לוכד נחשים במרכז

לוכד נחשים במרכז מומלץ ומקצועי

אם ראיתם נחש באזור שטח מגוריכם, זה בוודאי היה מבהיל ולא נעים, לוכדי הנחשים שלנו יוכלו לספק לכם שירותי לוכד נחשים במרכז, הלוכד שלנו יגיע במהירות אליכם וילכוד את הנחש, זאת לאחר שיאתר אותו בשטח. דרך מדבירייטינג ניתן להזמין שירות זה לכל תושבי המרכז כבר מספר רב של שנים, הלוכדים שלנו עושים זאת במקצועיות ובמיומנות רבה, תוך מתן שירות אדיב ללקוח ומחירים הוגנים ביחס למחירים בשוק.

מוטי דודקמן
ספק מאומת

חשוב לי להשתמש בחומרים הטובים ביותר, חשוב לי להיות אמין כלפי הלקוח ולהראות לו בדיוק מה אני עושה, אני גובה מחירים הוגנים ביחס למחירי השוק ועושה מה שצריך כדי להוציא כל לקוח מרוצה.

חוות דעת
35
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.97
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10
ארז מצרי
ספק מאומת

אני עובד באופן יסודי, אני מאוד אמין כלפי הלקוחות שלי ומסביר להם בדיוק מה אני מבצע. אני עומד בזמנים וגובה מחירים הוגנים.

חוות דעת
75
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.96
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
9.9
דוד דוד
ספק מאומת

זואולוג (תואר שני) בעל נסיון מעשי רב שנים בעבודה עם נחשים ובעלי חיים אחרים, ולוכד נחשים מעל לעשור.
שמח לייעץ תמיד: חשובים לי היושרה, האמינות והמקצועיות, כמו גם היחס האישי ללקוח. זמין עבורכם 24/7!

חוות דעת
41
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.95
מחיר
9.8
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10

חשוב לי שהלקוחות שלי יהיו מרוצים, אני אוהב לראות אותם מחייכים בסוף השירות, האמינות והשירות שלי הם בראש סדר העדיפויות, אני אוהב להעניק פתרון מלא לכל בעיה.

חוות דעת
9
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.56
מחיר
9.7
עמידה בזמנים
9.8
איכות העבודה
9.7
יחס\שירות
10

שאלות נפוצות

האם דרך האתר ניתן להזמין לוכד בכל אזור במרכז?

כן, הלוכדים שלנו המוצגים באתר מספקים שירות בכל אזור המרכז, ניתן לצפות בלוכדים המובחרים והמומלצים ביותר.

תוך כמה זמן לוכד במרכז יוכל להגיע ללקוח מרגע שיחת הטלפון?

הלוכדים שלנו מחכים לפניות שלכם ולרוב יוכלו להגיע בתוך כ-20 דקות מרגע שיחת הטלפון.

באזור המרכז ניתן לראות כיום תנופה בבנייה והדבר בא לידי ביטוי במפגשים עם מזיקים שונים כדוגמת נחשים המעוררים בהלה ופחד בקרב רבים. במידה ונתקלתם בנחש, חשוב מאוד להסתייע בשירותיו של לוכד נחשים במרכז.

הנה חלק מהפעולות שבוצעו נגד נחשים במרכז

דרך אתר מדבירייטינג ניתן להזמין שירותי לוכד נחשים במרכז הארץ, שירות זה ניתן למגזר הפרטי, העסקי והמוסדי כאחד, הלוכדים שלנו מגיעים ללקוחותינו בכל אזור המרכז כולו. כאן בטבלה שלפניכם ניתן לראות חלק מפעולות לכידת הנחשים שבוצעו באזור (כאן ניתן לראות פעולות הדברה במרכז שבוצעו):

לכידות נחשים שהוזמנו במרכזתיאור העבודההמחיר שלוכד הנחשים גבה מהלקוח
לכידת נחש בתוך מבנה במרכזהלוכד הגיע ללכוד נחש בתוך מבנה נטוש במרכז הארץ, הוא איתר את הנחש ולכד אותו במהירות.550 ₪
לכידת נחש בתוך שדה חקלאי במרכז הארץהלוכד הגיע ללכוד את הנחש לפי הדיווח – בתוך שדה חקלאי, הלוכד איתר את הנחש לאחר חיפושים ולכד אותו.550 ₪
לכידת נחש בתוך מטבח של עסק מזון במרכזהלוכד הגיע אל העסק במהירות האפשרית, איתר את הנחש במהירות ולכד אותו.600 ₪
לכידת נחש במחסן במרכז הארץהלוכד דווח על נחש שנמצא בתוך מחסן, הוא הגיע במהירות, איתר אותו לאחר חיפושים רבים ולכד אותו.650 ₪

לוכד נחשים מקצועי במרכז

אם הבחנתם בנחש באזור המרכז, ההמלצה היא לא לנסות וללכוד את הנחש בכוחות עצמכם אלא להזעיק לוכד נחשים מקצועי. קרו כבר מקרים בהם אנשים ניסו ללכוד את הנחש באמצעים ביתיים ומצאו את עצמם מובהלים לבית חולים כתוצאה מכך. נשיכה של נחש עשויה להיות חמורה למדי ומחייבת טיפול רפואי ולכן חשוב ביותר להסתייע במומחה בתחום אשר יגיע עם שק המיועד ללכידה של הנחש לצורך לכידה איכותית יותר.

בניגוד אליכם, לוכד נחשים מקצועי עבר הכשרה מקיפה וקיבל תעודה מטעם רשות הטבע והגנים  ויש לו את כל הידע המתאים על מנת ללכוד את הנחש בצורה הטובה והמקצועית ביותר וגם לדאוג לבטיחות שלכם ולוודא כי לא יקרה לכם שום דבר במסגרת פעולת הלכידה של הנחש.

מקצוע לכידת נחשים נחשב למקצוע מסוכן ומסובך כי חל איסור לפגוע בנחשים ופגיעה בהם מהווה עבירה על החוק. יתרה מכך, את הנחשים אי אפשר להחזיק זמן רב אלא יש לשחרר אותם בטבע לאזור הטבעי שלהם כאשר הלוכד אחראי על הפעולה הנ"ל. לפיכך, כאשר אתם מבחינים בנחש, הקפידו לשמור איתו על קשר עין על מנת לראות היכן הוא זוחל אך הקפידו גם לשמור ממנו מרחק ובשום פנים באופן אל תנסו לפגוע בו. פגיעה בנחש נחשבת עבירה על החוק ואנשים אשר מנסים לפגוע בנחש עשויים לשלם על כך מחיר בשל אי הידיעה וחוסר הניסיון שלהם אשר הובילו אותם לביצוע הפעולה.

איך לבחור לוכד נחשים במרכז

באזור המרכז תמצאו לא מעט לוכדי נחשים מומחים בתחום ולכן יש למצוא את הלוכד האיכותי ביותר תוך הסתמכות על מספר פרמטרים:

מקצועיות: כאשר אתם מזמינים לוכד נחשים במרכז חשוב ביותר להקפיד ולבחור את איש המקצוע הטוב ביותר, זה אשר יסביר לכם כיצד הוא מבצע את הלכידה בפועל ומה קורה לאחר הלכידה. לוכד נחשים מקצועי יסביר לכם בשיחת הטלפון מה כולל תהליך הלכידה לפרטי פרטים וכך תוכלו לדעת בדיוק מה מתרחש ולא תמצאו את עצמכם חסרי אונים לנוכח הסיטואציה.

ניסיון: שנות הניסיון של הלוכד נחשבות חיוניות ביותר בעת ההזמנה שלו. בשיחת הטלפון המקדימה אתם יכולים לוודא את שנות הניסיון שלו וכך לדעת האם הוא בעל שנות ניסיון רבות. ככל ששנות הניסיון שלו רבות יותר, כך הטכניקות שלו ללכידת הנחש תהיינה מהירות ואפקטיביות יותר.

המלצות מטעם לקוחות קודמים: פרמטר נוסף אשר יש לתת עליו את הדעת הוא המלצות מטעם לקוחות קודמים. חשוב ביותר לוודא כי בחרתם את לוכד הנחשים הטוב ביותר ולשם כך כדאי לשוחח עם לקוחות קודמים. שיחה עם לקוחות קודמים תאפשר לכם לדעת האם מדובר במקצוען בתחום אשר אפשר לסמוך עליו בכל הקשור ללכידת הנחש.

לוכד נחשים במרכז מחיר

לוכד נחשים במרכז אשר לו שנות ניסיון רבות וותק בתחום יציע לכם את המחיר כפי שמקובל בענף. חשוב ביותר לוודא עמו את המחיר כבר בשיחת הטלפון המקדימה וכך לא תמצאו את עצמכם מופתעים. מחיר עבור לכידת נחש מתחיל מ500 ש"ח ועשוי להגיע גם ל800 ש"ח. במקרים מורכבים יותר בהם הלוכד אינו יודע את מקום הימצאו של הנחש ויקח לו זמן לאתר את הנחש, המחיר עשוי להגיע גם ל1000 ש"ח.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה