הרחקת יונים בחדרה

הרחקת יונים בחדרה ע"י מרחיק מומלץ ומקצועי

סובלים ממטרד יונים כבר זמן רב? הגיע הזמן לטפל בזה אחת ולתמיד! בכדי לפתור בעיית יונים חייבים להשתמש בשירותי מומחים בתחום. מרחיקי היונים של מדבירייטינג מספקים שירותי הרחקת יונים בחדרה כבר המון שנים, המרחיקים שלנו עושים את המיטב עבור תושבי העיר חדרה, מרגע שתשכרו את שירותם לטפל בבעיית היונים אתם תוכלו להיות רגועים, המרחיקים שלנו יספקו לכם את השירות המהיר ביותר, האיכות והמקצועי ביותר, עם אחריות בכתב וכמובן במחירים הוגנים ביחס למחירים המקובלים בשוק.

מצטערים, לא נמצאו תוצאות חיפוש

שאלות נפוצות

תוך כמה זמן ניתן יהיה להגיע ולתת הצעת מחיר בחדרה?

מרחיקי היונים שלנו זמינים באזור העיר חדרה ולרוב יוכלו להגיע ולתת הצעת מחיר וגם להתחיל את העבודה בתוך 1-2 ימים, לעתים אפילו ניתן יהיה לתאם איתם לאותו היום.

באילו אמצעים ניתן לטפל ביונים?

המרחיקים שלנו מקצועיים בהתקנת רשתות ובהתקנת דוקרנים, ישנם מקרים בהם הם ישתמשו בשיטות אחרות כמו התקנת פסי דריכה.

היונים נושאות עימן טפילים שונים אשר מהווים סכנה הן למבוגרים והן לילדים ולכן יש חשיבות רבה לבצע הרחקת יונים בחדרה על ידי חברה מקצועית בתחום אשר תבחר את שיטת ההרחקה המתאימה ביותר בהתאם למקום בו נמצאות היונים. בחירת חברה מקצועית תבטיח לכם שקט מהיונים לאורך זמן רב.

הנה חלק מהפעולות שבוצעו נגד יונים בחדרה

מרחיקי היונים שלנו מוזמנים פעמים רבות לטפל בבעיות יונים בחדרה, לכן החלטנו להכין טבלה עבורכם גולשי אתר האינטרנט שלנו, בטבלה ניתן לראות תמצית מפעולות הרחקת היונים שבוצעו לאחרונה עבור תושבים בעיר, ניתן לראות גם כן מהם המחירים אותם שבו המרחיקים מהלקוחות שלנו בסיום השירות ואיך בדיוק הם הרחיקו את היונים (כאן ניתן לראות פעולות הדברה בחדרה שבוצעו):

הרחקות יונים שבוצעו בחדרהתיאור העבודההמחיר שגבה מרחיק היונים בחדרה
הרחקה של יונים באמצעות התקנת רשת בחדרהביצוע התקנת רשת נגד יונים במסתור כביסה, המרחיק התקין רשת איכותית שתמנע מהיונים להיכנס למסתור לצמיתות.1,300 ₪
הרחקה של יונים מאדן חלון בחדרההמרחיק הרחיק את היונים באמצעות דוקרנים נגד יונים אותם הוא התקין על אדן החלון, בכך מנע מהיונים להמשיך ולהתיישב שם.350 ₪
הרחקה של יונים מכבלים מעל בית עסקהרחקת היונים שהיו מתיישבות על הכבלים באמצעות סלילים אותם התקין המרחיק על הכבלים.600 ₪
ניקוי צואה של יונים במסתור כביסה בחדרהבוצע ניקוי צואת יונים במסתור כביסה באמצעות שימוש בחומרי ניקוי מיוחדים המסוגלים להוריד את הלשלשת.800 ₪

החשיבות של הרחקת יונים בחדרה

היונים נחשבות בעלי יכולת הסתגלות למקומות ויכולות לחיות יפה באזורים מיושבים כמו בבתים. לעתים נוצר מצב בו היונים בוחרות להקים את הקן שלהן בבתים והדבר מהווה מטרד רב עבור התושבים. קיימת חשיבות רבה לביצוע הרחקת יונים בחדרה בשל מספר סיבות:

הצטברות לשלשת: הצטברות לשלשת גורמת הן נזקי לכלוך והן נזקים בריאותיים לאנשים.

טפילים: הימצאות של טפילים אשר היונים נושאות עימן עשויה להוביל למחלות שונות ולכן חשוב ביותר לשים לזה סוף באמצעות הרחקה של יונים.

רעש: היונים מהוות מטרד רב בשל הרעש שהן גורמות ולכן רבים מעוניינים לטפל בכך באמצעות הרחקה.

אילו אמצעים להרחקת יונים בחדרה קיימים

ניתן למצוא היום מגוון רחב של אמצעים שונים לטובת הרחקת יונים בחדרה וכעת נפרט אודות האמצעים השונים:

דוקרנים: הדוקרנים מהווים אמצעי הרחקה פופולארים במיוחד בשל העובדה כי הם מקשים על היונים לנחות במקום. מדובר בשיטה במסגרתה לא נגרם כל כאב ליונים אלא רק מרחיק אותן מהמקום.

רשתות חוסמות: שימוש ברשתות חוסמות מאפשר למנוע מהיונים להקים קן. ישנן רשתות שונות:

רשת שקופה: רשת שקופה מיועדת לחללם עמוקים כמו למשל מסתורי כביסה וגם מערכות מיזוג אוויר. הרשת נחשבת יעילה ביותר בהרחקה של יונים. כאשר מבצעים התקנה נכונה של הרשת, הרי היא מהווה מחסום יעיל במיוחד נגד היונים.

רשת עשויה פוליאתילן: מדובר ברשת עמידה בפני מזג האוויר ומותקנת בצורה טובה ויעילה ומהווה מחסום יעיל נגד היונים. מדובר במענה יעיל במיוחד לבעיית היונים באזורים עירוניים.

חומרים מדיפי ריח: אמצעי הרחקה נוסף הם חומרים מדיפי ריח- מדובר בריח המהווה מטרד עבור היונים אך אינו מפריע לבני האדם. מדובר בחומרים אשר ניתן לעשות בהם שימוש בריסוס או מריחה של החומרים באמצעות שימוש במטלית או ספוג. החומרים מתאימים לשימוש במקומות כמו אדן החלון, מרפסות ומרזבים. יש לציין כי חשוב לחזור על הטיפול אחת לכמה חודשים על מנת לראות תוצאת.

שימוש בחומרים דביקים: יתרה מזאת, ניתן לעשות שימוש בחומרים דביקים לצורך הרחקה של יונים. השימוש בחומרים הופך את המשטח עליו היונים רוצות להקים את הקן לדביק והן מסתלקות מהמקום.

בעת הרכישה של החומרים חשוב ביותר לפעול בהתאם להוראות היצרן על מנת לבצע את הפעולה בצורה הטובה ביותר ולהביא להרחקה של היונים.

בחירת חברה מקצועית להרחקה של יונים

הרחקת יונים בחדרה אינה משחק ילדים ולפיכך יש חשיבות רבה להסתייע בשירות של חברה מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום. בחירת החברה תהיה מבוססת על מספר פרמטרים:

מקצועיות: חברה להרחקת יונים תעשה שימוש באמצעי ההרחקה הטוב ביותר בהתאם למיקום של היונים ותקפיד לעבוד עם חומרים שאינם גורמים פגיעה ליונים אלא חומרים המהווים אמצעי הרחקה.

ניסיון רב: חברה בתחום אשר לה ניסיון רב תהיה חברה אשר ניתן לסמוך על השירות שלה בשל ניסיון העבר המוצלח.

עבודה לפי הכללים: במידה ויש צורך לבצע עבודה בגובה על מנת להרחיק את היונים, הרי חברה מקצועית תקפיד לעבוד עם הביגוד ואמצעים מתקדמים לטובת הרחקת יונים בגובה. טיפוס למקום גבוה דורש מומחיות של בעלי מקצוע על מנת להשיג את התוצאה הרצויה.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה