הרחקת יונים ברמת גן

הרחקת יונים ברמת גן ע"י מרחיק מומלץ ומקצועי

סובלים מהיונים שמתעופפות ללא הרף באזור הבית או העסק? היונים גורמות ללכלוך רב ולשלשת? הגעתם לאתר המוביל בתחום הרחקת היונים בישראל! מרחיקי היונים של מדבירייטינג מספקים שירותי הרחקת יונים ברמת גן, הם עושים זאת כבר שנים רבות במקצועיות וביעילות רבה, הם משתמשים באמצעים המתקדמים ביותר בישראל שמבטיחים 100% תוצאות [העבודה כוללת אחריות בכתב], מרחיקי היונים שלנו יודעים ליישם שיטות כגון שימוש באמצעים אלקטרונים, התקנת דוקרנים, רשתות ועוד.

יניב עמיר יניב עמיר
ספק מאומת

אמינות ומקצועיות הם אצלי מעל לכל, אני גובה מחירים הוגנים מלקוחותיי ודואג שיצאו עם חיוך בסיום השירות אחרי שפתרתי את הבעיות עבורם.

חוות דעת
74
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.95
מחיר
9.8
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
9.9
אבי אביב אבי אביב
ספק מאומת

אני בן אדם אמין שלא אוהב פתאום לשנות את המחיר ולהוסיף עלויות ללקוח בזמן העבודה, אני עומד בהתחיבויות ובאחריות שאני מעניק ללקוחות שלי, נותן את השירות שלי כבר 20 שנה ודואג שכל לקוחותיי יהיו מרוצים.

חוות דעת
19
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.95
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
10

שאלות נפוצות

איך ניתן להיפטר מהיונים?

זה תלוי בסיטואציה, בחלק מהמקרים אפשר יהיה להתקין רשת, במקרים אחרים הפיתרון יהיה דוקרנים, צריך לראות את המקום על מנת לגבש מסקנה חד משמעית.

מתי מרחיק יונים ברמת גן יוכל לתת שירות?

מרחיקי היונים שלנו זמינים לקריאות שלכם ויוכלו להגיע תוך 1-2 ימים לרוב, במקרים אחרים הם יוכלו להגיע אפילו מהיום להיום.

היונים נחשבות למטרד אשר פוגע בדיירים בבתים בכל ימות השנה. באזורי הערים ניתן לראות כי ליונים יש בין 4-6 מחזורי קינון והתוצאה היא מטרד רב. הרחקת יונים ברמת גן באמצעות חברה מקצועית תסייע רבות ותוביל לאיכות חיים.

הנה חלק מהפעולות שבוצעו נגד יונים ברמת גן

מרחיקי היונים של מדבירייטינג מבצעים המון עבודות הרחקת יונים באזור רמת גן, לרוב השירות ניתן למגזר הפרטי עבור בניינים גבוהים ובתי קרקע, פעמים נוספות השירות ניתן לעסקים שונים ולמשרדים, בטבלה כאן למטה ניתן לראות חלק מפעולות הרחקת היונים שבוצעו עבור תושבי העיר, ניתן לראות גם כן את המחיר שמרחיקי היונים גבו מהלקוחות שלנו בסיום ההדברה (כאן ניתן לראות פעולות הדברה ברמת גן שבוצעו):

הרחקות יונים שבוצעו ברמת גןתיאור העבודההמחיר שגבה מרחיק היונים ברמת גן
הרחקה של יונים מאדן חלון ברמת גןבוצעה הרחקת יונים מאדן החלון באמצעות התקנת דוקרנים נגד יונים, בכך היונים התרחקנו מאדן החלון לצמיתות.350 ₪
הרחקה של יונים ממרפסת שירות ברמת גןבוצעה התקנה של רשת נגד יונים, בכך נמנע מהיונים להמשיך ולגשת למרפסת השירות.1,200 ₪
הרחקה של יונים ממעקה מעל דלת כניסה לעסקהתקנת סלילים נגד יונים על המעקה, בכך היונים התרחקו ממנו ולא יכלו לגשת אליו יותר.400 ₪
הרחקה של יונים מגג רעפים ברמת גןבוצעה הרחקה של היונים מגג הרעפים באמצעות פסי דריכה נגד יונים אותם התקין המרחיק לאורך כל רעפי הגג.4,200 ₪

הרחקת יונים עצמית

אם אתם לא יכולים להתמודד עם המטרד של היונים, הרי אחת הדרכים היא לבצע הרחקת יונים ברמת גן בצורה עצמאית. ישנן מספר פעולות אשר תוכלו לעשות באופן עצמאי:

מיקום: הדבר הראשון אשר תוכלו לעשות זה לבחון מהיכן מגיעות היונים- האם קיים חור בגג או במבנה המאפשר ליונים להיכנס פנימה או שמא הן מעדיפות להתחבא במסתור הכביסה? ככל שתבינו את הבעיה, כך תהיה לכם האפשרות להתמודד בצורה טובה יותר ולבחור את אמצעי ההרחקה האפקטיבי ביותר.

ניקיון השטח: לאחר שמצאתם את מקום הכניסה של היונים, בשלב הבא יהיה עליכם להיערך לניקיון יסודי. ההמלצה היא לנקות את השטח היטב מהלכלוך אשר הותירו היונים במטרה לארגן היטב את המקום.

בחירת אמצעי הרחקה: בשלב הבא יש לבחור את אמצעי ההרחקה האפקטיבי ביותר מבין האמצעים השונים המוצעים.

אמצעים להרחקת יונים ברמת גן

קיימים מספר אמצעי הרחקת יונים ברמת גן אשר כדאי לכם להכיר על מנת לעשות בהם שימוש:

דחלילים: אם ברצונכם להרחיק את היונים, הרי מדובר בשיטה המאפשרת לכם לעשות זאת בכוחות עצמכם. הצבת דחלילים דמויי ציפורים יאפשרו לכם להרתיע את היונים. עם זאת, כדאי לדעת כי מדובר בפתרון נקודתי אשר יעבוד במקרה בו אתם רוצים להרחיק את היונים מאדן החלון.

התקנת רשתות: מדובר באמצעי הרחקה הנחשב אפקטיבי במיוחד המספק פתרון לטווח הארוך גם לשטחים גדולים כמו המרפסת. הרשתות עשויות בצבעים שונים. יש לציין ישנם מקרים בהם ההתקנה תהיה מורכבת ואז יהיה צורך לפנות אל חברה מקצועית.

דוקרנים להרחקת יונים: מדובר באמצעי הרחקה נוסף העשוי מנירוסטה שאינה מחלידה ואינה מתבלה בהשוואה לדוקרנים העשויים פלסטיק.  מדובר באמצעי הרחקה המותאם לשטח.

חברת הרחקת יונים מקצועית

כאשר השיטות הטבעיות אינן עובדות, הרי זה הזמן להסתייע בשירות של חברת הרחקת יונים ברמת גן אשר תציע שיטות שונות להרחקה תוך התבססות על מקצועיות מהמעלה הראשונה. כיום ישנן חברות רבות ולכן חשוב ביותר לבחור חברה המציעה לכם שיטות מתקדמות אשר מאפשרות לכם לבחור את השיטה המתאימה ביותר בהתאם למיקום של היונים והאמצעים העומדים לרשותה של החברה.

הרחקת יונים אלקטרונית: מדובר באמצעי אפקטיבי אשר כולל מכשיר המשמיע תדרים המפריעים ליונים ואינם מפריעים לבני האדם. אין מדובר על אמצעי הפוגע ביונים אלא אמצעי המרחיק אותן מהאזור ללא כל פגיעה. היונים שומעות את הרעשים ומתרחקות. חברה מקצועית תציג בפניכם מכשירים שונים ותסביר לכם על אופן הפעולה של המכשירים במטרה להרחיק את היונים.

הרחקת יונים בגובה: ישנם מקרים בהם יש צורך לבצע הרחקת יונים בגובה ולהיעזר בחברה מקצועית אשר תגיע עם הציוד הדרוש לביצוע העבודה. כאשר מדובר על קומות גבוהות החל מהקומה השביעית ומעלה, יש חשיבות רבה להזמין חברה מקצועית אשר תעשה שימוש בציוד סנפלינג ובגדי עבודה מתאימים לצורך הרחקה בצורה טובה ושמירה על הכללים.

חברה בעלת רישיון עבודה לגובה תגיע עם הציוד הנדרש לביצוע הפעולה ואתם תהיו בטוחים כי ההרחקה תעשה בהצלחה רבה. רגע לפני הזמנת החברה חשוב ביותר לוודא כי מדובר על חברה אשר לה רישיון לביצוע הרחקת יונים בגובה. חברה אשר תפעל ללא רישיון תעמיד אתכם בסיכון ולא תבצע את הפעולה במקצועיות הדרושה.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה