים שלנו מספקים את השרות הזה לתושבי העיר כבר המון שנים, הם עושים זאת במקצועיות וניתן לראות זאת על פי כמות ההמלצות עליהם ברחבי האתר.

דודי אלישע
ספק מאומת

חשוב לי להיות שקוף מול הלקוח, לתת לו להבין בדיוק מה אני מתכוון לעשות. אני גובה מחיר הוגן בהחלט ודואג שכל לקוח שלי יהיה מרוצה בסיום העבודה.

חוות דעת
62
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.94
מחיר
9.7
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10
אמיר אליהו
ספק מאומת

אני מדביר ומרחיק יונים מנוסה כבר מספר רב של שנים. אני עובד בצורה זהירה ובטיחותית ועם הציוד והחומרים החדשים ביותר.

חוות דעת
101
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.89
מחיר
9.6
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
9.8
יחס\שירות
10
רותם תורג'מן רותם תורג'מן
ספק מאומת

מתגורר בטבריה, אני מאוד עקבי בעבודה שלי, קשוב לבעיות הלקוח ומשתדל להיות כמה שיותר אכפתי כדי לספק את הלקוחות שלי. אני מאוד חרוץ ועומד בזמנים שהגדרתי לעצמי, חשוב לי שהלקוחות שלי יהיו מרוצים בסיום העבודה.

חוות דעת
57
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.89
מחיר
9.8
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
10

אני מאוד מכבד את המקצוע ואוהב אותו, אני עושה את הכל ברמה גבוה ומדייק בזמנים, אני גובה מחיר הוגן ונוח.

חוות דעת
6
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.83
מחיר
9.5
עמידה בזמנים
9.5
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10
מאיר גרינלנד
ספק מאומת

חשוב לי לתת שירות בזמן ולא לאחר ללקוחות, אני תמיד משדר אמינות ושקיפות ללקוח כדי שידעו בדיוק מה אני מתכוון לבצע. אני מתחייב לגבות מחירים הוגנים.

חוות דעת
18
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.67
מחיר
9.5
עמידה בזמנים
9.7
איכות העבודה
9.6
יחס\שירות
9.9

שאלות נפוצות

תוך כמה זמן לוכד בכרמיאל יוכל להגיע?

הלוכדים שלנו זמינים מאוד באזור הצפון בכלל ובאזור כרמיאל בפרט ולרוב יוכלו להגיע אליכם תוך פחות משעה אחת.

כמה עולה הזמנת שירות זה?

המחיר הממוצע נע בין 400-500 ש"ח אך עם זאת יש לשים לב כי קריאות שירות בשעות הערב והלילה עשויות להיות יקרות מהרגיל.

עכבר בבית מהווה מטרד רציני למדי. העכבר יכול לכרסם את הרהיטים והכבלים וגם לשאת מחלות רבות בשל המחיה שלו בסביבת הביוב והאשפה  ולכן רצוי ללכוד את העכברים. כיום ישנן שיטות לכידה רבות של עכברים, אך לוכד עכברים בכרמיאל בעל ניסיון רב בתחום יבצע את הלכידה תוך שימוש בניסיון ובמלכודת מתאימה.

פעולות לכידת עכברים או חולדות שהוזמנו בכרמיאל

הלוכדים של אתר מדבירייטינג ביצעו מאות לכידות עכברים וחולדות באזור כרמיאל, עם שירות איכותי, שימוש באמצעים מתקדמים והתחייבות לאחריות מלאה ללכידת העכבר או החולדה. בטבלה שלפניכם מפורטים חלק מהמקרים השונים בהם לקוחותינו הזדקקו לשירות לכידת עכברים או חולדות בעיר כרמיאל, כמו כן תוכלו לראות את פירוט המחירים:
(*כאן תוכלו לראות פירוט אודות שירותי הדברה בכרמיאל שהוזמנו לאחרונה)

באיזה מכרסם מטפליםשעת העבודההמחיר שגבה לוכד בכרמיאל
לכידה של עכבר במטבח של דירה בכרמיאלהלוכד הגיע ואיתר את העכבר במהירות באזור המטבח, הוא הזיז את התנור, איתר שם את העכבר והצליח ללכוד אותו באופן מיידי.450 ₪
לכידת עכבר במרתף של בנייןלקוח התלונן על עכבר במרתף הבניין שלו, הלוכד הגיע למקום הציב מלכודות והעכבר נתפס במלכודת לאחר כמה שעות.400 ₪
לכידת חולדה בדירה בכרמיאלהלוכד הגיע ללקוח בשעות הלילה, איתר את החולדה שהסתתרה מאחורי הספה בסלון, בסופו של דבר הוא הצליח ללכוד אותה.600 ₪
טיפול נגד מכרסמים בגינה של בית פרטי בכרמיאלבוצעה הדברת מכרסמים בגינה של בית פרטי, הלוכד הניח תיבות האכלה עם רעלים באזור הגינה ובכך חיסל את אוכלוסיית המכרסמים באזור.600 ₪

איך אפשר להימנע מעכברים בבית

רגע לפני שאתם מזמינים לוכד עכברים בכרמיאל דעו כי תוכלו להימנע מהופעה של עכברים בבית בדרכים שונות אשר נפרט כעת:

שמירה על ניקיון: ההמלצה היא להקפיד על ניקיון יסודי ולהימנע מלהשאיר קופסאות או שקיות מזון פתוחות על השיש- קופסאות פתוחות על השיש יגרמו לעכברים לחפש מזון בסביבה ולהישאר שם זמן ממושך. עוד נציין כי כדאי לזרוק או לכסות את פח הזבל ולהקפיד לשטוף ולטאטא את הבית באופן קבוע כדי להקטין את סיכוי ההתקלות בעכבר. על מנת להקטין את המפגש עם העכברים, חשוב ביותר לדאוג גם לסילוק של צמחייה ופסולת מסביב לאתר בו מצויים העכברים במטרה ליצור חלל פתוח ללא מסתורים.

הקפדה על איטום: עוד נציין כי כדאי בסיום עונת החורף לאטום את החלונות והרשתות. הגשמים והרוחות בעונת החורף גורמים לרשתות להיקרע ולכן חשוב ביותר להקפיד על איטום.

התקנה של פסי מתכת בתחתית הדלת: על מנת להימנע ממפגש עם עכברים בבית, כדאי להתקין פסי מתכת בתחתית הדלת.

שיטות ללכידת עכברים

קיימות שיטות שונות ללכידת עכברים אשר לוכד עכברים בכרמיאל עושה בהם שימוש במהלך עבודתו:

הדברה אלקטרונית: מדובר בשימוש של אמצעי לכידה בטוח והומני בהשוואה לשיטות אחרות כאשר המטרה העיקרית היא להרחיק את העכברים מהבית. מכשיר המחובר לשקע חשמלי ופולט גלי אולטרה סאונד בתדר גבוה תוך ייצר רעש בעוצמה רבה המפריע לעכברים.

שימוש במלכודת דבק: ניתן לעשות שימוש במלכודת דבק העשויה פלסטיק בצד אחד ובצד השני דבק חזק בעל ריח אשר מושך את העכברים. ניתן לפזר על המלכודת מזון במטרה לגרום לעכבר להגיע אל המלכודת. כתוצאה ממלכודת דבק העכברים סובלים מתלישה של הפרווה.

תיבת ברזל: מדובר במלכודת אשר לוכדת את העכבר ואינה הורגת אותו. שימוש במלכודת מחייב לדאוג לעכבר למזון ונוזלים , בייחוד בעונת הקיץ על מנת לא לגרום לו סבל. הפעלה של תיבת ברזל מתרחשת כאשר הדלת נסגרת בטריקה על החיה. הטריקה אינה מאפשרת כניסה של חיה נוספת.

שימוש במלכודת קפיץ: שימוש במלכודת קפיץ תגרום לעכבר להיות סגור בפנים. מלכודת קפיץ בנויה בצורה שהפיתיון מצוי בתוך המלכודת. כאשר העכבר אוכל מהפיתיון הוא מזיז את הפתח של המלכודת וסוגר אותה.

שימוש ברעל ללכידת עכברים

שיטה נוספת בה לוכד עכברים בכרמיאל עושה שימוש היא שימוש ברעלים. כיום מרבית הרעלים מקובלים במקרה של הדברת עכברים.

רעל נוגד קרישה: קיימים רעלים נפוצים הכוללים נוגדי קרישה הגורמים להיווצרות של שטפי דם פנימיים המלווים בכאב ולחץ. העכבר אינו מת מיד אלא הליך הגסיסה שלו אורך מספר ימים אשר במהלכם הוא מצוי בהכרה וחש כאבים.

רעל הכולל אלפא כלורוז: רעל אלפא כלורוז (alpha-chloralose) נחשב למכאיב פחות וגורם לדיכוי של פעילות מוח הגורמת לירידה בטמפרטורת הגוף ומוות. שימוש ברעל זה גורם לעכברים לאבד את ההכרה לאחר 15 דקות ובעיקר בעונה החמה.

ציאניד: רעל נוסף בו עושים שימוש למטרת לכידת עכברים הוא ציאניד. לוכד עכברים מחדיר את הרעל לתוך מחילות של עכברים, כאשר העכברים חשים את הסימפטומים הקשים דקות ספורות לפני שהם מאבדים את ההכרה.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה