הרחקת יונים במרכז

הרחקת יונים במכרז ע"י מרחיק מקצועי ומומלץ

היונים מטרידות אתכם? פוגשים אותם או את הלכלוך שהן משאירות בשטח הבית או העסק? למרחיקי היונים שלנו באתר מדבירייטינג יש את הפתרון עבורכם! מרחיקי היונים שלנו מספקים שירותי הרחקת יונים במרכז, הם עושים זאת במיומנות רבה באמצעות שימוש באמצעי ההרחקה המתקדמים ביותר בשוק, בגלל הניסיון והאיכות שלהם הם מסוגלים לתת אחריות מלאה בכתב לכל לקוח בסיום כל תהליך הרחקה של יונים.

יניב עמיר יניב עמיר
ספק מאומת

אמינות ומקצועיות הם אצלי מעל לכל, אני גובה מחירים הוגנים מלקוחותיי ודואג שיצאו עם חיוך בסיום השירות אחרי שפתרתי את הבעיות עבורם.

חוות דעת
74
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.95
מחיר
9.8
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
9.9
אבי אביב אבי אביב
ספק מאומת

אני בן אדם אמין שלא אוהב פתאום לשנות את המחיר ולהוסיף עלויות ללקוח בזמן העבודה, אני עומד בהתחיבויות ובאחריות שאני מעניק ללקוחות שלי, נותן את השירות שלי כבר 20 שנה ודואג שכל לקוחותיי יהיו מרוצים.

חוות דעת
19
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.95
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
10

חשוב לי שהלקוחות שלי יהיו מרוצים, אני אוהב לראות אותם מחייכים בסוף השירות, האמינות והשירות שלי הם בראש סדר העדיפויות, אני אוהב להעניק פתרון מלא לכל בעיה.

חוות דעת
9
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.56
מחיר
9.7
עמידה בזמנים
9.8
איכות העבודה
9.7
יחס\שירות
10

שאלות נפוצות

האם ניתן להזמין שירותי הרחקת יונים בכל אזור המרכז?

בוודאי, מרחיקי היונים שלנו זמינים ומחכים שתצרו איתם קשר, הם נותנים שירות בכל אזור המרכז כולו ויוכלו להגיע אליכם מהר מאוד כדי לפתור את הבעיה.

באילו שיטות ניתן להרחיק את היונים?

השיטות הנפוצות ביותר הן התקנה של רשת או דוקרנים, ישנן שיטות נוספות כמו התקנת פסי דריכה. את השיטה קובעים בהתאם לאופי השטח.

יונים מהוות מטרד משמעותי ולכן חשוב לנקוט באמצעי הרחקה שונים. היונים נוחתות על משטחים וגגות רעפים וגורמות נזקים רבים הן לאזור והן לבני האדם. חשוב ביותר לבצע הרחקת יונים במרכז על מנת להרחיק את היונים מהמקום. ישנן סיבות רבות להרחקה של היונים וחשוב ביותר לבצע את ההרחקה באמצעות מומחים בתחום במטרה לראות את התוצאה לטווח הרחוק.

הנה חלק מהפעולות שבוצעו נגד יונים במרכז

מרחיקי היונים שלנו מספקים פתרונות הרחקת יונים רבים מאוד באזור מרכז הארץ, הם עזרו כבר לכמות גדולה מאוד של לקוחות להיפטר מהיונים. בטבלה שלפניכם ניתן לראות תמצית מפעולות הרחקת היונים שהם ביצעו עבור לקוחותינו המתגוררים באזור המרכז, ניתן לראות בדיוק באילו אמצעים הם השתמשו על מנת להרחיק את היונים וכמה כסף גבו עבור השירות (כאן ניתן לראות פעולות הדברה במרכז שבוצעו):

הרחקות יונים שבוצעו במרכזתיאור העבודההמחיר שגבה מרחיק היונים במרכז
הרחקה של יונים בתל אביבביצוע הרחקת יונים בתל אביב באמצעות התקנת פסי דריכה נגד יונים על מעקה של מרפסת באורך 9 מטר.900 ₪
הרחקת יונים באמצעות רשת במרכז הארץהתקנת רשת נגד יונים במסתור כביסה במרכז הארץ, בנוסף פינוי צואת היונים שהצטברה במסתור.1,500 ₪
הרחקה של יונים ברמת גןבוצעה הרחקת יונים ברמת גן באמצעות התקנת סלילים נגד יונים על מעקה שעליו היונים היו מתיישבות ומקננות.600 ₪
טיפול בכיני יונים באדן חלון של דירה במרכז הארץטיפול בכיני היונים באדן החלון באמצעות ריסוס חומר הדברה יעיל כנגד כיני היונים בכל אדן החלון ובחדר בו נמצא אותו חלון.350 ₪

סיבות להזמנת שירותי הרחקת יונים

היונים מהוות מטרד עבור רבים בשל סיבות שונות ולכן חשוב ביותר לדאוג לביצוע הרחקת יונים במרכז מהסיבות הבאות:

רעשים: היונים מגיעות למקום ומפיקות קולות הגורמים לרעשים שונים. בשל העובדה כי היונים מגיעות בקבוצות, הרעש עשוי להיות בלת נסבל ובעצמה גבוהה ולכן חשוב ביותר לבצע את ההרחקה.

לשלשת יונים: לשלשת היונים מותירה אחריה לכלוך רב ומופיעה במקומות שונים כמו למשל בבתים ומרפסות. הריח הרע מהווה אמצעי הרחקה חשוב במיוחד.

הימצאותם של חרקים ומזיקים בקרבת היונים: היונים עשויות להעביר מחלות שונות כתוצאה מהימצאות של מזיקים שונים כמו כינים. במקרה של הימצאות חרקים, חשוב ביותר לדאוג גם להרחקת החרקים השונים נוסף על היונים.

הרחקת היונים חייבת להיעשות בצורה מהירה ועל ידי מומחים בתחום, בין אם מדובר בהרחקה מגג רעפים או מכל משטח אחר בו היונים בוחרות לקונן.

הרחקת יונים מגג רעפים

כאשר היונים מהוות מטרד ובוחרות לבנות את הקן שלהן על גבי גג הרעפים, חשוב ביותר לנקוט בפעולה. הרחקת יונים במרכז מגג רעפים תכלות שימוש ברשת חופה המיועדת להרחקת היונים- רשת הכוללת 4 עמודים ובד מעל העמודים. היונים זקוקות למקומות יציבים לנחיתה ולכן הפתרון של הרשת מאפשר להתקינה בצורה מתוחה ללא יצירת מקום יציב אשר יאפשר ליונים לבנות את הקן. בעת התקנת הרשת ישנם מספר פרמטרים אשר צריך להביא בחשבון:

התקנת אביזרים מיוחדים: יש להתקין אביזרים מיוחדים המסייעים בכך שהרשת תעטוף את הגג בצורה מלאה. אותם אביזרים צריכים להיות הן דקורטיביים והן אסתטיים.

הגבהה על הגג באמצעות התקנת עמודים: על גבי גגות הרעפים חשוב ביותר להתקין עמודים מנירוסטה אשר יכללו תוספת של 1.5 מטר ובין עמוד לעמוד יש להתקין כבל פלדה.

הרחקת יונים לטווח ארוך

במידה ואתם מחפשים הרחקת יונים במרכז לטווח ארוך, הרי הפתרון הוא התקנת דוקרנים על ידי מרחיקי יונים מקצועיים בעלי ניסיון רב בתחום. הדוקרנים יוצרים מחסום פיזי המרחיק את היונים ממקומות שונים כמו אדן החלון, מזגנים, מרזבים ומקומות נוספים. יש חשיבות רבה להזמין מרחיקי יונים מקצועים לצורך התקנת דוקרנים מהסיבות הבאות:

פתרון מקצועי שאינו מסכן את היונים: הבחירה בדוקרנים הינה בחירה מקצועית וחכמה שאינה מסכנת את היונים. על פי החוק אסור לפגוע ביונים, אלא ניתן לעשות שימוש באמצעי הרחקה שונים כדוגמת דוקרנים. החודים לא מסכנים את היונים והתוצאה היא התרחקות של היונים מהמקום.

התקנה על שלל משטחים: את הדוקרנים ניתן להתקין על שלל משטחים כמו למשל , מתכת, נחושת או אבן גיר.

ניקיון האזור: טרם ההתקנה, חשוב ביותר להקפיד על ניקיון המקום באמצעות שימוש במברשת קשה אותה מצמידים אל המשטח.

מתקינים מורשים: בבואכם לבחור מתקינים, חשוב ביותר לוודא כי מדובר במתקינים מורשים אשר להם רישיון לביצוע הרחקת היונים.

אחריות: מתקינים מקצועיים יעניקו לכם אחריות על ביצוע העבודה לתקופה ארוכה וכך יהיה לכם אל מי לפנות במידה ויהיה צורך במענה על שאלות.

תודעת שירות: מתקינים מקצועיים יסבירו לכם בדיוק מה כוללת השיטה להרחקת יונים וכך תדעו מה נעשה במטרה להרחיק את היונים מהאזור.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה