לוכד עכברים בנתניה

לוכד עכברים בנתניה מזמינים מאתר מדבירייטינג

מחפשים לוכד עכברים בנתניה? הגעתם למקום הנכון! הלוכדים באתר מדבירייטינג נותנים שירותי לכידת עכברים בעיר, מרגע שנפתחת קריאת שירות לוכד עכברים מומלץ בנתניה כבר יהיה בדרך אליכם, הלוכדים שלנו נתנו שירות כבר למאות מתושבי העיר וניתן למצוא באתר מדבירייטינג המלצות מתושבי נתניה והסביבה.

ארז מצרי
ספק מאומת

אני עובד באופן יסודי, אני מאוד אמין כלפי הלקוחות שלי ומסביר להם בדיוק מה אני מבצע. אני עומד בזמנים וגובה מחירים הוגנים.

חוות דעת
75
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.96
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
9.9
דוד דוד
ספק מאומת

זואולוג (תואר שני) בעל נסיון מעשי רב שנים בעבודה עם נחשים ובעלי חיים אחרים, ולוכד נחשים מעל לעשור.
שמח לייעץ תמיד: חשובים לי היושרה, האמינות והמקצועיות, כמו גם היחס האישי ללקוח. זמין עבורכם 24/7!

חוות דעת
41
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.95
מחיר
9.8
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10
אלדד אלדד טרבלסי
ספק מאומת

אני משתמש בחומרים ידידותיים, חשוב ואכפת לי מכול לקוח בכדי למצוא פתרון מתאים לכול אחד, שרות אמין ומקצועי.

חוות דעת
42
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.95
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
10
איציק כדיר
ספק מאומת

מקצועיות זה בראש סדר העדיפויות שלי, אני מגיע קודם לשורש הבעיה ואז מספק את הפתרון היסודי והטוב ביותר ללקוח. אני נותן אחריות על רוב העבודות שלי ועומד בהבטחות שלי, אני גובה מחירים נוחים ועומד בזמנים.

חוות דעת
36
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
97%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.81
מחיר
9.7
עמידה בזמנים
9.7
איכות העבודה
9.8
יחס\שירות
9.9

שאלות נפוצות

למה להזמין לוכד בנתניה מאתר מדבירייטינג?

הלוכדים שלנו עובדים תחת הפיקוח של צוות האתר, הלוכדים באתר הם לוכדים מיומנים, מנוסים ומומלצים בלבד.

תוך כמה זמן יוכל להגיע לוכד בנתניה?

הלוכדים שלנו נמצאים בנתניה בזמינות מאלה ויוכלו להגיע אליכם מהר מאוד, בממוצע הלוכדים שלנו מגיעים אל הלקוחות תוך פחות מ-30 דקות.

העכברים מגיעים לדירות בקלות על ידי טיפוס על כבלים של חשמל המובילים אל תוך הדירות שלכם, העכברים נכנסים על מנת למצוא מזון זמין, בשל כך בדרך כלל הם יסתתרו באזור המטבח בתוך הארונות וינסו לכרסם אריזות מזון סגורות על מנת להגיע אל תוך האוכל הנמצא בפנים, בשביל לתפוס את העכבר שנכנס לדירה שלכם בעיר נתניה תצטרכו להזמין שירותי לוכד עכברים.

לכידות עכברים שבוצעו בעיר נתניה לאחרונה

לפניכם פירוט של לכידות עכברים וחולדות שהוזמנו לאחרונה בעיר נתניה דרך מערכת מדבירייטינג כולל פירוט אודות השירות והמחיר שגבו הלוכדים מלקוחותינו:

באיזה מכרסם מטפליםשעת העבודההמחיר שגבה לוכד בנתניה
לכידת עכבר בתוך שטח בית ספר בנתניההלוכד היה צריך להגיע בסוף יום הלימודים כשלא היו תלמידים בבית הספר, לחפש את העכבר היטב באחת מכיתות הלימוד וללכוד אותו.500 ₪
לכידת עכבר בתוך בית קפה בנתניההעכבר הופיע פתאום בתוך בית הקפה, הלוכד הגיע במהרה, איתר אותו ולכד אותו.450 ₪
לכידת עכבר בתוך דירה בנתניההעכבר הופיע בשעה 2 לפנות בוקר לעיני אחד מבני המשפחה, הלוכד הגיע במהירות, מצא את מקום המסתור שלו ותפס אותו.600 ₪
לכידת עכבר בתוך מאפיה בנתניההעכבר עשה חורים בקופסאות מזון שבמאפיה, הלוכד הצליח למצוא את מקום המסתור של העכבר ולתפוס אותו.500 ₪
לכידת עכבר בתוך מקלט של בניין מגורים בנתניהאחד מדיירי הבניין ירד למקלט ופגש בעכבר, הלוכד הגיע במהרה ולכד אותו בקלות.400 ₪

איך לוכד עכברים בנתניה תופס את העכבר

כשלוכד העכברים מקבל קריאת שירות בעיר נתניה הוא מוזמן לתפוס את העכבר, לקוחותינו לא יתפשרו על פחות וירצו שהלוכד יוציא את העכבר מהדירה ולא יבצע מה שנקרא "הדברת עכברים" על ידי שימוש ברעלים ומלכודות, זה כלל לא יספק אותם.

כשלוכד העכברים יגיע לדירה הוא יחפש סימנים שהשאיר העכבר, סימנים כאלו שיתנו לו רמזים על מקום הימצאו, הוא יחפש בין היתר שאריות מזון, מוצרים מכורסמים, צואה ועקבות רגליים שהשאיר העכבר, סימנים אלו יעזרו לו לאתר אותו בהקדם ויעזרו לו להבין מהו מסלול הפעילות של העכבר.

לאחר שיבין הלוכד היכן העכבר פעיל הוא יחפש אותו, וכשימצא אותו הוא יצטרך "לסגור עליו" ולא לתת לו להתחמק, העכבר ינסה בכל כוחו להיכנס למחילה או למקום צר אליו הלוכד לא יוכל להגיע, הלוכד יצטרך להיות זריז וחד על מנת לשים את ידו על העכבר.

לוכד עכברים מומלץ בנתניה

כשאתם ניגשים לחפש לוכד עכברים בנתניה כדאי מאוד לחפש לוכד עכברים עם מאות המלצות ברחבי הרשת, כזה שכבר תפס המון עכברים ועשה את זה בצורה הטובה ביותר, לא כדאי להזמין לוכד שאינו מנוסה בתחום, הוא עלול לעשות עבודה לא מספיק טובה ובעצם לפספס את ההזדמנות ללכוד את העכבר.

המדבירים המופיעים באתר מדבירייטינג מספקים שירותי הדברה בנתניה באופן קבוע, הם מעניקים שירות אישי ומסור לתושבי העיר, בשל העובדה הזאת האתר שלנו נחשב לאתר המומלץ ביותר בתחום ההדברה בנתניה.

אטימת מחילות עכברים בנתניה

כחלק מתהליך לכידת העכבר יש לבצע גם אטימה של חורים ומחילות אותם העכבר יצר ודרכם הוא נכנס לדירה, יוצא ממנה ומסתתר בחילות אלו.

את המחילות אנו נאטום בעזרת חומר כדוגמת מלט או חומר פוליאוריטן מוקצף, העיקר שהעכבר לא יוכל להמשיך להיות פעיל בתוך המחילות הללו.

ביצוע פעולת לכידה ללא אטימת החורים תחשב לעבודה לא מספיק טובה ומקצועית בשל העובדה שעכברים נוספים יוכלו להגיע דרך אותם המחילות בדיוק ובכך פתרנו את הבעיה באופן נקודתי אך לא פתרנו אותה מהשורש.

לוכד עכברים בנתניה 24 שעות ביממה

חברתנו מספקת שירותים של לוכד עכברים ברחבי העיר נתניה אך חשוב מכך אנו נותנים שירותים ללקוחותינו 24 שעות ביממה, הדבר מאפשר לנו להגיע בדחיפות ללקוחות שפגשו את העכברים בשעות הלילה, כידוע העכברים הינם פעילי לילה כך שברוב המקרים ההתקלות מול העכברים תהיה דווקא בשעות מאוחרות אלו.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה