הרחקת יונים בכפר סבא

הרחקת יונים בכפר סבא ע"י מרחיק מומלץ ומקצועי

היונים משאירות לכם לכלוך רב באיזור הבית או העסק? ניתן לטפל בזה בקלות וביעילות! צרו קשר עם מרחיקי היונים של מדבירייטינג והם יעזור לכם לבצע הרחקת יונים בכפר סבא במחירים הוגנים, עם אחריות בכתב וכמובן עם השירות הטוב ביותר בארץ, מרחיקים היונים שלנו עושים זאת כבר זמן רב, הם בקיאים בכל שיטות הרחקת היונים ומתחייבים כי המוצרים אותם יתקינו בדירה או בעסק שלכם לצורך הטיפול יעבדו לתקופה ארוכה ולא יתקלקלו חלילה.

יניב עמיר יניב עמיר
ספק מאומת

אמינות ומקצועיות הם אצלי מעל לכל, אני גובה מחירים הוגנים מלקוחותיי ודואג שיצאו עם חיוך בסיום השירות אחרי שפתרתי את הבעיות עבורם.

חוות דעת
76
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.95
מחיר
9.8
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
9.9

שאלות נפוצות

למה כדאי להזמין מרחיק יונים בכפר סבא רק דרך מדבירייטינג?

מרחיקי היונים שבאתר מדבירייטינג נמצאים תחת פיקוח מתמיד של צוות האתר, אנו מוודאים שהמרחיקים באתר עובדים עם החומרים האיכותיים ביותר, מספקים אחריות ללקוחותינו ושירות טוב ואדיב, עומדים בזמנים וגם כמובן גובים מחיר הוגן.

למתי ניתן לתאם הגעה של מרחיק יונים בכפר סבא?

מרחיקי היונים שלנו זמינים לקריאות שלכם ולרוב יוכלו להגיע תוך 1-2 ימי עסקים, לעתים אפילו ניתן יהיה לתאם הגעה מהיום-להיום.

היונים אינן מסמלות רק את השלום אלא גם מביאות עימן שלל מחלות העשויות להזיק לאדם הנתקל בהן ולכן חשוב לנקוט בפעולות הרחקה. הרחקת יונים בכפר סבא יש לעשות על ידי חברה מקצועית בתחום אשר לה שנות ניסיון רבות. בשל העובדה כי היונים מעדיפות להסתתר במקומות גבוהים, הרי חשוב ביותר לבחור חברה מקצועית אשר ביכולתה לאתר את מקום הקינון של היונים ולבחור את שיטת ההרחקה המתאימה ביותר.

הנה חלק מהפעולות שבוצעו נגד יונים בכפר סבא

תושבים רבים בעיר כפר סבא כבר יודעים שכאשר הם סובלים ממטרד יונים זה הזמן לפנות אל מרחיקי היונים שלנו, המרחיקים באתר מדבירייטינג מתמחים במתן פתרונות להרחקת היונים למגזר הפרטי ולמגזר העסקי כאחד, לפניכם בטבלה ניתן לראות חלק מהעבודות שבוצעו לאחרונה בתחום, כולל פירוט על העבודה שבוצעה והמחיר שגבו מהלקוח בסיום ההרחקה (כאן ניתן לראות פעולות הדברה בכפר סבא שבוצעו):

הרחקות יונים שבוצעו בכפר סבאתיאור העבודההמחיר שגבה מרחיק היונים בכפר סבא
הרחקת יונים ממסתור כביסה בכפר סבאהמרחיק הרחיק את היונים ממסתור הכביסה באמצעות התקנת רשת נגד יונים שחוסמת בפניהם את הכניסה אל המסתור.1,450 ₪
התקנת דוקרנים בכפר סבאבוצעה התקנת דוקרנים על מעקה שעליו היונים היו מתיישבות, לאחר התקנת הדוקרנים היונים עזבו את המתחם.450 ₪
טיפול בכיני יונים בדירה בכפר סבאהיונים הקימו קן על אדן חלון, המרחיק סילק את הקן וריסס נגד כיני יונים.400 ₪
לכידת יונים באולם אירועים בכפר סבאהגיע לוכד יונים שלכד את היונים באולם וסילק אותן.700 ₪

איך מתבצעת הרחקה של יונים בכפר סבא

בניגוד למזיקים אחרים אשר על מנת לסלקם יש לבצע הדברה כמו הדברת עכברים או הדברת נמלים, את היונים לא מדבירים אלא מרחיקים באמצעות שיטות שונות. לפי החוק, הדברת יונים אינה חוקית בישראל ולכן אין לעשות שימוש בתכשירי הדברה שונים אלא לבחור בשיטות הרחקה שונות בהתאם למקום של היונים וכן על מנת לשמור על היונים ולהימנע מפגיעה בהן.

אחריות על הרחקת יונים

ישנן מספר פעולות לצורך הרחקת יונים בכפר סבא וחברת הדברה תבחר את השיטה המתאימה ביותר בהתאם למיקום של היונים:

רשתות: שימוש ברשתות לצורך הרחקת יונים נחשבת לאחת השיטות היעילות ביותר. מדובר בשיטה מוכרת למדי אשר באמצעות התקנת רשת מרחיקים את היונים. חברת הדברה מקצועית תדאג להציב את הרשת באזורים בהם היונים נמצאות ולהקפיד על סגירה הרמטית.

הרחקה באמצעות דוקרנים: שיטה נוספת היא הרחקת יונים באמצעות דוקרנים. אין מדובר על שיטה אשר גורמת לכאבים אצל היונים אלא גורמת להן לעבור למקום אחר. הדוקרנים מוצבים במקום הנחיתה של היונים וגורמים להן אי נחת והן בוחרות במקום אחר.

שימוש בחוט רטט: עוד שיטה היא שימוש בחוט רטט הפועל ללא חשמל ולא כולל פגיעה פיזית ביונים. עם זאת, מדובר בשיטה אשר מטרתה היא להרחיק את היונים בצורה הטובה ביותר. היונים מרגישות את הרטט בעת הנחיתה ופשוט בורחות מהאזור.

שימוש באמצעים אלקטרוניים: המכשירים האלקטרוניים מייצרים תדר אשר אינו מפריע לבני האדם אלא גורם להפרעה אצל היונים. התדר מפריע ליונים לקונן והיונים מתרחקות מהמקום.

איך לבחור מרחיקי יונים מומלצים

חברת הדברה מקצועית תדע לבצע הרחקת יונים בכפר סבא בצורה הטובה ביותר. כיום ישנם לא מעט מרחיקי יונים מומלצים וחשוב מאד לבחור את המרחיקים הטובים ביותר באמצעות פרמטרים שונים:

הצגת רישיונות: על המרחיקים להציג בפניכם תעודות ורישיונות אשר מעידים על היותם של המרחיקים בעלי ניסיון רב בתחום ובעלי יכולת לבצע את ההרחקה.

אחריות: יש לבחון כי החברה מאפשרת לכם לקבל אחריות על ביצוע ההרחקה. הרחקה של יונים מתבצעת במספר דרכים כאשר החברה בוחרת את הדרך המתאימה ביותר. הידע המקצועי של החברה כולל את האחריות שהיא מספקת לכם.

ידע וניסיון: חשוב ביותר לבחור חברת הדברה אשר תעניק לכם מענה מקיף לצורך הרחקת יונים בשיטה המתאימה ביותר. יש כאלה שיעשו שימוש ברשתות ואילו יש כאלה שיעשו שימוש בהדברה אלקטרונית. כל מדביר יבחר את השיטה בהתאם לניסיון שלו. בחירה של חברת הדברה תעשה על ידי בחינת הידע והניסיון ובהתאם לניסיון של המלצות של לקוחות אשר התנסו בבעיה של הרחקת יונים. חשוב מאד לשאול על הטיפול בהרחקת יונים ולבדוק באינטרנט.

הקפדה על כללי זהירות: חשוב ביותר לשאול כל הזמן לגבי השיטות בהן החברה עושה שימוש לצורך הרחקת יונים וחשוב ביותר להקפיד על חוקי זהירות שונים שיש ליישם בשעת ההרחקה. שימו לב, כאשר אם יש לכם ילדים, חשוב ביותר להקפיד על משנה זהירות על מנת לא לגרום לילדים נזק בשל המחלות אשר היונים יכולות להעביר.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה