הרחקת יונים בצפון

הרחקת יונים בצפון ע"י מרחיק מומלץ ומקצועי

היונים מבקרות בדירה או בעסק באופן קבוע? מצאתם קן של יונים באזור מסתור הכביסה? למרחיקי היונים של מדבירייטינג יש את הפתרונות המתקדמים ביותר לכל בעיות היונים! מרחיקי היונים שלנו מספקים שירותי הרחקת יונים בצפון במהירות וביעילות, הם משתמשים בציוד ובאמצעים המתקדמים ביותר לצורך הרחקת היונים, בכך הם מרחיקים את היונים לצמיתות ואפילו נותנים על כך אחריות בכתב, כל זאת במחירים הוגנים ביחס למחירים המקובלים בשוק הרחקת היונים. ניתן לקרוא באתר אינספור המלצות בתחום.

רותם תורג'מן רותם תורג'מן
ספק מאומת

מתגורר בטבריה, אני מאוד עקבי בעבודה שלי, קשוב לבעיות הלקוח ומשתדל להיות כמה שיותר אכפתי כדי לספק את הלקוחות שלי. אני מאוד חרוץ ועומד בזמנים שהגדרתי לעצמי, חשוב לי שהלקוחות שלי יהיו מרוצים בסיום העבודה.

חוות דעת
57
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.89
מחיר
9.8
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
10
אמיר אליהו
ספק מאומת

אני מדביר ומרחיק יונים מנוסה כבר מספר רב של שנים. אני עובד בצורה זהירה ובטיחותית ועם הציוד והחומרים החדשים ביותר.

חוות דעת
101
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.89
מחיר
9.6
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
9.8
יחס\שירות
10
מאיר גרינלנד
ספק מאומת

חשוב לי לתת שירות בזמן ולא לאחר ללקוחות, אני תמיד משדר אמינות ושקיפות ללקוח כדי שידעו בדיוק מה אני מתכוון לבצע. אני מתחייב לגבות מחירים הוגנים.

חוות דעת
18
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.67
מחיר
9.5
עמידה בזמנים
9.7
איכות העבודה
9.6
יחס\שירות
9.9

שאלות נפוצות

האם ניתן להזמין שירות בכל אזור הצפון?

מרחיקי היונים שלנו זמינים בכל אזור הצפון, ניתן להזמין שירות בכל אזור בו אתם נמצאים בצפון.

מתי ניתן יהיה להגיע ולתת הצעת מחיר?

מרחיקי היונים שלנו זמינים עבורכם ולרוב יוכלו להגיע ולתת הצעת מחיר ולהתחיל בעבודה בתוך 1-2 ימים, לעתים אפילו עוד באותו היום.

היונים נחשבות למעבירות מחלות שונות בשל הימצאות טפילים שונים כמו פרעושים או קרציות העשויות לגרום לתגובות אלרגיות אשר יבואו לידי ביטוי בתחושה של גרד ופריחה. עוד נציין כי לשלשת היונים מעבירה מחלות שונות ומהווה מטרד בכל הקשור ללכלוך של המקום. נוסף על כך, הרעש של היונים מהווה מטרד רציני ולכן חשוב ביותר לבצע הרחקת יונים בצפון בצורה מקצועית.

הנה חלק מהפעולות שבוצעו נגד יונים בצפון

תושבים בכל אזור הצפון כבר יודעים, ברגע שיש בעיית יונים כדאי לפנות לאתר שלנו – מרחיקי היונים שלנו ידעו לספק את הפתרון האיכותי ביותר, בזמן המהיר ביותר ובעלות הנמוכה ביותר. הכנו עבורכם גולשי האתר שלנו טבלה בה ניתן לראות חלק מפעולות הרחקת היונים שבוצעו לאחרונה באזורים שונים בצפון, ניתן לראות גם כן מהו המחיר אותו שילם הלקוח בסיום השירות (כאן ניתן לראות פעולות הדברה בצפון שבוצעו):

הרחקות יונים שבוצעו בצפוןתיאור העבודההמחיר שגבה מרחיק היונים בצפון
הרחקה של יונים בחיפהבוצעה הרחקת יונים בחיפה ע"י שימוש בדוקרנים נגד יונים, בכך נמנע מהיונים להמשיך ולהתיישב באותו השטח.500 ₪
הרחקה של יונים באזור הקריותבוצעה הרחקת יונים בקריות באמצעות שימוש ברשת נגד יונים, ע"י כך נמנע מהיונים להמשיך ולגשת אל מסתור הכביסה.1,200 ₪
הרחקה של יונים בטבריהבוצעה הרחקת יונים בטבריה באמצעות שימוש בפסי דריכה אותם התקין המרחיק על מעקה במרפסת, בכך נמנע מהיונים להמשיך ולהתיישב על המעקה.2,400 ₪
ניקוי צואה של יונים באדן חלון של בית בצפוןבוצע ניקוי צואה באדן החלון באמצעות שימוש בחומרי ניקוי וחיטוי המיועדים לכך.250 ₪

חשיבות ניקיון מקצועי לפני הרחקת יונים בצפון

רגע לפני הרחקת יונים בצפון על ידי חברה מקצועית, חשוב ביותר לבצע ניקיון מקצועי  על מנת שהמרחיקים יבצעו את ההרחקה בצורה הטובה ביותר:

מניעת מחלות: במידה והיונים השאירו שאריות של לכלוך על הגג או במסתורי הכביסה, חשוב ביותר לבצע ניקיון מקיף על מנת  למנוע מצב של העברת מחלות שונות כפי שציינו בתחילה. מדובר במחלות אשר עשויות להוביל במקרים מסוימים לאשפוז בבית החולים ולכן חשוב ביותר לבצע ניקיון מקיף.

ביצוע עבודה טובה של המרחיקים: עוד סיבה אשר בגללה יש לבצע ניקיון היא אפשרות למרחיקים לבצע עבודה ברמה הטובה ביותר. ככל שהשטח יהיה נקי יותר, כך המרחיקים יבצעו את הפעולה בצורה טובה יותר.

איך מתבצעת התקנת דוקרנים בצפון

במידה והיונים בוחרות להקים את הקן על אדן החלון או על גבי המזגן, יש אפשרות להתקין אמצעי הרחקת יונים בצפון  כמו דוקרנים. כיום ניתן להבחין במספר סוגים של דוקרנים הן דוקרני נירוסטה או דוקרני פלסטיק. מבין הסוגים השונים נציין כי דוקרני נירוסטה נחשבים איכותיים יותר והוכיחו כאמצעי הרחקה יעיל וכוללים חומר העשוי פוליקרבונט הנחשב לחומר גמיש במיוחד ועמיד בפני קרינת uv. הדוקרנים נחשבים לאמצעי הרחקה הומני שאינו פוגע ביונים. ההתקנה של הדוקרנים מתבצעת באמצעות מספר שלבים:

גישה בטוחה לאזור ההתקנה: טרם ההתקנה, יש לוודא כי קיימת גישה נוחה לאזור ההתקנה על מנת לבצע את ההתקנה בצורה נוחה.

ניקיון: בשלב הבא חשוב ביותר להקפיד על ניקיון מקצועי הכולל בין היתר ניקוי באמצעות כלור על מנת להסיר את הלכלוך והצואה של היונים בצורה טובה ביותר.

ייבוש המשטח: בשלב הבא לאחר הניקיון חשוב ביותר לדאוג לייבוש המשטח בצורה מקצועית.

מריחת דבק: לאחר ייבוש של המקום, יש לעבור לשלב הבא מריחת דבק על הדוקרנים. חשוב ביותר למרוח דבק בעל עמידות למזג האוויר. את הדבק יש חשיבות רבה להצמיד לדוקרנים.

התקנה על ידי חברה מקצועית בתחום הרחקת יונים בצפון

בין אם מדובר על התקנת דוקרנים או התקנה של רשת לצורך הרחקת יונים בצפון, אין ספק כי קיימת חשיבות רבה לבחור חברה מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום אשר תבצע את ההתקנה בצורה הטובה ביותר של מספר סיבות:

ניסיון: חברה מקצועית תהיה מנוסה בשיטות ההרחקה השונות, זאת בניגוד אליכם ותהיה לחברה אפשרות להתמודד עם אמצעי ההרחקה השונים בצורה מקצועית במטרה להרחיק את היונים לטווח ארוך על מנת שלא תצטרכו להתמודד עם הרעש והלכלוך של היונים.

שימוש בציוד מקצועי: נוסף על כך, חברה מקצועית תדע לבחור את אמצעי ההתקנה הטוב ביותר ולהתקין אותו תוך שימוש בציוד מקצועי אשר הוכח כציוד הטוב והמתקדם ביותר. שימוש בציוד מקצועי ימנע  מכם לעשות טעויות בניסיון לבצע הרחקה בצורה עצמאית.

מחיר: מחיר של הרחקת יונים נקבע בהתאם לשיטות ההרחקה השונות ואינו אחיד. חברה מקצועית תדאג לבצע אבחון מקיף לגבי מיקום היונים ובהתאם לבחור את השיטה אשר לפיה יקבע המחיר. חברה מקצועית תציע לכם מחיר המקובל בשוק לביצוע עבודת הרחקה ולא מחיר גבוה יתר על המידה.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה