לוכד נחשים בנצרת

לוכד נחשים בנצרת מומלץ ומקצועי

אף פעם לא נעים להיתקל בנחשים, אך אם נתקלתם בנחש בסביבת הבית או העסק ייתכן שתזדקקו לשירותיו של לוכד נחשים בנצרת. לוכדי הנחשים שלנו הם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ. לוכדים מקצועיים ומוסמכים מטעם הרשות להגנת הטבע ללכוד את כל סוגי הנחשים. הגעה מהירה לכל מקום בארץ וזמינות 24/7. אז הזמינו עכשיו שירות לוכד נחשים בנצרת.

דודי אלישע
ספק מאומת

חשוב לי להיות שקוף מול הלקוח, לתת לו להבין בדיוק מה אני מתכוון לעשות. אני גובה מחיר הוגן בהחלט ודואג שכל לקוח שלי יהיה מרוצה בסיום העבודה.

חוות דעת
61
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.93
מחיר
9.7
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10

אני אדם רציני, אמין, יש לי מוטיבציה גבוה לעשות כל עבודה עד הסוף כמו שצריך. יש לי ניסיון של 30 שנה בתחום הנחשים והזוחלים. הלקוחות שלי תמיד מרוצים בסיום השירות, אני גובה מחירים הוגנים.

חוות דעת
9
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.78
מחיר
9.2
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
9.9

שאלות נפוצות

תוך כמה זמן לוכד בנצרת יוכל להגיע ללקוח?

הלוכדים שלנו זמינים בנצרת ויוכלו להגיע ללקוחותינו לרוב בתוך כ-25 דקות בממוצע מרגע פתיחת קריאת השירות אצל אחד הלוכדים המומלצים באתר.

באיזה סיטואציה כדאי להזמין לוכד נחשים?

כמובן שאם אתם בקשר עין עם הנחש זאת הסיטואציה הטובה ביותר להזמין שירות של לוכד נחשים, אך גם אם ראיתם את הנחש בשעתיים האחרונות זהו זמן מצוין להגיע ולעשות סריקות באזור על מנת לאתר את הנחש וללכוד אותו.

מבין בעלי החיים השונים, הנחש נחשב לחיה מאיימת במיוחד. מפגש של אדם ונחש עשוי להסתיים בפחד וחשש במקרים רבים גם בהכשה. מכאן, חשוב ביותר להיות ערניים ולהסתייע בשירות של לוכד נחשים בנצרת. סיוע של לוכד נחשים מיומן אשר יעמוד לשירותכם יאפשר לכם להרגיש בטוחים ולדעת כי איש מקצוע נמצא לצידכם.

הנה חלק מהפעולות שבוצעו לאחרונה נגד נחשים בנצרת

אנו באתר מדבירייטינג מספקים שירותי הדברה לתושבי נצרת כבר מעל 15 שנים, כשבמהלך תקופה זו הוזמנו דרך האתר גם לכידות נחשים רבות בנצרת. לפניכם בטבלה ניתן לראות חלק מפעולות לכידת הנחשים שבוצעו עבור תושבי העיר נצרת, השירות ניתן לכל סוגי הלקוחות (הפרטי, העסקי והמוסדי) במהירות האפשרית ובמחירים הוגנים (כאן ניתן לראות פעולות הדברה בנצרת שבוצעו):

לכידות נחשים שהוזמנו בנצרתתיאור העבודההמחיר שלוכד הנחשים גבה מהלקוח
לכידת במרפסת בניין משותף בנצרתדיירי הבניין דיווחו על נחש שחדר למרזב מאחת המרפסות בבניין, לוכד הנחשים הגיע ולכד אותו לאחר חיפוש קצר.600 ₪
לכידת נחש בבית קפה בנצרתלוכד הנחשים הגיע למקום במהירות ואיתר את הנחש באזור היציאה האחורית של בית הקפה.550 ₪
לכידת נחש במחסן עסק בנצרתבעל המקום דיווח על נחש במחסן שלו, הלוכד הגיע ולכד את הנחש במהירות ובלי בעיה.600 ₪
לכידת נחש בבית ספר בנצרתדווח ללוכד על נחש בשטח בית ספר בנצרת, לוכד הנחשים הגיע מהר ככל האפשר לבית הספר והחל בסריקות, לאחר כחצי שעה איתר את הנחש מאחורי אחד השיחים שבחצר בית הספר.700 ₪

היכן ניתן להיתקל בנחשים

אין ספק כי התקלות בנחש נחשבת מפחידה ביותר ולראייה גם ילדים וגם מבוגרים מפחדים מהמפגש עם הנחש. רק לפני מספר ימים דווח על התקלות של ילד עם נחש והמפגש עשוי לעורר פחדים.

סביבה טבעית: נחשים מופיעים בסביבה הטבעית שלנו. הנחשים עשויים להופיע במקומות בהם אנו חשים מוגנים ביותר כמו למשל חצר הבית או למשל מחסן או גם בתוך הבית.

מכסה מנוע: כבר קרו מקרים בהם נחש שכב במכסה מנוע של הרכב ויצא משם באמצע הנסיעה. אין ספק כי באמצע נסיעה היתקלות בנחש אינה נעימה במיוחד.

טבע: נוסף על זאת, ניתן להיתקל בנחשים גם בטבע. קרה מקרה ובו רוכב אופנוע נסע לטיול ולפתע הבחין בנחש שהתחבא באופנוע.

אזורים מיושבים: יתרה מכך, לפי מחקרים ניתן לראות כי נחשים מצויים לרוב באזורים מיושבים בהשוואה לאזורים שאינם מיושבים.

בסופו של דבר, נחשים נמצאים בכל מקום. הנחשים נחשבים לחיות אורבניות ולכן ניתן למצוא את הנחשים בסביבה האורבנית שלנו. כאשר מבחינים בנחש, חשוב ביותר להזעיק לוכד נחשים מקצועי אשר יגיע עם הציוד המקצועי כמו לוכדן על מנת ללכוד את הנחש ולאחר מכן ידאג  לשחרור בסביבה טבעית.

מה עושים בעת התקלות עם נחש

התעסקות עם נחש משולה להתעסקות עם חומר נפץ ולכן חשוב ביותר בעת הפגישה עם נחש ארסי לקרוא לשירות של לוכד נחשים בנצרת. בעת נשיכה של נחש ארסי חשוב ביותר לבצע את הפעולות הבאות:

לא לעשות תנועות מיותרות: בעת נשיכה של נחש ארסי חשוב ביותר לא לעשות תנועות מיותרות. תנועה אשר יכולה לעשות בטעות עשויה להוביל למוות.

לשמור על קשר עין עם הנחש: נוסף על זאת, חשוב להקפיד ולשמור על קשר עין עם הנחש על מנת לאפשר ללוכד להגיע למקום ולבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר.

מה חשוב לדעת בעת הכשה של נחש

לשאלה האם תדעו כי אתם אלרגיים לנשיכה של נחש, התשובה היא כי אף אחד לא יודע האם הוא אלרגי עד לרגע הנשיכה. בבדיקה המתבצעת לגילוי האלרגיה מוזרק חלק קטן מהארס של הנחש וחל איסור לעשות זאת כי הדבר עשוי להוביל למוות בשל אלרגיה.

רגע לפני שאתם מזמינים שירות של לוכד נחשים בנצרת, כיצד תדעו האם מדובר בנשיכה של נחש?

אין תופעות לוואי: כאשר עברה חצי שעה ואין לכם תופעות לוואי כמו הקאות או עילפון, ניתן להסיק כי אין מדובר על נחש ארסי.

שימו לב להתפתחות זיהום: גם כאשר לא מדובר על נחש ארסי, חשוב ביותר לשים לב להתפתחות של זיהום. לעתים הנחש עשוי לאכול עכבר מזוהם ואז עשוי להתפתח זיהום ויש צורך במתן אנטיביוטיקה.

שוק אנפילקטי: מדובר בתגובה של המערכת החיסונית במסגרתה הגוף מתנפח והאדם עשוי למצוא את מותו כתוצאה ממצבים שונים כמו מחנק או התקף לב.

קבלת טיפול רפואי: במקרה של הכשה על ידי נחש, חשוב ביותר לקבל טיפול רפואי. במקרה בו האיבר מתנפח יש להגיע לבית חולים לקבלת טיפול רפואי הכולל השגחה רפואית צמודה על ידי רופא מטפל וקבלת תרופות מתאימות על מנת להחלים.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה