לוכד עכברים בקריות

לוכד עכברים בקריות מזמינים מאתר מדבירייטינג

סובלים ממתקפת חולדות ועכברים בבית? ראיתם גללים של מכרסם או סימנים אחרים כמו כרסומים באזור המטבח? ללוכדים שלנו יש את כל הפתרונות בשבילכם! לוכד עכברים בקריות מעכשיו לעכשיו [במידת הצורך עד 30 דקות הגעה], הלוכדים באתר מתחייבים לתת את השירות הטוב וההוגן ביותר, 100% תוצאות – ז"א שהם מתחייבים להצליח לתפוס את החולדה או העכבר בסיום הטיפול, כל זאת במחירים הטובים ביותר ביחס למחירים המקובלים בשוק.

דודי אלישע
ספק מאומת

חשוב לי להיות שקוף מול הלקוח, לתת לו להבין בדיוק מה אני מתכוון לעשות. אני גובה מחיר הוגן בהחלט ודואג שכל לקוח שלי יהיה מרוצה בסיום העבודה.

חוות דעת
62
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.94
מחיר
9.7
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10
רותם תורג'מן רותם תורג'מן
ספק מאומת

מתגורר בטבריה, אני מאוד עקבי בעבודה שלי, קשוב לבעיות הלקוח ומשתדל להיות כמה שיותר אכפתי כדי לספק את הלקוחות שלי. אני מאוד חרוץ ועומד בזמנים שהגדרתי לעצמי, חשוב לי שהלקוחות שלי יהיו מרוצים בסיום העבודה.

חוות דעת
57
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.89
מחיר
9.8
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
10
אמיר אליהו
ספק מאומת

אני מדביר ומרחיק יונים מנוסה כבר מספר רב של שנים. אני עובד בצורה זהירה ובטיחותית ועם הציוד והחומרים החדשים ביותר.

חוות דעת
101
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.89
מחיר
9.6
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
9.8
יחס\שירות
10
איציק כדיר
ספק מאומת

מקצועיות זה בראש סדר העדיפויות שלי, אני מגיע קודם לשורש הבעיה ואז מספק את הפתרון היסודי והטוב ביותר ללקוח. אני נותן אחריות על רוב העבודות שלי ועומד בהבטחות שלי, אני גובה מחירים נוחים ועומד בזמנים.

חוות דעת
36
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
97%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.81
מחיר
9.7
עמידה בזמנים
9.7
איכות העבודה
9.8
יחס\שירות
9.9

שאלות נפוצות

תוך כמה זמן לוכד בקריות יוכל להגיע?

הלוכדים מגיעים ללקוחותינו בקריות במהירות גבוהה מרגע שנפתחת קריאה, הזמן הממוצע הוא 28 דקות הגעה.

איך הלוכד יפתור את הבעיה?

הלוכדים שלנו מיומנים ללכוד את העכבר או החולדה בידיים ובכך לפתור את הבעיה לצמיתות.

גיליתם עכבר בבית? ההנחה היא כי מעכבר אחד תוכלו להיפטר בכוחות עצמכם, אבל כאשר מדובר על מכת עכברים, הרי יש צורך בקבלת טיפול מקצועי. לוכד עכברים בקריות יהיה איש המקצוע המתאים ביותר אשר תרצו להיעזר בשירותיו על מנת ללכוד עכברים בבית באמצעות שיטות הקיימות כיום בשוק.

פעולות לכידת עכברים או חולדות שבוצעו בקריות

הלוכדים שלנו מוזמנים לבצע פעולות לכידת מכרסמים רבות ושונות באזור הקריות שבצפון הארץ, אנו מעסיקים לוכדים 24 שעות ביממה באזור זה ומבטיחים לתת ללקוחותינו שירות מהיר תוך כחצי שעה [גם בשעות הלילה]. לפניכם בטבלה ניתן לראות חלק מפעולות לכידת העכברים והחולדות שבוצעו עבור תושבים בקריות:

באיזה מכרסם מטפליםשעת העבודההמחיר שגבה לוכד בקריות
לכידה של חולדה במטבח של דירה בקריותלוכד החולדות הגיע אל הלקוח בקריות ואיתר את החולדה באזור המטבח, הוא הצליח לתפוס אותה לאחר עקשנות רבה ולאחר שהסתתרה במקומות שאליהם היה קשה להגיע.450 ₪
לכידת עכבר בעסק באזור הקריותהלוכד שלנו הגיע אל עסק מזון בשעת לילה [02:20] במהירות על מנת ללכוד את העכבר שחדר פנימה, הוא עשה גם את זה בהצלחה.600 ₪
לכידה של חולדה בגן ילדים בקריותהלוכד הגיע במהירות אל גן הילדים, איתר חולדה בשטח המטבח של הצהרון והצליח ללכוד אותה במהירות.550 ₪
טיפול במכרסמים בקריותבוצעה הדברת מכרסמים באמצעות הנחת תיבות האכלה עם רעלים מסביב לשטח הבית.600 ₪

לכידת עכברים באמצעות אמצעיים ביתיים

זיהיתם עכבר בבית ואתם מעוניינים להיפטר ממנו? רגע לפני שאתם מזמינים לוכד עכברים בקריות ישנן מספר פעולות אשר באפשרותכם לעשות:

שימוש במלכודת דבק: כיום ניתן למצוא שלל מלכודות דבק בחנויות לצורך לכידת עכבר. ההמלצה היא לרכוש מלכודת דבק בשל קלות ההפעלה ולא מלכודת קפיץ. מי שאינו בקיא בהפעלה של מלכודת קפיץ עשוי לגרום נזק גדול ומשמעותי אשר עשוי לבוא לידי ביטוי בשבירת האצבעות כתוצאה מהתעסקות עם המלכודת.

אל תזיזו רהיטים: עוד דבר חשוב, לא כדאי לכם להזיז רהיטים על מנת ללכוד את העכברים בבית. במידה ותבחרו להזיז את הרהיטים בבית, הדבר ימנע מהעכברים לצאת החוצה והם ימשיכו להסתתר במקום המחבוא שלהם.

זיהוי עכברים בשעות היום: במידה וזיהיתם עכברים בשעות היום, הרי הדבר יכול להעיד על כמות משמעותית של עכברים בבית, כאשר אחד  המקומות הפופולריים ביותר בו תמצאו עכברים יהיה הארון מתחת לכיור שאינו אטום ולכן יש להם גישה הישר מהצנרת.

אילו אמצעי לכידה לעכברים קיימים

לוכד עכברים בקריות יעשה שימוש באמצעי הלכידה המתאים ביותר בהתאם לסביבה בה מצוי העכבר והכרה של אמצעי הלכידה השונים, כאשר יש להדגיש כי קיימים הבדלים במלכודות והדבר בא לידי ביטוי בגודל ובמיקום. קיימות מלכודות אשר ניתן לעשות בהן שימוש ברעל אשר הורג את העכברים לאחר 3 ימים ולא באופן מיידי ואילו ישנן מלכודות אשר לא מחייבות את השימוש ברעל. במידה ולוכד העכברים בחר לעשות שימוש ברעל, הרי יש להביא בחשבון מספר דברים:

מיקום הרעל: יש לוודא כי הרעל ממוקם בתיבת האכלה ואינו נגיש לילדים או לבעלי החיים בבית.

לוכד עכברים בעל רישיון: על לוכד העכברים להיות בעל רישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה.

ניסיון: על לוכד העכברים להיות בעל ניסיון רב בתחום בעת בחירת המלכודת המתאימה ביותר.

מתן הסבר מקיף: על לוכד העכברים להסביר לכם בדיוק מדוע הוא בחר לעשות שימוש ברעל וכן להסביר לכם את כל הפרטים אודות השימוש ברעל על מנת שתהיו במעקב ותדעו בדיוק מה עומד לקרות.

עלות לכידת עכברים בקריות

עלות לכידת עכברים אינה קבועה ומשתנה בהתאם לפרמטרים שונים אשר יקבעו את המחיר אשר תשלמו תמורת הלכידה. לוכד עכברים בקריות יגבה מכם תשלום שונה עבור ביצוע פעולות שונות כגון:

לכידה של עכברים: עלות לכידה של עכברים מתחילה מסכום של 300 ש"ח ועשויה להגיע לסכום של 500 ש"ח.

פינוי פגרים: לעתים ישנם מצבים בהם לוכד העכברים יצטרך לפנות את הפגרים מהמקום ותיתכן תוספת תשלום עבור הפעולה.

לכידת עכברים בבתים משותפים: לכידה של עכברים בבתים משותפים תתחיל מסכום של 400 שח ועשויה להגיע לסכום של 600 ש"ח.

לכידה המונית: עבור לכידה הומנית אשר כוללת העברה של העכברים לטבע תיתכן תוספת תשלום.

אחריות: על כל סוג לכידה יש אחריות אחרת ויש לברר מה תוקף האחריות עבור הלכידה. נוסף על זאת חשוב לוודא כי מדובר בלוכד עכברים מיומן ורציני אשר מציע לכם את המחיר המשתלם ביותר ולא מחפש להתעשר על חשבונכם ולהשאיר אתכם עם מינוס בכיס ללא תמורה לכספם עבור לכידת עכברים באזור הקריות.

*כאן ניתן לצפות במחירון המלא

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה