לוכד עכברים בנהריה

לוכד עכברים בנהריה מזמינים מאתר מדבירייטינג

אם יש לכם בעיות מזיקים בכלל ובעיות מכרסמים בפרט הגעתם למקום הנכון, פורטל ההדברה המקיף והמקצועי במדינה מגיש לכם שירות לוכד עכברים בנהריה. הגיע הזמן למצוא לוכד מומלץ דרך אתר מדבירייטינג שיגיע וילכוד את המזיק במהירות וביעילות. במקרה הצורך ישתמש במלכודות ותיבות האכלה. הזמינו עכשיו שירותי לכידה לבית נקי מעכברים.

דודי אלישע
ספק מאומת

חשוב לי להיות שקוף מול הלקוח, לתת לו להבין בדיוק מה אני מתכוון לעשות. אני גובה מחיר הוגן בהחלט ודואג שכל לקוח שלי יהיה מרוצה בסיום העבודה.

חוות דעת
61
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.93
מחיר
9.7
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10
אמיר אליהו
ספק מאומת

אני מדביר ומרחיק יונים מנוסה כבר מספר רב של שנים. אני עובד בצורה זהירה ובטיחותית ועם הציוד והחומרים החדשים ביותר.

חוות דעת
101
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.89
מחיר
9.6
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
9.8
יחס\שירות
10

אני מאוד מכבד את המקצוע ואוהב אותו, אני עושה את הכל ברמה גבוה ומדייק בזמנים, אני גובה מחיר הוגן ונוח.

חוות דעת
6
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.83
מחיר
9.5
עמידה בזמנים
9.5
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10

שאלות נפוצות

כמה מהר יוכל להגיע לוכד בנהריה?

הלוכדים שלנו זמינים באזור נהריה ולרוב יוכלו להגיע אליכם תוך 25-30 דקות, הם זמינים עבורכם גם בשעות הלילה.

האם יש אחריות על תפיסת העכבר?

לרוב הלוכדים אחראיים ללכידת העכבר והוצאתו מהדירה לאחר השירות.

אם אתם חושדים שיש לכם עכברים בבית, הרי חשוב ביותר להזמין את השירות של לוכד עכברים בנהריה. לוכד עכברים מקצועי בתחום יפתור עבורכם את הבעיה תוך זמן קצר וכך תהיה לכם האפשרות לחזור לשגרה בידיעה כי אין לכם עכברים בבית.

פעולות לכידת העכברים שהוזמנו לאחרונה בנהריה

אצלנו בפורטל תוכלו למצוא שירותי הדברה רבים. באתר מדבירייטינג ניתן למצוא גם לוכד עכברים בנהריה בין שאר השירותים. את שירות לוכד העכברים בעיר ניתן להזמין כבר מעל עשור כשבמהלכו בוצעו פעולות לכידה רבות עבור לקוחותינו תושבי נהריה והסביבה, תוך הקפדה על הגעה מהירה ולכידה מקצועית. הזמינו לוכד שיטפל לכם בבעיות העכברים. הנה טבלה של פעולות לכידת העכברים שבוצעו לאחרונה בנהריה ומחיריהן:

באיזה מכרסם מטפליםשעת העבודההמחיר שגבה לוכד בנהריה
לכידת חולדה בשעת לילה בנהריההלוכד לכד את החולדה בשעה 4 לפנות בוקר לבקשת הלקוח, החולדה הסתתרה בחדר השינה.800 ₪
לכידה של עכבר בבית קרקע בנהריההלוכד איתר את העכבר באזור המטבח של הבית, העכבר נכנס מהחלון ככל הנראה, הלוכד הצליח ללכוד אותו במהירות.450 ₪
לכידה של עכבר ואטימת חור בנהריההעכבר נכנס דרך חור במבנה, הלוכד אטם את החור ולכד את העכבר.650 ₪
לכידת חולדה במשרד בנהריההלוכד לכד את החולדה במהירות, החולדה הסתתרה מאחורי ארונית במשרד.500 ₪

מה כוללת עבודתו של לוכד עכברים בנהריה

עבודתו של לוכד עכברים בנהריה נחשבת לעבודה מורכבת ומהירה במיוחד. על מנת ללכוד את העכברים בצורה מהירה ואיכותית על הלוכד להפגין מהירות וזריזות וכן לעשות שימוש במלכודות מתאימות. לפעמים על הלוכד לבצע גם הדברת עכברים. העבודה של לוכד עכברים כוללת מספר שלבים אשר נפרט כעת:

איתור מקומות המסתור של העכברים: בשלב הראשון על לוכד העכברים לאתר את המיקום של העכברים. עכברים נוטים להסתתר במקומות שונים כמו למשל מאחורי המקרר או מתחת לכיור המטבח וגם בארונות וחללים נסתקים.

תכנון מדויק של אסטרטגיית הלכידה: על מנת לבצע לכידה מושלמת של העכבר הלוכד יתכנן תכנון מדויק של אסטרטגיית הלכידה. במסגרת התכנון הוא יביא בחשבון את המסלולים השונים אשר העכבר צפוי לבחור בהם

שירות של פינוי פגרים: נוסף על זאת, לוכד עכברים מקצועי יציע גם שירות של פינוי פגרים אשר מוצע במקרה בו יש חשש למציאת פגרים אשר יש לפנותם.

שחרור בשטח הפתוח: ישנם מקרים בהם הלוכד יבחר לעשות שימוש במלכודת כלוב על מנת לשחרר את העכבר בשטח הפתוח.

מתי להזמין לוכד עכברים בנהריה

אחת השאלות אשר נשאלות בהקשר של הזמנת לוכד עכברים בנהריה היא מתי להזמין אותו? הזמנה של לוכד עכברים בעיר נהריה תעשה במקרה בו אתם מעדיפים לשכור את השירות של איש מקצוע מטעם חברת הדברה ולא לנסות ללכוד את העכבר באמצעות הנחה של פיתיונות שונים. מתי כדאי לקרוא לשירות של לוכד עכברים – הנה מספר תשובות:

הימצאות של ילדים קטנים בבית: כאשר יש ילדים קטנים: כאשר יש ילדים קטנים בבית ואתם חוששים כי הימצאות הילדים הקטנים ליד העכבר תגרום לעכבר לנשוך את הילדים הקטנים, הרי חשוב ביותר למהר ולהזמין כמה שיותר מהר לוכד עכברים מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום.

נזקים למבנה מסחרי: אם אתם מנהלים בית קפה , חנות בגדים או כל מקום אשר נמצא במרכז מסחרי, הרי חשוב ביותר להזמין לוכד עכברים בהקדם האפשרי. אם גיליתם עכבר במקום, חשוב ביותר להזמין לוכד מקצועי על מנת למנוע את שורת הנזקים העשויים להיגרם כתוצאה מהימצאות של עכבר במקום.

שימו לב, הימצאות של עכבר בחנות בגדים או בבית קפה או מסעדה עשויה להותיר נזקים קשים אשר עשויים לבוא לידי ביטוי בסגירה של המקום. מכאן, אם הבחנתם בעכבר, הרי יש לא לנסות וללכוד אותו בכוחות עצמכם אלא להזעיק לוכד עכברים מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום.

כמה עולה לכידה של עכבר בנהריה

הזמנתם את השירות של לוכד עכברים בנהריה עבור הבית או העסק? חשוב ביותר לברר כמה עולה לכידה. עלות הלכידה של העכבר אינה זהה אלא שונה בהתאם למשתנים השונים. כעת נפרט מהם המשתנים השונים:

מיקום: אם הלכידה ממוקמת באזור רחוק, הרי לוכד העכברים יקדיש זמן רב יותר לנסיעה ויגיע אליכם לאחר שעות נסיעה רבות ותשלמו על כך מחיר גבוה.

חגים או סופי שבוע: לוכד עכברים מעניק שירות 24 שעות ביממה. עם זאת, כאשר מדובר על הזמנה של לוכד עכברים בסופי שבוע או בחגים, תמצאו את עצמכם משלמים יותר עבור ההזמנה בשל התקופה המיוחדת.

מורכבות הלכידה: נוסף על זאת, התשלום נקבע גם בהתאם לאמצעי הלכידה השונים אשר עלותם אינה זהה.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה