הרחקת יונים ברעננה

הרחקת יונים ברעננה ע"י מרחיק מקצועי ומומלץ

סובלים ממטרד של יונים באזור הדירה? זה כבר לא סיפור כזה גדול! מרחיקי היונים באתר מדבירייטינג מציעים שירותי הרחקת יונים ברעננה במחירים הוגנים ביחס למחירי השוק, עם אחריות בכתב לתקופה ארוכה מאוד ועם שירות ומקצועיות שעוד לא פגשתם. מרחיקי היונים שלנו מספקים שירותי הרחקת יונים עבור תושבי רעננה כבר מספר רב של שנים, הם דואגים כי לקוחותינו תושבי העיר תמיד יהיו מרוצים בסופו של דבר מהשירות שהם העניקו להם.

יניב עמיר יניב עמיר
ספק מאומת

אמינות ומקצועיות הם אצלי מעל לכל, אני גובה מחירים הוגנים מלקוחותיי ודואג שיצאו עם חיוך בסיום השירות אחרי שפתרתי את הבעיות עבורם.

חוות דעת
76
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.95
מחיר
9.8
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
9.9

שאלות נפוצות

מתי מרחיק יונים ברעננה יהיה זמין להגיע?

מרחיקי היונים שלנו המופיעים באתר זמינים לפניות שלכם ויוכלו להגיע מהר מאוד באופן ממוצע, כך שתוכלו כבר לקבל הצעת מחיר ולהתחיל בביצוע העבודה תוך 1-2 ימים מיום הפניה שלכם ולעתים אף באותו היום.

על-פי מה נקבע מחיר העבודה?

מחיר העבודה משתנה בהתאם לאופי ולגודל השטח שבו מתבצעת העבודה.

לכל אחד מאיתנו חשוב ביותר לשמור על האסתטיקה והניקיון בבית על מנת ליהנות מאורח חיים נעים יותר. אחד הנושאים המעסיקים את תושבי רעננה הוא היונים אשר בוחרות מקום קינון דווקא על אדן החלון. נציין כי הנוכחות של היונים בבית נחשבת מזיקה במיוחד בשל המחלות השונות אשר היונים מעבירות ועשויות לפגוע בבני אדם. הפתרון הוא הרחקת יונים ברעננה באמצעות שיטות הרחקה שונות.

הנה חלק מהפעולות שבוצעו נגד יונים ברעננה

תושבי רעננה כבר יודעים שכאשר הם נתקלים במטרד של יונים ישנה רק כתובת אחת לביצוע הרחקת יונים ברעננה, הכתובת הזו היא כמובן אנחנו – אתר מדבירייטינג, לפניכם בטבלה ניתן לראות חלק מפעולות הרחקת היונים שביצענו לאחרונה מרחיקי היונים באתר עבור תושבים בעיר רעננה (כאן ניתן לראות פעולות הדברה ברעננה שבוצעו):

הרחקות יונים שבוצעו ברעננהתיאור העבודההמחיר שגבה מרחיק היונים ברעננה
הרחקה של יונים ממסעדה ברעננההיונים היו מתיישבות על ראש המחצלות של המסעדה, מרחיק היונים התקין שם דוקרנים ובכך מנע מהיונים להמשיך ולהתיישב שם.450 ₪
הרחקה של יונים ממסתור כביסה ברעננהבוצעה הרחקת יונים ממסתור כביסה באמצעות רשת נגד יונים, כולל ניקוי של המסתור וריסוס נגד כיני יונים.1,750 ₪
התקנת דוקרנים במעקה של מרפסת ברעננההיונים היו מתיישבות על מעקה המרפסת, מרחיק היונים התקין שם דוקרנים ובכך הרחיק אותן.650 ₪
הרחקת יונים מגג רעפים ברעננהמרחיק היונים הרחיק את היונים באמצעות התקנת פסי דריכה נגד יונים בכל גג הרעפים.3,550 ₪

שיטות ידידותיות להרחקת יונים ברעננה

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שיטות ידידותיות לסביבה לצורך הרחקת יונים ברעננה- שיטות אשר לא מאפשרות פגיעה חמורה ביונים אלא משמשות אזהרה לצורך הרחקה למקום אחר. חברה מקצועית בתחום תגיע למקום ותבחר את השיטה המתאימה ביותר בהתאם למקרה. לכל שיטה יש יתרונות וחסרונות וכדאי להשאיר את הבחירה בידי מקצוענים בתחום.

התקנת רשת: הרשת אינה פוגעת ביונים אלא מהווה מקור סימון כי המקום הן הגיעו לא מיועד עבורן. פשוט ונוח להתקין את הרשת המיועדת להרחקת היונים וליהנות מאורח חיים בריא ללא חיידקים ולכלוך.

הצבת דוקרנים: עוד שיטה הנהוגה להרחקת יונים מקצועית היא הצבת דוקרנים- באמצעות הצבה של דוקרנים במקום היונים מבינות כי אין זה מקום מיועד לקן שלהן ומחפשות מקום אחר. הדוקרנים אינם מהווים מקור כאב ליונים אלא רק אמצעי לטובת מקום אחר לקונן בו.

כך תוכלו להרחיק את היונים ברעננה בעצמכם

לצד השיטות המקובלות בשנים האחרונות ניתן לראות גם שיטות הרחקה יונים ברעננה אשר בעלי הבתים מבקשים לאמץ לצורך הרחקה של יונים. מה למשל? הצבה של דחליל או הצבה של מספר פריטים נוצצים קרוב לקן מסמנות ליונים כי אין מדובר על מקום טוב לקונן בו וכך היונים לא יעדיפו לא לשהות במקום אלא לחפש מקום אחר.

שימו לב, ישנם מקרים בהם היונים בוחרות לקונן במקומות גבוהים ואז יהיה צורך בשיטות המצריכות שימוש באמצעי הרחקה בגובה. בניגוד אליכם, חברה מקצועית תעשה שימוש באביזרים מתאימים כמו סנפלינג על מנת להרחיק את היונים בצורה הבטיחותית והטובה ביותר וכך לא יהיה חשש מפני סכנת נפילה כי העבודה תתבע בצורה המקצועית ביותר ותכלול את כל הציוד המתאים לביצוע עבודה בגובה.

למה חשוב להזמין חברה מקצועית להרחקת יונים

היונים מעבירות מחלות וגורמות לרעש ומטרד ולכן חשוב להזמין חברה מקצועית לצורך הרחקה. על מנת להתמודד בצורה הטובה ביותר עם הרחקת יונים ברעננה קיימת חשיבות רבה להזמין חברה מקצועית המומחית בתחום הרחקה של יונים.

שקט נפשי: באמצעות הזמנת חברה מקצועית אתם תזכו לקבלת שקט נפשי ותדעו כי באמצעות שיטות ההרחקה אתם לא חשופים לסכנות תברואתיות ואין כל סכנה לבריאות שלכם, דבר אשר יאפשר לכם להמשיך בשגרת היום ללא כל חשש.

בחינת המקום: חברה מקצועית תבצע אבחון מדויק של המקום על מנת לזהות את התנאים השונים ולהציע את הפתרון הטוב ביותר מבין שיטות ההרחקה הקיימות. אם אתם מתגוררים בבניין משותף, ניתן להזמין חברה מקצועית לצורך התקנה של רשת או הצבה של דוקרנים במקום.

מניעת רעש או לכלוך: באמצעות הזמנת חברה מקצועית אשר תבחר את השיטה המתאימה ביותר אתם חוסכים את הרעש והלכלוך הכרוך בהופעה של יונים בבית.

פתרון לטווח הארוך: אמנם ישנן שיטות שונות להרחקת יונים בצורה עצמאית, אבל אף אחד מהשיטות אינה מוכחת כפתרון לטווח הארוך אלא רק לטווח הקצר בלבד. אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם מנסים להרחיק את היונים פעם אחר פעם הזמנת חברה מקצועית זה הפתרון הטוב ביותר.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה