לוכד עכברים בעכו

לוכד עכברים בעכו מזמינים מאתר מדבירייטינג

אם אתם גרים בעכו ויש לכם בעיות מכרסמים מכל הסוגים ובפרט בעיות עכברים, מהרו להזמין שירות לוכד עכברים בעכו של אתר מדבירייטינג. הלוכדים שלנו מתמחים במתן שירותי לכידת עכברים, לקוחותינו בעכו זוכים למחירים נוחים ביחס למחירי שוק ההדברה ולשירות הטוב ביותר הכולל לוכד מקצועי ומיומן המוכן גם לאפשרות כי מדובר בחולדה.

דודי אלישע
ספק מאומת

חשוב לי להיות שקוף מול הלקוח, לתת לו להבין בדיוק מה אני מתכוון לעשות. אני גובה מחיר הוגן בהחלט ודואג שכל לקוח שלי יהיה מרוצה בסיום העבודה.

חוות דעת
62
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.94
מחיר
9.7
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10
אמיר אליהו
ספק מאומת

אני מדביר ומרחיק יונים מנוסה כבר מספר רב של שנים. אני עובד בצורה זהירה ובטיחותית ועם הציוד והחומרים החדשים ביותר.

חוות דעת
101
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.89
מחיר
9.6
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
9.8
יחס\שירות
10

אני מאוד מכבד את המקצוע ואוהב אותו, אני עושה את הכל ברמה גבוה ומדייק בזמנים, אני גובה מחיר הוגן ונוח.

חוות דעת
6
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.83
מחיר
9.5
עמידה בזמנים
9.5
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10
איציק כדיר
ספק מאומת

מקצועיות זה בראש סדר העדיפויות שלי, אני מגיע קודם לשורש הבעיה ואז מספק את הפתרון היסודי והטוב ביותר ללקוח. אני נותן אחריות על רוב העבודות שלי ועומד בהבטחות שלי, אני גובה מחירים נוחים ועומד בזמנים.

חוות דעת
36
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
97%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.81
מחיר
9.7
עמידה בזמנים
9.7
איכות העבודה
9.8
יחס\שירות
9.9

שאלות נפוצות

תוך כמה זמן לוכד בעכו יוכלו להגיע?

הלוכדים שלנו עובדים בזמינות מלאה סביבה העיר עכו ולרוב יוכלו להגיע אליכם תוך כ-30 דקות.

מה המחיר המומלץ לתשלום ללוכד בעכו?

באזור זה המחיר הממוצע להזמנת לוכד נע בין 405-610 ש"ח, שימו לב כי בשעות העבודה הרגילות המחיר יהיה קרוב יותר לרף הנמוך ואילו מחוץ לשעות העבודה המחיר יהיה קרוב יותר לרף הגבוה.

נראה כי כולם מפחדים מעכברים. אמנם בסרטים העכברים נראים יצורים חביבים למדי, אבל במציאות אין זה כך. עכברים נחשבים למזיקים אשר גורמים לנזקים רבים החל מנזקים לרכוש ועד נזקים בריאותיים. לצורך כך, חשוב ביותר להזמין לוכד עכברים בעכו. לוכד עכברים מקצועי בתחום יגיע עם הציוד הדרוש על מנת להבטיח כי לא תזכו יותר לראות עכברים בסביבה הביתית שלכם.

פעולות לכידת העכברים שהוזמנו לאחרונה בעכו

באתר מדבירייטינג ניתן להזמין שירות לוכד עכברים בפריסה ארצית וגם בעכו. הלוכדים שלנו מכירים את העיר הצפונית ואת המזיקים השונים בסביבה זה שנים רבות. שירות לוכד עכברים בעכו מסופק בזמינות בכל ימות השבוע ומסביב לשעון. הזמינו עכשיו ותהנו מהצעת מחיר משתלמת ושירות מקצועי ומהיר. הלוכדים שלנו זמינים לכל סוגי הלקוחות בעיר – פרטיים, מוסדיים ועסקיים. קיבצנו בשבילכם בטבלה חלק מפעולות לכידת העכברים בעכו שבוצעו בזמן האחרון, הכוללות מחירים ואופן הטיפול בעכברים:

באיזה מכרסם מטפליםשעת העבודההמחיר שגבה לוכד בעכו
לכידת עכבר בתוך שטח בית מדרש בעכוהלוכד היה צריך להגיע בסוף יום הלימודים כשלא היו מתפללים בבית המדרש, העכבר נמצא ונלכד מאחורי ארון ספרים.500 ₪
לכידת עכבר בתוך מקלט של בניין מגורים בעכואחד מדיירי הבניין ירד למקלט ופגש בעכבר, הלוכד שלנו הגיע במהרה ולכד אותו בקלות.450 ₪
לכידת עכבר בתוך מאפיה בעכוהעכבר הופיע פתאום בתוך המאפיה, הלוכד שלנו הגיע, איתר אותו ולכד אותו.500 ₪
לכידת עכבר בתוך מסעדה בעכוהעכבר עשה חורים בקופסאות מזון במחסן המסעדה, הלוכד הצליח למצוא את מקום המסתור של העכבר ולתפוס אותו.600 ₪
לכידת עכבר בתוך דירה בעכוהעכבר הופיע במטבח לעיני אם הבית, הלוכד הגיע במהירות, מצא את מקום המסתור שלו ותפס אותו.400 ₪

לוכד עכברים מקצועי יפתור את הבעיה תוך זמן קצר

הבחנתם בעכבר בשעת לילה מאוחרת? חשוב ביותר להזמין שירות של לוכד עכברים בעכו. כאשר אתם מזמינים לוכד עכברים מקצועי אתם יכולים להיות בטוחים כי לא תראו יותר עכברים.  לוכד עכברים מקצועי יפתור עבורכם את הבעיה תוך זמן קצר באמצעות לכידה חכמה.

לוכד עכברים זמין עבורכם בכל שעות היממה: לוכד עכברים מקצועי יהיה זמין עבורכם בכל שעות היממה. לא משנה מתי תזמינו את לוכד העכברים, הוא יגיע אליכם עם הציוד המתאים ללכידה של העכבר. כל מה שצריך לעשות זה להרים טלפון ללוכד של חברת הדברה מקצועית והוא יגיע אליכם תוך זמן קצר.

לוכד עכברים מוסמך עם רישיון בתוקף: לוכד עכברים מקצועי יהיה בעל ניסיון רב ויחזיק ברישיון בתוקף. כאשר הוא יחזיק רישיון בתוקף, תדעו כי הזמנתם בעל מקצוע מומחה בתחום אשר יש ביכולתו לבצע את עבודת הלכידה על הצד הטוב ביותר.

שיטות לכידה הומניות: נוסף על זאת, לוכד עכברים מקצועי יעשה שימוש במגוון שיטות לכידה הומניות וכך יהיה אפשר למנוע את הסבל של העכברים.

לוכד עכברים יעניק לכם אחריות בכתב בסיום הלכידה

בסיום הלכידה לוכד עכברים בעכו יעניק לכם אחריות בכתב על ביצוע הלכידה.

שימוש בשיטות לכידה מתקדמות: כאשר תזכו לקבל אחריות בכתב תוכלו להיות רגועים ולדעת כי הוא מבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר ויודע באילו שיטות לעשות שימוש על מנת ללכוד את העכבר במהירות ובצורה טובה.

פנייה במקרה של רמת נגיעות גבוהה: קבלת האחריות תאפשר לכם לפנות אל הלוכד במידה והבחנתם בעכברים פעם נוספת. אם רמת הנגיעות של העכברים היא גבוהה, הרי תהיה לכם האפשרות לבקש לכידה נוספת  ללא תוספת תשלום אלא לכידה במסגרת תקופת האחריות.

פינוי פגרים: במקרה של פינוי פגרים, לוכד עכברים מקצועי יבצע את הפינוי באמצעות הניסיון והידע אשר עומדים לרשותו. כאשר פינוי הפגרים יתבצע בצורה מקצועית, תדעו כי מדובר באיש מקצוע מהמעלה הראשונה.

אין ספק כי עבודה של לוכד עכברים מקצועי תחסוך לכם עוגמת נפש. אם ראיתם עכברים בבית ואתם חוששים, הרי יש למסור את המפתחות לידי לוכד עכברים מקצועי בעל הבנה רחבה בתחום- לוכד עכברים אשר יגיע ויבצע את מלאכת הלכידה על הצד הטוב ביותר.

מיהו לוכד עכברים מומלץ

אחת השאלות שרבים שואלים היא כיצד נדע כי הזמנו לוכד עכברים מומלץ? לוכד עכברים בעכו הנחשב לאיש מקצוע אשר זכה למספר רב של המלצות יהיה בעל התכונות הבאות:

מקצועיותלוכד עכברים מומלץ יבצע את עבודתו תוך הקפדה על מקצועיות רבה הכוללת בין היתר בחירה נכונה ומושכלת של המלכודת.

עמידה בלוחות זמנים: קבעתם עם לוכד העכברים שעה ללכידה של העכבר? לוכד עכברים מקצועי ובעל מיומנות רבה, יגיע אליכם בדיוק בשעה בה קבעתם על מנת לבצע את הלכידה בצורה הטובה ביותר. כאשר לוכד העכברים יעמוד בלוחות הזמנים שלו, הרי תהיו רגועים ותדעו כי לא תצטרכו להתמודד עם העכברים בכוחות עצמכם.

לפיכך, כאשר לוכד העכברים אשר תזמינו יהיה בעל התכונות הבאות, תהיה לכם האפשרות להירגע ולהבין כי מדובר במקצוען אמיתי.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה