לוכד נחשים בחיפה

לוכד נחשים בחיפה מומלץ ומקצועי

התקלות עם נחש זה בוודאי מפתיע ולא נעים, אך אל דאגה – דרך אתר מדבירייטינג ניתן למצוא במהירות לוכד נחשים בחיפה, מקצועי ומיומן, בעל ניסיון ורישיון ע"י רשות הטבע והגנים. לוכדי הנחשים של מדבירייטינג מספקים שירות זה ללקוחותינו כבר מספר רב של שנים, הם עושים זאת במקצועיות רבה, ומגיעים אל הלקוחות במהירות האפשרית (כ-30 דקות בממוצע).

חשוב לי מאוד המקצועיות האישית שלי כלפי הלקוח, גם בנושא הסריקות אחר הנחש וגם בלכידה עצמה. היושר הוא הדבר החשוב ביותר בעייני.

חוות דעת
3
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
10.00
מחיר
10
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10
דודי אלישע
ספק מאומת

חשוב לי להיות שקוף מול הלקוח, לתת לו להבין בדיוק מה אני מתכוון לעשות. אני גובה מחיר הוגן בהחלט ודואג שכל לקוח שלי יהיה מרוצה בסיום העבודה.

חוות דעת
62
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.94
מחיר
9.7
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10

אני אדם רציני, אמין, יש לי מוטיבציה גבוה לעשות כל עבודה עד הסוף כמו שצריך. יש לי ניסיון של 30 שנה בתחום הנחשים והזוחלים. הלקוחות שלי תמיד מרוצים בסיום השירות, אני גובה מחירים הוגנים.

חוות דעת
9
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.78
מחיר
9.2
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
9.9

שאלות נפוצות

למה להזמין לוכד נחשים בחיפה רק מאתר מדבירייטינג?

הלוכדים המוצגים באתר נבדקו על ידינו בקפידה, צוות האתר בודק את רישיון הלוכדים לפני כניסתם לאתר, בעת שהותם באתר אנו בודקים כל העת כי הם עובדים תחת הקריטריונים שלנו וההנחיות של רשות הטבע והגנים.

כמה מהר הלוכדים באתר יוכלו להגיע ללקוח בחיפה?

הלוכדים שלנו זמינים באזור חיפה והסביבה, הלוכדים יוכלו להגיע ללקוחותינו תוך כ-25 דקות בממוצע מרגע פתיחת קריאת השירות.

במקרה בו הבחנתם בנחש באזור המגורים שלכם בחיפה, הרי הדבר מחייב קריאה לבעל מקצוע מומחה – לוכד נחשים בחיפה אשר יגיע ובאמצעות הידע והציוד המקצועי שלנו יבצע לכידה של הנחש. במקרה בו מדובר על נחש ארסי, אנשים עשויים להימצא בסכנה ולכן קיימת חשיבות עליונה לדאוג להזמין בעל מקצוע בתחום.

הנה חלק מהפעולות שבוצעו נגד נחשים בחיפה

אנו מקבלים פניות רבות מתושבי העיר חיפה בבקשה לבצע עבורם לכידת נחשים, תושבי העיר יודעים שכאשר ישנו נחש באזור, יש רק כתובת אחת לפנות אליה, והכתובת הזו היא אנחנו. לפניכם ניתן לראות חלק מפעולות לכידת הנחשים שהולכדים שלנו ביצעו לאחרונה באזור העיר חיפה, ניתן לראות גם את פירוט השירות והמחירים שהם גבו מלקוחותינו בעיר (כאן ניתן לראות פעולות הדברה בחיפה שבוצעו):

לכידות נחשים שהוזמנו בחיפהתיאור העבודההמחיר שלוכד הנחשים גבה מהלקוח
לכידת נחש בתוך מבנה נטוש בחיפההלוכד דווח על נחש שנמצא בתוך מבנה נטוש בחיפה, הוא הגיע במהירות, איתר ולכד את הנחש.500 ₪
לכידת נחש צפע בשדה בחיפההלוכד דווח על נחש שנמצא בתוך שדה בחיפה, הוא הגיע במהירות, זיהה ולכד אותו.650 ₪
לכידת נחש צפע בשטח של דירה פרטיתהלוכד הוזמן להגיע וללכוד נחש בשטחה של דירה פרטית בעיר חיפה, לאחר חיפושים רבים בלילה הלוכד הצליח למצוא נחפש צפע וללכוד אותו.600 ₪
לכידת נחש במקלט של בנייןהלוכד הוזמן להגיע וללכוד נחש בתוך מקלט של דירה, הוא זיהה את הנחש ולכד אותו במהירות.550 ₪

ציוד ללכידת נחשים

במקרה של לוכד נחשים בחיפה עליו להגיע עם הציוד הדרוש לביצוע הלכידה כמו כלי עבודה שונים וכן ציוד אחסון מתאים בו ניתן לאחסן את הנחש עד לשחרורו בטבע. בגדי העבודה שלו חיוניים ביותר על מנת לבצע את הלכידה בצורה אפקטיבית.

מה כוללת עבודתו של לוכד הנחשים

במסגרת עבודתו של לוכד נחשים בחיפה הוא מבצע בדיקה מקיפה של הבית ובוחן היטב מקומות בהם הנחש עשוי להסתתר- אדמה אשר ביכולתו להתחפר בה או רהיטים ישנים או גרוטאות ישנות. במסגרת התפקיד שלו הוא מזיז בצורה עדינה את הפריטים השונים על מנת לבדוק האם הנחש נמצא שם או במקום אחר על מנת לזהות את מקום המסתור שלו ולמנוע מאנשים להתקרב אליו. רבים אינם יודעים זאת, אבל מרבית הנחשים לא ממש מעוניינים בקרבה עם בני אדם והם מעדיפים לברוח.

הכשרה של לוכד נחשים

במסגרת ההשכלה שלו לוכד נחשים לומד לזהות סוגי נחשים שונים ומפגין בקיאות בדרכי לכידה על מנת לבחון היטב את סביבת המגורים במטרה לאתר את הנחש או להיות בטוח שהוא זחל למקום רחוק מטווח המגורים.  בשל העובדה כי נחשים נחשבים לחיה מוגנת בטבע, אסור להרוג אותם אלא יש לדאוג ללכוד אותם ולשחרר בטבע.

מה עושים בעת התקלות עם נחש

במקרה של היתקלות עם נחש הדבר עשוי להסתיים בהכשה ולכן קיימת חשיבות רבה להסתייע בשירות של לוכד נחשים מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום. הכשה נחשב למצב חירום אשר דורש פינוי לבית חולים, בייחוד כאשר מדובר על נחש ארסי והארס שלו עשוי להיות מסוכן. במידה ויש לכם אפשרות לצלם את הנחש, הרי זה יכול לסייע ללוכד הנחשים. במידה והנחש הכיש אתכם, חשוב מאוד לא להשתהות אלא לקרוא מיד לשירות של מגן דוד אדום. בהתאם לסוג הנחש, הצוות הרפואי יחליט על קבלת הטיפול המתאים ביותר. במקרה בו הנחש אינו ארסי, הפגיעות חיצוניות וחלקן אף צורבות אך חולפות תוך זמן קצר.

תנו ללוכד הנחשים לבצע את העבודה

לוכד נחשים מקצועי יבצע את הלכידה של הנחש בצורה המקצועית ביותר תוך שימוש בכלים המקצועיים העומדים לרשותו ואף יגיע במהירות האפשרית לביצוע הלכידה על מנת לא לגרום לאנשים לחכות זמן רב. כאשר מדובר על לכידה של נחש, כל דקה חשובה ולכן על הלוכד להגיע במהירות האפשרית.

המחיר עבור הזמנת לוכד בחיפה

לכידת נחשים אינה פעולה אשר המחיר עבורה אחיד אלא מדובר על פעולה מורכבת המצריכה את הכלים המתאימים ואת הידע המתאים .לפיכך, המחיר נקבע בהתאם למורכבות הפעולה וזמן הלכידה. מחיר עבור לכידת נחשים מתחיל מ-500 ש"ח ומגיע גם ל-800 ש"ח.

לכידה של נחשים 24 שעות ביממה

ישנם מקרים בהם יש צורך להזמין לוכד נחשים בחיפה בשעות הלילה המאוחרות. כמו בעלי מקצוע אחרים העובדים מסביב לשעון, כך גם לוכד נחשים המציע שירות בכל שעות היממה לקהל הלקוחות.

לוכד נחשים 24 שעות ביממה יגיע למקום על מנת ללכוד את הנחש בצורה הטובה ביותר. בין אם מדובר בשעות הבוקר המוקדמות או בין אם מדובר בשעות הערב המאוחרות, לוכד הנחשים יגיע בכל שעה נתונה על מנת לסייע לכם.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה