הרחקת יונים ברמלה

הרחקת יונים ברמלה ע"י מרחיק מומלץ ומקצועי

היונים עושות לכם בעיות? התקשרו למרחיקי היונים של מדבירייטינג וכל בעיות היונים שלכם ייעלמו! מרחיקי היונים שלנו מספקים שירותי הרחקת יונים ברמלה בצורה מקצועית הכוללת את אמצעי הרחקת היונים המתקדמים ביותר בתחום. הם מתחייבים למחירים הנוחים ביותר ביחס למחירי השוק, בנוסף לכך הם נותנים אחריות בכתב בסיום כל פעולת הרחקה לתקופה ארוכה מאוד, כזאת שתבטיח לכם שקט נפשי לאורך זמן – במידה והיונים יחזרו מרחיקי היונים שלנו יגיעו ללא תוספת תשלום לטפל שוב במטרד.

מיכאל פינסטרה
ספק מאומת

חשוב לי מאוד לעמוד בזמנים אליהם אני מתחייב, המחירים שלי נוחים, השירות איכותי ואני נותן אחריות לתקופה ארוכה וגם יודע לעמוד בה.

חוות דעת
23
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
10.00
מחיר
10
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10
יניב עמיר יניב עמיר
ספק מאומת

אמינות ומקצועיות הם אצלי מעל לכל, אני גובה מחירים הוגנים מלקוחותיי ודואג שיצאו עם חיוך בסיום השירות אחרי שפתרתי את הבעיות עבורם.

חוות דעת
74
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.95
מחיר
9.8
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
9.9
אבי אביב אבי אביב
ספק מאומת

אני בן אדם אמין שלא אוהב פתאום לשנות את המחיר ולהוסיף עלויות ללקוח בזמן העבודה, אני עומד בהתחיבויות ובאחריות שאני מעניק ללקוחות שלי, נותן את השירות שלי כבר 20 שנה ודואג שכל לקוחותיי יהיו מרוצים.

חוות דעת
19
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.95
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
10

חשוב לי שהלקוחות שלי יהיו מרוצים, אני אוהב לראות אותם מחייכים בסוף השירות, האמינות והשירות שלי הם בראש סדר העדיפויות, אני אוהב להעניק פתרון מלא לכל בעיה.

חוות דעת
9
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.56
מחיר
9.7
עמידה בזמנים
9.8
איכות העבודה
9.7
יחס\שירות
10

שאלות נפוצות

באילו שיטות ניתן להרחיק את היונים?

מרחיקי היונים שלנו פותרים את הבעיה באמצעות התקנת רשתות או התקנת דוקרנים, במקרים אחרים ניתן ליישם גם שיטות אחרות אך פחות נפוצות.

מתי מרחיק יונים ברמלה יהיה זמין להגיע?

מרחיקי היונים שלנו זמינים עבורכם ולרוב יוכלו להגיע אליכם תוך 1-2 ימי עסקים, במקרים אחרים הם יוכלו להגיע אליכם אפילו באותו היום.

יונים מביאות איתן מחלות וגורמות נזק לסביבה ולכן חשוב ביותר לבצע הרחקת יונים ברמלה באמצעות מרחיק יונים מקצועי אשר יטפל ביונים אחת ולתמיד. ישנן שיטות שונות להרחקת יונים ומרחיק יונים מקצועי יהיה בקיא בכל השיטות.

הנה חלק מהפעולות שבוצעו נגד יונים ברמלה

מרחיקי היונים שלנו מבצעים הרחקת יונים ברמלה במקצועיות כבר הרבה שנים, לפניכם טבלה המפרטת את אופן ההרחקה והמחיר לכל סוג הרחקה, כך שתוכלו לדעת בדיוק כמה יעלה לכם להיפטר ממטרד היונים ואיך בדיוק כדאי לעשות זאת נכון. לאחר עיון בטבלה גם אתם תהיו מומחים בתחום:

הרחקות יונים שבוצעו ברמלהתיאור העבודההמחיר שגבה מרחיק היונים ברמלה
הרחקה של היונים ממרפסת של דירה ברמלהבוצעה התקנת דוקרנים נגד יונים על המעקה של המרפסת, בכך נמנע מהיונים להמשיך ולהתיישב על המרפסת.700 ₪
התקנת פסי דריכה על גג רעפים של בית ברמלההתקנת כ-40 מטר פסי דריכה על גג הרעפים של המבנה, בכך נמנע מהיונים להמשיך ולהתיישב שם.4,500 ₪
הרחקת יונים ממרפסת שירותהתקנת רשת נגד יונים במרפסת השירות, בכך נמנע מהיונים לגשת אל המרפסת.1,200 ₪
בוצעה הדברה כנגד כיני היונים באדן החלוןבוצעה הדברת כיני יונים באדן חלון באמצעות שימוש בחומר הדברה יעיל נגד כיני יונים.350 ₪

דוקרנים להרחקת יונים ברמלה

אחת השיטות המרכזיות של הרחקת יונים ברמלה היא שימוש בדוקרנים. כיום ניתן למצוא סוגים שונים של דוקרנים אשר כל אחד מהם עשוי מחומר אחר. השימוש בדוקרנים נועד להפוך את המשטח עליו היונים עומדות למשטח שאינו נוח והיונים חשות את אי הנוחות ובוחרות מקום אחר לתהליך הקינון. ניתן להבחין בין מספר סוגי דוקרנים:

דוקרני פלסטיק: הדוקרנים העשויים פלסטיק נחשבים זולים וגורמים ליונים להרגיש אי נוחות, אבל לא מונעים מהיונים לנחות על גבי המשטח. יש לזכור כי משטח הפלסטיק לא עמיד בפני פגעי מזג האוויר ולכן ההמלצה היא לבחור בדוקרנים שאינם עשויים פלסטיק.

דוקרני נירוסטה: דוקרנים העשויים נירוסטה נחשבים ליעילים במיוחד ומחירם גבוה יותר. הדוקרנים מגיעים בצורה של האות W וניתן לפרוס אותם לאורך זוויות שונות על מנת להרחיק את היונים.  מדובר בדוקרנים אשר מונעים את העמידה והנחיתה של היונים על גבי המשטח וכך גורמים לסילוק היונים.

סוגי רשתות להרחקת יונים

הרחקת יונים ברמלה מתבצעת גם באמצעות רשתות להרחקת יונים. הרשתות מתאימות לגידור חללים שונים בבית כמו למשל מסתורי כביסה או מרפסת במטרה למנוע את הכניסה של היונים ואפשרות שהיונים יקימו קן במקומות שונים בבית.

ניתן למצוא כיום מספר סוגים של רשתות המיועדות להרחקה של יונים:

רשת פוליטילן: מדובר ברשת הנחשבת חזקה במיוחד ועמידה בפני מזג האוויר.

רשת שקופה: מדובר ברשת שקופה ונחשבת פחות עמידה לפגעי מזג האוויר.

כאשר אתם מזמינים מרחיק יונים מקצועי לצורך התקנת הרשתות השונות, שימו לב כי מרכיב ההתקנה עשוי להוביל לעלייה במחיר. מחיר התקנת הרשת תלוי במיקום בו נמצאות היונים וכן בדרכי הגישה אל המקום.

הרחקת יונים באמצעות סנפלינג ברמלה

בשנים האחרונות ניתן לראות בניינים גבוהים ומגדלים רבי קומות וקיים צורך באמצעי הרחקה של יונים. היונים מחפשות מקומות שונים לקנן בהם במטרה להקים קן ולדגור על הביצים על היציאה של האפרוחים. אין ספק כי יונים מהוות מטרד רציני ביותר בשל הריח הקשה הלכלוך ובשל הסכנה הבריאותית – לכן נדרשות פעולות הדברה ברמלה.

הרחקת יונים ברמלה תתבצע בצורה מקצועית על ידי מרחיק יונים אשר יעשה שימוש בציוד המתאים על מנת להרחיק את היונים. במקרים בהם היונים בוחרות למקם את הקן שלהן במקום גבוה, הרי יש צורך בציוד מקצועי במטרה להגיע למקומות גבוהים. מרחיק יונים מקצועי יעשה שימוש בציוד סנפלינג לצורך התקנת רשת להרחקה של יונים. פעולת ההרחקה בגובה מתבצעת בשלבים שונים:

קשירה של החבלים על הגג: צוות מקצועי מבצע קשירה של החבלים על הגג ולאחר מכן רותמים את האנשים לרתמה אשר קשורה בצורה הטובה ביותר על מנת לשמור על הבטיחות של הצוות.

ירידה עם הציוד: בשלב הבא הצוות יורד עם הציוד ומושכים את הרשת למעלה תוך הידוק הרשת לקירות בצורה חזקה על מנת לא לאפשר ליונים לפתוח את הרשת ולהיכנס פנימה.

משך העבודה: משך העבודה עשוי להיות כמה שעות במטרה להקפיד על כל כללי הבטיחות ולעשות שימוש בציוד מקצועי.

צוות מרחיקים אשר עושה שימוש בציוד מתאים ונחשב מיומן יבצע את המשימה תוך בחינת המקום והבחנה בין המבנים השונים ובחינת הזוויות של הבניין על מנת למצוא את פתרונות ההרחקה הטובים ביותר על מנת לסגור את הרשת בצורה הטובה ביותר.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה