לוכד נחשים באשדוד

לוכד נחשים באשדוד מומלץ ומקצועי

נתקלתם בנחש בחצר הבית או בשטחים שמסביב לביתכם? עליכם להזמין במהרה לוכד נחשים! באתר מדבירייטינג ניתן להזמין שירותי לוכד נחשים באשדוד במהירות האפשרית, הלוכדים שלנו מגיעים לכל מקום בתוך כ-30 דקות בממוצע, כל הלוכדים המועסקים על ידינו, מחזיקים ברישיון ובהסמכה המתאימה ע"י רשות הטבע והגנים, הם יודעים בדיוק מה לעשות ואיך לבצע את הלכידה במהירות מבלי להשאיר לנחש סיכוי לברוח.

מצטערים, לא נמצאו תוצאות חיפוש

שאלות נפוצות

כמה מהר לוכד נחשים באשדוד יוכל להגיע?

הלוכדים שלנו זמינים לקריאות שלכם ולרוב יוכלו להגיע תוך 20-30 דקות בממוצע.

מה המחיר המומלץ לצרכן עבור הזמנת לוכד באשדוד?

המחיר המומלץ נע בין 500-700 ש"ח, המחיר משתנה לפי מיקום מוצאו של הנחש, אם יש קשר עין איתו המחיר יהיה נמוך יותר ואם לא ידוע איפה הוא נמצא ונדרש לבצע סריקות המחיר עשוי להיות יותר גבוה. שימו לב כי גם הזמנת שירות בשעת ערב\לילה עשויה לייקר את המחיר עוד יותר.

אם הבחנתם בנחש בשעת לילה מאוחרת, הרי חשוב ביותר לקרוא לשירות של לוכד נחשים מקצועי. לוכד נחשים באשדוד צריך להיות זמין עבורכם בכל שעות היממה ולהגיע עם הציוד המתאים. שימו לב, לא כדאי לנסות ללכוד את הנחש בכוחות עצמכם מחשש להכשה אשר עשויה להסתיים בבית חולים.

הנה חלק מהפעולות שבוצעו נגד נחשים באשדוד

הלוכדים של מדבירייטינג מקבלים פניות רבות מתושבי אשדוד בתקופת הקיץ לספק להם שירותי לכידת נחשים ברחבי העיר, הלוכדים שלנו מספקים את השירותים הללו גם למגזר הפרטי וגם למגזר העסקי והמוסדי, בטבלה שלפניכם ניתן לראות חלק מפעולות לכידת הנחשים שבוצעו לאחרונה עבור תושבים בעיר אשדוד (כאן ניתן לראות פעולות הדברה באשדוד שבוצעו):

לכידות נחשים שהוזמנו באשדודתיאור העבודההמחיר שלוכד הנחשים גבה מהלקוח
לכידת נחש בחוף הים באשדודרוחצים בחוף נתקלו בחולות שליד אחד החופים בנחש, לוכד הנחשים הגיע למקום במהירות ולכד את הנחש.500 ₪
לכידת נחש במרכז קניות באשדודהלוכד הגיע למקום וביצע סריקות לאיתור הנחש, לאחר מכן לכד אותו.600 ₪
לכידת נחש צפע בשטח של דירה פרטית באשדודהלוכד הגיע על מנת ללכוד נחש בשטחה של דירה פרטית בעיר אשדוד, לאחר חיפושים איתר הלוכד את הצפע מתחת לדק בחצר ולכד אותו.700 ₪
לכידת נחש בחצר בית פרטי באשדודהלוכד הוזמן ללכוד נחש בחצר בית פרטי, הוא זיהה את הנחש ולכד אותו במהירות.500 ₪

מיהו לוכד נחשים מקצועי

לוכד נחשים באשדוד נחשב לאיש מקצוע אשר עשוי במקרים מסוימים להציל חיים של אנשים אשר הוכשו בידי נחש ןנזקקו לאחר מכן לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. כאשר מדובר על מפגש עם נחש ארסי, הרי החשש והנזק משמעותיים בצורה גדולה ולכן אין מקום לטעויות אלא להזמין איש מקצוע בתחום. במסגרת עבודתו של לוכד נחשים מקצועי הוא יגיע עם הציוד המתאים ללכידה של הנחש:

בגדי עבודה: על הלוכד להגיע עם בגדי עבודה מיוחדים ולא בגדים רגילים על מנת ללכוד את הנחש. הגעה עם בגדי עבודה מאפשרת ללכוד לבצע את העבודה בצורה טובה ללא כל חשש מפני פגיעה.

ציוד מגן: נוסף על זאת, על הלוכד להיעזר בציוד מגן אשר יסייע לו ללכוד את הנחש בצורה מהירה ויעילה. הציוד אשר הלוכד מגיע עימו מסייע לו להתגונן מפני הכשה של הנחש.

לכידה באמצעות שק: לוכד הנחשים יעשה שימוש במכשיר מיוחד בשם לוכדן המיועד ללכידה של נחשים ולאחר מכן יניח את הנחש בשק.  המטרה של השק היא להבטיח כי הנחש לא יברח למקומות אחרים.

שחרור של הנחש בטבע: בהתאם לחוק, הנחש נחשב לחיה מוגנת אשר חל איסור לפגוע בה. פגיעה הנחש עשויה להוביל לתשלום קנס כספי או אפילו מאסר ולכן על הלוכד לבצע את הלכידה ואחר מכן להקפיד ולשחרר את הנחש במקום פתוח בהתאם לנהלים המקובלים של שמורת הטבע. עליו לעמוד בקשר עם הפקחים על מנת לשחרר את הנחש במקום מותר על פי החוק.

לוכד נחשים 24 שעות ביממה

על לוכד הנחשים להיות זמין עבור הלקוחות שלו בכל שעות היממה, בין אם מדובר על שעות הבוקר או בין אם מדובר על שעות הערב ובכל יום במטרה לסייע להם. אין לדעת מתי הנחש צפוי להגיע לביקור ולכן חשוב ביותר להיות מוכנים עבור הלקוחות.

מוכנות לכל תרחיש: על לוכד הנחשים להיות מוכן לכל קריאה ולכל תרחיש ולהגיע בזמן הקצר ביותר.

יצירת רוגע: הימצאות של לוכד נחשים בבית מאפשרת לדיירים להרגיש רוגע ולכן במסגרת עבודתו עליו להרגיע את הדיירים בבית ולגרום להם להרגיש נינוחים.

בטחון: זאת ועוד, במסגרת עבודתו לוכד הנחשים צריך לאפשר לדיירים להרגיש תחושת בטחון. כאשר הוא נמצא באזור הם יכולים להיות רגועים ולדעת שיש מי שמבצע את פעולת הלכידה בצורה הטובה ביותר.

למה כדאי לקרוא ללוכד נחשים מיומן

הבחנתם בנחש בבית? לא מומלץ לנסות ללכוד את הנחש בכוחות עצמכם, אבל כן חשוב לשמור עם הנחש על קשר עין על מנת לסייע ללוכד לאתר אותו בצורה מהירה ביותר. ישנן מספר סיבות אשר בגינן יש לקרוא לשירות של לוכד נחשים באשדוד אשר מיומן בעבודתו:

הכשרה מקצועית: במסגרת עבודתו לוכד נחשים מוסמך עובר הכשרה מקצועית ויש ביכולתו להכיר את כל הזנים השונים של הנחשים.

בחינה של סביבת המגורים: יתרה מזאת, לוכד נחשים מקצועי יבחן את כל סביבת המגורים וגם את הסביבה הרחוקה יותר על מנת לאתר את הנחש.

שימוש בציוד מתקדם: במסגרת עבודתו לוכד נחשים מקצועי יעשה שימוש בציוד מתקדם על מנת לבצע את הלכידה בצורה הטובה ביותר.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה