לוכד נחשים בבאר שבע

לוכד נחשים בבאר שבע מומלץ ומקצועי

נתקלתם בנחש בסביבתכם? דבר ראשון התרחקו ממנו ואל תתקרבו, רק תשגיחו עליו, דבר שני – הזמינו עכשיו לוכד נחשים בבאר שבע, לוכד מקצועי עם ניסיון רב שילכוד את הנחש במהירות וירחיק את הסכנה משטחכם. לוכדי הנחשים של מדבירייטינג מספקים שירות לוכד נחשים עבור תושבי העיר באר שבע כבר המון שנים, הם עושים זאת על הצד הטוב ביותר, מגיעים במהירות לכל לקוח ולקוח, וכל זה במחירים משתלמים.

אליהו למברגר אליהו למברגר לוכד נחשים
ספק מאומת

לוכד נחשים וותיק בעל ניסיון של אלפי לכידות נחשים, נותן שירות ברמה הגבוהה ביותר, האמינות מבחינתי היא הדבר החשוב ביותר, אני עוזר ללקוחות שלי בכל מה שהם צריכים.

חוות דעת
16
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
10.00
מחיר
10
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10

שאלות נפוצות

כמה מהר לוכד נחשים מגיע ללקוח בבאר שבע?

לוכדי הנחשים שלנו זמינים לקבל את הפניות שלכם באזור באר שבע, הם מגיעים בממוצע ללקוחותינו בתוך 20-30 דקות.

מה המחיר המומלץ לתשלום ללוכד באזור העיר באר שבע?

המחיר המומלץ לתשלום ללוכד באזור באר שבע נע בין 500-700 ש"ח והוא תלוי בשאלה האם צריך לבצע סריקות או שיש קשר עין עם הנחש. בשעות ערב\לילה המחיר עשוי להיות יותר יקר.

באר שבע נחשבת בשנים האחרונות לעיר בעלת תנופת בנייה רבה- משפחות רבות בוחרות לעבור להתגורר בשכונות החדשות בבאר שבע וליהנות מאיכות חיים. תנופת הבנייה בבאר שבע עשויה לזמן גם אורחים לא צפויים כמו נחשים ולכן יש להזמין לוכד נחשים בבאר שבע.

הנה חלק מהפעולות שבוצעו נגד נחשים בבאר שבע

הלוכדים שלנו מספקים שירותי לכידת נחשים עבור תושבי העיר באר שבע כבר מספר רב של שנים, הלוכדים שלנו מגיעים במהירות לכל קריאת שירות שנפתחת ברחבי העיר, הנה חלק מפעולות לכידת הנחשים שהם ביצעו לאחרונה עבור המגזר הפרטי, העסקי והמוסדי בעבור התושבים (כאן ניתן לראות פעולות הדברה בבאר שבע שבוצעו):

לכידות נחשים שהוזמנו בבאר שבעתיאור העבודההמחיר שלוכד הנחשים גבה מהלקוח
לכידת נחש בלובי של בניין בבאר שבעדווח על נחש בתוך לובי של בניין בעיר באר שבע, הלוכד הגיע במהירות ולכד את הנחש בזריזות.550 ₪
לכידת נחש בשטח חקלאי בבאר שבעדווח על נחש שנמצא בשטח חקלאי בבאר שבע, הלוכד הגיע במהירות למקום האירוע ולכד את הנחש מהר מאוד.550 ₪
לכידת נחש בבית ספר בבאר שבעדווח על נחש שנמצא בבית ספר בעיר באר שבע, הלוכד הגיע במהירות למקום ולכד את הנחש.650 ₪
לכידת נחש בחצר של דירה בבאר שבעדווח על נחש שנמצא בחצר של דירת קרקע, הלוכד חיפש את הנחש וביצע סריקות באזור, לבסוף הוא אתיר ולכד אותו.600 ₪

לכידת נחשים בבאר שבע

בבואכם להיתקל בנחש בין אם מדובר בבית הפרטי שלכם או בין אם מדובר בחוץ, יש לשמור על קשר עין ולא לנסות להבריחו או לגרום למותו. שימו לב, ניסיון להרוג נחש, נחשב לעבירה על החוק בשל העובדה כי הנחש נחשב לחיה מוגנת ולכן יש להיעזר במומחה בתחום לוכד נחשים בבאר שבע אשר יגיע למקום ויבצע את הלכידה. אם יש לכם בית פרטי הכולל גינה, מומלץ לגזום את הדשא על מנת לזהות את מקום הימצאו של הנחש.

פרופיל של לוכד הנחשים

על לוכד נחשים בבאר שבע להיות בעל ניסיון רב וללמוד היטב את התחום. עליו להציג לכם אישור מטעם הרשות להגנת הסביבה על סיום לימודים בתחום וכך תדעו כי לפניכם עומד לוכד נחשים מוסמך ולא מישהו חובבני שאין לו כל הבנה בתחום. לצורך השקט הנפשי שלכם, כדאי לבקש ממנו את האישור לפני פעולת הלכידה על מנת לוודא כי באמת מדובר באדם בעל ניסיון רב בתחום. לוכד נחשים מקצועי לא יוותר עד שהוא יתפוס את הנחש במהירות ויפגין מקצועיות רבה לאורך כל הפעולה.

המלצות על לוכד הנחשים

אם אתם מבחינים בנחשים באזור הבית שלכם, כדאי לקרוא ללוכד נחשים מומלץ. בעיר באר שבע תמצאו לא מעט מקצוענים בתחום, אבל לוכד נחשים בבאר שבע מומלץ יהיה זה אשר קיבלתם עליו המלצות מטעם לקוחות קודמים. במקרה בו הבחנתם בנחש, ההמלצה היא לבחור רק בלוכד נחשים אשר הלקוחות שלו סומכים עליו וכך תוכלו לדעת כי בחרתם באיש המקצוע המתאים ביותר.

מהי הפעולה הבאה לאחר לכידת הנחש

במסגרת פעולת הלכידה הלוכד יגיע עם שק מיוחד המיועד ללכידה של הנחש, ילכוד את הנחש ויניח אותו בשק. לאחר לכידת הנחש לוכד נחשים בבאר שבע ישחרר את הנחש לשטח פתוח בטבע ולא יחזיק בו או ינסה לפגוע בו. יתרה מכך, על הלוכד להעניק לכם הוראות מיוחדת לגבי הרחקת הנחש למשך תקופה ארוכה- ישנן לא מעט פעולות בבית אשר באפשרותכם לעשות על מנת להרחיק את הנחש.

מחיר של לוכד נחשים בבאר שבע

בבואכם להזמין לוכד נחשים בבאר שבע, עליו להעניק לכם הצעת מחיר בהתאם למחיר המקובל בתחום ולא הצעת מחיר גבוה או נמוכה יתר על המידה. במידה והלוכד מסר לכם הצעת מחיר גבוה או נמוכה יתר על המידה, כך תדעו כי אין מדובר על מקצוען בתחום אלא על מישהו המחפש להרוויח כסף על חשבונכם. לכן, חשוב מאוד לברר את המחיר בשיחת הטלפון המקדימה על מנת להימנע מהפתעות מיותרות. יש להניח כי אתם לא רוצים למצוא את עצמכם משלמים עשרות אלפי שקלים או לחלופין סכום נמוך וזוכים לעבודה לא מקצועית מצידו של לוכד הנחשים.

מחיר של לוכד נחשים נקבע בהתאם להיקף הלכידה, ייתכן ותהיה זו לכידה מורכבת אשר תצריך מהלוכד שעות עבודה ארוכות וניסיונות רבים לתפוס את הנחש וייתכן ותהיה זו לכידה קצרה במסגרתה הלוכד יבצע את הלכידה במהירות.

כך או אחרת, המחיר ההתחלתי נע בין 400 ש"ח ומעלה, כאשר המחיר עולה בהתאם למורכבות הלכידה וכמובן בהתאם לשעות הפעילות והימים. כך לדוגמה בסופי שבוע המחיר עבור לכידת נחש צפוי לעלות וגם עבור לכידת הנחש בשעות הלילה המאוחרות.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה