לוכד עכברים בלוד

לוכד עכברים בלוד מזמינים מאתר מדבירייטינג

נתקלתם בעכברים באזור ביתכם בעיר לוד? הלוכדים באתר מספקים את כל הפתרונות לטיפול בבעיה! הזמינו עכשיו לוכד עכברים בלוד, עם אחריות מלאה על הלכידה של המכרסם, במחיר הטוב ביותר ובהגעה מיידית לכל קריאה מעכשיו-לעכשיו. הלוכדים שלנו מספקים את השירות הזה לתושבי העיר כבר המון שנים, הם עושים זאת במקצועיות וניתן לראות זאת על פי כמות ההמלצות עליהם ברחבי האתר. הזמינו עכשיו למחיר משתלם במיוחד.

מוטי דודקמן
ספק מאומת

חשוב לי להשתמש בחומרים הטובים ביותר, חשוב לי להיות אמין כלפי הלקוח ולהראות לו בדיוק מה אני עושה, אני גובה מחירים הוגנים ביחס למחירי השוק ועושה מה שצריך כדי להוציא כל לקוח מרוצה.

חוות דעת
35
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.97
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10
ארז מצרי
ספק מאומת

אני עובד באופן יסודי, אני מאוד אמין כלפי הלקוחות שלי ומסביר להם בדיוק מה אני מבצע. אני עומד בזמנים וגובה מחירים הוגנים.

חוות דעת
75
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.96
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
9.9
אלדד אלדד טרבלסי
ספק מאומת

אני משתמש בחומרים ידידותיים, חשוב ואכפת לי מכול לקוח בכדי למצוא פתרון מתאים לכול אחד, שרות אמין ומקצועי.

חוות דעת
42
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.95
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
10
דוד דוד
ספק מאומת

זואולוג (תואר שני) בעל נסיון מעשי רב שנים בעבודה עם נחשים ובעלי חיים אחרים, ולוכד נחשים מעל לעשור.
שמח לייעץ תמיד: חשובים לי היושרה, האמינות והמקצועיות, כמו גם היחס האישי ללקוח. זמין עבורכם 24/7!

חוות דעת
41
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.95
מחיר
9.8
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10
שבי שבי מיכאלי מיקוד הדברות
ספק מאומת

בעבודה שלי חשובה לי מאוד המקצועיות והיסודיות, חשוב לי שהלקוחות שנתנו בי אמון יהיו מרוצים מכך שבחרו בי וישתמשו בי בהמשך לכל צרכיהם בתחום ההדברה.

חוות דעת
44
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.89
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
10

חשוב לי שהלקוחות שלי יהיו מרוצים, אני אוהב לראות אותם מחייכים בסוף השירות, האמינות והשירות שלי הם בראש סדר העדיפויות, אני אוהב להעניק פתרון מלא לכל בעיה.

חוות דעת
9
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.56
מחיר
9.7
עמידה בזמנים
9.8
איכות העבודה
9.7
יחס\שירות
10

שאלות נפוצות

איך לוכד העכברים יפתור את הבעיה?

הלוכדים שלנו מיומנים ומנוסים, הם לרוב ילכדו את העכברים בידיים ויאטמו את החורים מהם העכברים נכנסים ובכך יפתרו לחלוטין את בעיית המכרסמים.

תוך כמה זמן לוכד בלוד יוכל להגיע אלי?

הלוכדים שלנו זמינים בעיר לוד וסביבתה ולרוב יוכלו להגיע תוך פחות מ-30 דקות בממוצע.

המפגש עם העכברים בבית עשוי להיות מפגש לא נעים ולכן יש להזמין לוכד עכברים בלוד. לוכד מקצועי יעשה שימוש במגוון שיטות לכידה ובין היתר בשיטה ההמונית אשר מטרתה להרחיק את העכברים מהאזור שלכם ללא כל פגיעה בהם. כאשר תמהרו להזמין לוכד עכברים מקצועי תוכלו לומר שלום ולהתראות לעכברים בבית.

פעולות לכידת עכברים או חולדות שהוזמנו בלוד

הלוכדים באתר מדבירייטינג מבצעים מאות לכידות עכברים וחולדות באזור לוד, עם שירות איכותי, מהיר ומקצועי, שימוש באמצעים מתקדמים והתחייבות לאחריות מלאה ללכידת העכבר. פנו ללוכדים שלנו עם כל בעיית מכרסמים שיש לכם והם יפתרו אותה עם שירות לוכד עכברים בלוד. בטבלה שלפניכם מפורטים חלק מהמקרים השונים בהם לקוחותינו הזדקקו לשירות לכידת עכברים או חולדות בעיר לוד ובסביבתה, כמו כן תוכלו לראות את פירוט המחירים:

באיזה מכרסם מטפליםשעת העבודההמחיר שגבה לוכד בלוד
לכידת עכבר בתוך מקלט בלודאחד מדיירי הבניין ירד למקלט ופגש בעכבר, הלוכד שלנו הגיע במהרה ולכד אותו בקלות.400 ₪
לכידת עכבר בתוך דירה בלודהעכבר הופיע בשעה 2 לפנות בוקר לעיני אחד מבני המשפחה, הלוכד הגיע במהירות, מצא את מקום המסתור שלו ותפס אותו.600 ₪
לכידת עכבר בתוך בית קולנוע בלודהעכבר הופיע פתאום בתוך בית הקולנוע, הלוכד שלנו הגיע במהרה, איתר אותו ולכד אותו.400 ₪
לכידת עכבר בתוך כיתה בבית ספר בלודהלוכד היה צריך להגיע בסוף יום הלימודים כשלא היו תלמידים בבית הספר, לחפש את העכבר היטב באחת מכיתות הלימוד וללכוד אותו.550 ₪
לכידת עכבר בתוך מסעדה בלודהעכבר עשה חורים בקופסאות מזון שבמחסן המסעדה, הלוכד הצליח למצוא את מקום המסתור של העכבר ולתפוס אותו.500 ₪

לכידת עכברים בכל שעה

לוכד עכברים בלוד יגיע אליכם בכל שעה החל משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות הערב המאוחרות. העכברים פעילים בעיקר בשעות הלילה ולכן אם תזמינו לוכד עכברים בשעת לילה מאוחרת, הוא יגיע אליכם במהירות רבה ולא תאלצו להמתין לו שעות רבות.

ישנם יתרונות להזמנה של לוכד עכברים בכל שעה וכעת נמנה את היתרונות השונים:

זמן הגעה קצר: לוכד עכברים מקצועי יגיע תוך זמן קצר וכך תוכלו להיות רגועים ובטוחים כי לא תמצאו עכברים בסביבה שלכם. תוך זמן קצר תוכלו לומר שלום ולהתראות לעכברים אשר היו אורחים בבית שלכם.

התחייבות לפתרון הבעיה: חוששים כי יש לכם עכבר בבית? לוכד עכברים מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום יתחייב לפתור לכם את הבעיה וכך תרגישו בטוחים יותר.

פיזור רעל בביוב ותיבות האכלה: זאת ועוד, לוכד עכברים מקצועי יבצע פיזור של רעל בביוב ותיבות האכלה במידת הצורך, בייחוד כאשר מדובר על רמת נגיעות גבוהה במיוחד.

קבלת אחריות בכתב: נוסף על זאת, לוכד עכברים מקצועי יעניק לכם אחריות בכתב בסיום פעולת הלכידה וכך תהיה לכם האפשרות להזמין אותו פעם נוספת ללא תשלום נוסף במידה ותראו עכברים נוספים באזור.

הצעת מחיר משתלמת: זאת ועוד, לוכד עכברים מקצועי יציע לכם הצעת מחיר משתלמת וכך לא תמצאו את עצמכם משלמים מחיר גבוה על לכידת עכברים.

שיטות יעילות ללכידת עכברים

לוכד עכברים בלוד יעשה שימוש במגוון שיטות שונות ללכידת עכברים בהתאם לסיטואציה. ישנן שיטות שונות אשר נציג אותן כעת:

לכידת עכברים באמצעות לוכדן: לוכד עכברים מקצועי ידע לזהות את המסלול של העכברים בקלות וללכוד את העכבר תוך כמה שניות תוך שימוש בלוכדן.

לכידת עכברים באמצעות מלכודות: עם זאת, כאשר העכברים מצויים בתוך מחילות, הרי הלוכד יכול לבצע את הלכידה באמצעות שימוש במלכודות שונות הכוללות בין היתר פתיונות על מנת ללכוד את העכברים במהירות רבה.

שימו לב, כאשר לוכד מקצועי יגיע לזירה הוא יבצע סקירה מקיפה של הזירה במטרה לאתר את מקום הימצאו של העכבר ולבחון מה משך את העכבר דווקא להסתתר בסביבה הנ"ל. בשלב הבא הלוכד יתחיל להבין את המסלול של העכבר לקראת איתור מקום ההימצאות שלו.

עלות שירות לכידת עכברים

עלות שירות של לכידת עכברים אינה קבועה ותלויה במספר פרמטרים אשר נציג בפניכם כעת:

שעת הלכידה: יש לשים לב לשעת הלכידה. שימו לב, אם בחרתם להזמין את לוכד העכברים בשעת לילה מאוחרת, הרי תשלמו על כך יותר בהשוואה להזמנתו של הלוכד בשעת בוקר.

כמות העכברים בשעת הלכידה: אם מדובר על עכבר אחד, הרי תשלמו פחות. עם זאת, כאשר רמת הנגיעות גבוהה במיוחד, הרי תשלמו יותר על הלכידה.

מיקום העכברים: אם המיקום של העכברים קל לאיתור, הרי לא יהיה צורך בעבודת לכידה מורכבת. לעומת זאת, כאשר העכברים מסתתררים במחילות, זה כבר סיפור אחר.

ביקור נוסף מטעם לוכד העכברים: לפעמים יש צורך בביקור נוסף של לוכד עכברים בלוד ואז תשלמו יותר עבור ביקור חוזר לטובת חידוש אמצעי הפיתיון ולטובת לכידה של עכברים אשר לא נלכדו בביקור הקודם.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה