לוכד עכברים בצפון

לוכד עכברים בצפון מזמינים מאתר מדבירייטינג

ראיתם עכבר מטייל במטבח או בחצר? הלוכדים באתר מדבירייטינג מספקים שירותי לוכד עכברים בצפון מעכשיו-לעכשיו, הלוכדים שלנו מתחייבים ל100% תוצאות ולמחירים הוגנים לכל לקוח. הלוכדים מספקים שירות זה 24 שעות ביממה, הם עובדים עם המגזר הפרטי, העסקי והמוסדי ומספקים שירות זה כבר שנים רבות באזור הצפון. ניתן לקרוא אינספור המלצות באתר על הלוכדים שלנו, בכל מה שקשור בלכידת עכברים – הלקוחות שלנו תמיד מרוצים.

דודי אלישע
ספק מאומת

חשוב לי להיות שקוף מול הלקוח, לתת לו להבין בדיוק מה אני מתכוון לעשות. אני גובה מחיר הוגן בהחלט ודואג שכל לקוח שלי יהיה מרוצה בסיום העבודה.

חוות דעת
61
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.93
מחיר
9.7
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10
אהוד פדידה
ספק מאומת

אני בתחום מעל ל-13 שנים. אני אמין ומקצועי ונותן תמיד את השירות הטוב ביותר ללקוחות שבוחרים בי.

חוות דעת
26
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.92
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
9.9
רותם תורג'מן רותם תורג'מן
ספק מאומת

מתגורר בטבריה, אני מאוד עקבי בעבודה שלי, קשוב לבעיות הלקוח ומשתדל להיות כמה שיותר אכפתי כדי לספק את הלקוחות שלי. אני מאוד חרוץ ועומד בזמנים שהגדרתי לעצמי, חשוב לי שהלקוחות שלי יהיו מרוצים בסיום העבודה.

חוות דעת
57
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.89
מחיר
9.8
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
10
אמיר אליהו
ספק מאומת

אני מדביר ומרחיק יונים מנוסה כבר מספר רב של שנים. אני עובד בצורה זהירה ובטיחותית ועם הציוד והחומרים החדשים ביותר.

חוות דעת
101
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.89
מחיר
9.6
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
9.8
יחס\שירות
10
איציק כדיר
ספק מאומת

מקצועיות זה בראש סדר העדיפויות שלי, אני מגיע קודם לשורש הבעיה ואז מספק את הפתרון היסודי והטוב ביותר ללקוח. אני נותן אחריות על רוב העבודות שלי ועומד בהבטחות שלי, אני גובה מחירים נוחים ועומד בזמנים.

חוות דעת
35
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
97%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.80
מחיר
9.7
עמידה בזמנים
9.7
איכות העבודה
9.8
יחס\שירות
9.9
מאיר גרינלנד
ספק מאומת

חשוב לי לתת שירות בזמן ולא לאחר ללקוחות, אני תמיד משדר אמינות ושקיפות ללקוח כדי שידעו בדיוק מה אני מתכוון לבצע. אני מתחייב לגבות מחירים הוגנים.

חוות דעת
18
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.67
מחיר
9.5
עמידה בזמנים
9.7
איכות העבודה
9.6
יחס\שירות
9.9

שאלות נפוצות

האם ניתן להזמין לוכד לכל אזור בצפון?

הלוכדים שלנו זמינים בכל אזור הצפון, זה לא משנה אם אתם מחיפה, מכרמיאל, מטבריה או מהגולן הלוכדים שלנו זמינים ויוכלו להגיע לתת לכם שירות.

מה הצפי הגעה של הלוכד ללקוחות בצפון?

הלוכדים שלנו זמינים באזור זה ויוכלו להגיע תוך 30 דקות בממוצע לכל אזור בצפון.

העכברים והחולדות פעילים בשעות הלילה כידוע, בשל כך רוב קריאות השירות בתחום לכידת העכברים והחולדות נפתחות גם כן בשעות הלילה, בשעות אלו המכרסמים מחפשים מזון ובשל כך מנסים לחדור אל תוך דירות ומחסנים – שם בד"כ יש אספקה גדולה מאוד של מזון עשיר עבורם, כאשר לוכד העכברים או החולדות מגיע, הוא צריך לעשות עבודה איכותית הכוללת מניעת כניסתם של מכרסמים נוספים בעתיד.

לוכד חולדות בצפון

כאשר הלוכדים מקבלים שיחת טלפון מהלקוח בה הוא מתעניין בשירותי לוכד עכברים, הלוכדים מנסים לאמת אותו תחילה עם הנתונים בכדי להבין כי באמת מדובר בעכבר, במקרים רבים הלקוחות אינם מבדילים בין החולדות לעכברים ומזמינים לוכד עכברים במקום לוכד חולדות בצפון.

מה ההבדלים בין לוכד עכברים ללוכד החולדות? אז ההבדל הוא אומנם לא גדול אך קיים, ישנם לוכדים שמעדיפים שלא "להתעסק" עם החולדות, החולדות נחשבות לתוקפניות וחזקות יותר מהעכברים ולכן ישנם מדבירים שלוכדים עכברים בלבד.

באתר מדבייריטינג ניתן למצוא צוות לוכדים מנוסה ומיומן, כל הלוכדים שלנו מבצעים גם לכידת עכברים וגם לכידת חולדות, בנוסף הלוכדים מגיעים עם כל הציוד הנדרש במידה ומדובר יהיה בחולדה ולא בעכבר, הציוד כולל מכשיר לוכדן חולדות מקצועי.

איך פועל לוכד עכברים בצפון נגד העכבר

לוכד העכברים שלנו דרוכים להזמנת השירות, הם מקבלים את כל פרטי הלקוח כולל פירוט אודות הבעיה דרך המוקדן\מוקדנית המנוסים, בשיחת הטלפון ישאלו אתכם את כל השאלות הדרושות על מנת לספק את כל המידע החשוב ישירות אל הלוכד.

ברגע שהלוכד יגיע לדירה עם כל המידע שקיבל מבעוד מועד הוא כבר ידע עם איזה ציוד להיכנס אליכם, האם יש צורך להשתמש ברעלים או במלכודות או שהאם ניתן לתפוס את העכבר או החולדה באופן מיידי.

ברגע שהלוכד ייכנס הוא יתחיל בפעולות ניטור, הוא ישתמש במידע שהלקוח סיפק בשיחת הטלפון על מנת למקד את החיפושים שלו במקומות בהם העכברים פעילים, הלוכד ינסה לזהות מהו מסלול הפעילות של העכבר והיכן סביר להניח במקום בו הוא מסתתר.

לאחר שהלוכד יבין היכן פעיל העכבר הוא ינסה להבין כיצד נכנס לדירה, בעזרת ההבנה של מסלול הפעילות יהיה ללוכד קל "לחבר" את מקום הכניסה והיציאה דירה, הלוכד יחסום פתח זה, במידה ומדובר בחור בקיר הוא ישתמש בחומר איטום, במידה ומדובר בעכבר שנכנס דרך החלון אזי הלוכד פשוט ימליץ לכם לשמור על החלון סגור בשעות הערב.

כעת השלב בו הלוכד ינסה לאתר את העכבר ולתפוס אותו באופן פיזי, הוא יפנה חפצים אשר מפריעים ונמצאים באזור בו מסתתר העכבר, עד שיגיע שלב בוא השטח יחסית "נקי" ואז יהיה לו קל למצוא את העכבר.

במידה והלוכד יצליח למצוא את העכבר, הוא יתפוס אותו עם כפפה או באמצעות מכשיר הלוכדן, אם לא יצליח לאתר אותו הוא ייאלץ להשתמש במלכודות או רעלים ובכך לחסל אותו. בשימוש במלכודות העכבר נתפס ומחוסל בד"כ תוך 24 שעות מרגע הצבת המלכודות.

לוכד בצפון מחיר

המחיר עבור הטיפול בעכברים ובחולדות באזור הצפון משתנה ואינו קבוע, כמו רוב שירותי ההדברה, הפרמטרים שמשפיעים בעיקר על המחיר הם השעה שבה מבוקש השירות והיום שבו מבוקש השירות.

במידה והשירות מוזמן בשעת לילה מאוחרת [למשל 02:00 בלילה] המחיר יהיה יקר בכ-50% מאשר בשעות העבודה הרגילות. בנוסף במידה והשירות מבוקש בתאריך מיוחד [למשל בחג או שבת] המחיר גם כן יהיה יקר יותר בין 50-100% מהמחיר הרגיל.

לפניכם ניתן לראות טבלה של פעולות לכידת עכברים שהוזמנו לאחרונה באזור הצפון, בטבלה ניתן לראות פירוט אודות הפעולה שבוצעה והמחיר שהלוכד גבה מהלקוח.

באיזה מכרסם מטפליםשעת העבודההמחיר שגבה לוכד בצפון
טיפול בעכבר בצפון כולל אטימת חורים במבנהלוכד עכברים בחיפה הגיע ללקוח תוך 25 דקות, הלוכד תפס את העכבר ואטם חורים בקירות בעזרת חומר איטום.550 ₪
טיפול בעכבר בצפוןהלוכד הגיע ללקוחה באזור הצפון תוך 45 דקות, הוא איתר את העכבר ולכד אותו.400 ₪
טיפול בחולדה בצפון בשעות הלילה המאוחרותהלוכד הגיע למחסן בצפון בשעה 01:45 בלילה, הוא איתר את החולדה ולכד אותה.600 ₪
טיפול בחולדה בצפוןהלוכד הגיע ללקוח בקריות בתוך 22 דקות, הוא ראה את החולדה מסתתרת ולכד אותה במהירות.450 ₪
המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה