לוכד נחשים בנתניה

לוכד נחשים בנתניה מומלץ ומקצועי

פגשתם נחש בשטח הבית? אחד השכנים דיווח לכם שראה נחש בחצר שלכם? הלוכדים שלנו מכירים כבר את כל המקרים ויודעים כיצד לטפל בהם בדרך הנכונה, הטובה והמקצועית ביותר! לוכדי הנחשים של מדבירייטינג מספקים שירותי לוכד נחשים בנתניה כבר המון שנים, הלוכדים מגיעים אל לקוחותינו במהירות האפשרית [30 דקות בממוצע] על מנת לתפוס את הנחש לפני שהוא נעלם, חייגו אליהם כבר עכשיו והם בדרך אליכם.

אוהב מאוד את החי והזוחלים, אני עושה את העבודה שלי מתוך אהבה למקצוע, כמובן שהסובלנות והאמינות כלפי הלקוח הם בראש סדר העדיפויות שלי.

חוות דעת
4
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
10.00
מחיר
10
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10
ארז מצרי
ספק מאומת

אני עובד באופן יסודי, אני מאוד אמין כלפי הלקוחות שלי ומסביר להם בדיוק מה אני מבצע. אני עומד בזמנים וגובה מחירים הוגנים.

חוות דעת
75
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.96
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
9.9
דוד דוד
ספק מאומת

זואולוג (תואר שני) בעל נסיון מעשי רב שנים בעבודה עם נחשים ובעלי חיים אחרים, ולוכד נחשים מעל לעשור.
שמח לייעץ תמיד: חשובים לי היושרה, האמינות והמקצועיות, כמו גם היחס האישי ללקוח. זמין עבורכם 24/7!

חוות דעת
41
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.95
מחיר
9.8
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10

שאלות נפוצות

מה חשוב לוודא בעת בחירה של לוכד נחשים?

הדברים החשובים ביותר הם שהלוכד יגיע אליכם במהירות האפשרית ושהלוכד יעשה כל שביכולתו כדי לאתר את הנחש וללכוד אותו ולא יפסיק את פעילותו אחרי זמן קצר.

כמה מהר לוכד מאתר מדבירייטינג יוכל להגיע ללקוח בנתניה?

הלוכדים שלנו זמינים באזור העיר נתניה ויוכלו לרוב להגיע בתוך כ-25 דקות בממוצע מרגע פתיחת קריאת השירות ואפילו פחות מזה.

מפגש עם נחש עשוי להיות מפחיד ולא נעים במיוחד. אמנם הנחש לא יתקוף אתכם אלא יתפוס מרחק, אבל יעורר בכם תחושה לא נעימה של פחד וחשש. מכאן, חשוב ביותר להסתייע בשירות של לוכד נחשים בנתניה בעל ניסיון רב בתחום.

הנה חלק מהפעולות שבוצעו נגד נחשים בנתניה

ללוכדים באתר מדבירייטינג ניסיון עשיר בלכידת נחשים באזור העיר נתניה, על כן החלטנו להכין טבלה עבורכם גולשי האתר שלנו, בטבלה זאת ניתן לראות תמצית מפעולות הלכידה שהם ביצעו נגד נחשים ברחבי העיר, ניתן לראות בדיוק איך הם עשו זאת, תוך כמה זמן הגיעו ללקוח שלנו וגם כמה הוא שילם בסיום השירות (כאן ניתן לראות פעולות הדברה בנתניה שבוצעו):

לכידות נחשים שהוזמנו בנתניהתיאור העבודההמחיר שלוכד הנחשים גבה מהלקוח
לכידת נחש במחסן של עסק בנתניההלוכד הגיע למחסן העסק תוך כ-30 דקות, הוא התחיל בסריקות וחיפושים אחר הנחש, לבסוף הוא מצא אותו וביצע את הלכידה בהצלחה.600 ₪
לכידת נחש בחצר של בית בנתניההלוכד הגיע אל חצר הבית תוך כ-40 דקות מרגע פתיחת הקריאה, הוא ביצע סריקות לאיתור הנחש, אחרי סריקות מרובות הוא איתר אותו ולכד אותו בהצלחה.650 ₪
לכידת נחש בשטח פתוח בנתניההלוכד דווח על נחש בשטח באזור נתניה, הוא הגיע במהירות למקום, זיהה את הנחש ולכד אותו במהירות.550 ₪
לכידת נחש צפע בנתניההלקוח התקשר ותיאר ללוכד בטלפון כי מדובר בנחש צפע, הלוכד הגיע למקום תוך 25 דקות, במהירות הוא לכד את הנחש שחדר אל תוך הבית.600 ₪

איך להתנהל בעת מפגש עם נחש

אין ספק כי מפגש עם נחש אינה סיטואציה נעימה למדי ולכן יש להיערך בצורה הטובה ביותר:

לא ללכוד את הנחש: בעת מפגש עם נחש חשוב מאד לא לנסות ללכוד אותו בכוחות עצמכם אלא להתרחק כמה שיותר מהמקום וגם לנסות להרחיק אחרים ולא להיות סביב המקום בו נמצא הנחש. אם אינכם מקצועיים בתחום, הלכידה עשויה להוביל לפציעה קשה כי אינכם יודעים לצפות את ההתנהגות של הנחש ולכן יש להשאיר את העבודה לידי לוכד נחשים מקצועי אשר יגיע למקום ובאמצעות המידע והאמצעים השונים ללכידה ילכוד את הנחש במטרה מקצועית ומהירה.

צילום של הנחש: עם זאת, על מנת לסייע ללוכד הנחשים, יש לצלם את הנחש במטרה ללכוד אותו בצורה מהירה. בשלב הבא יש ליצור קשר עם לוכד נחשים בנתניה ולהזעיק אותו בדחיפות למקום בו הבחנתם בנחש. צילום הנחש על ידכם יסייע ללוכד לאתר את הנחש בצורה טובה והוא יוכל לגשת לעבודה בלי לבזבז זמן רב.

שמירת קשר עין עם הנחש: באותו הזמן, יש לשמור על קשר עין עם הנחש על מנת לראות היכן הוא נמצא.  שמירת קשר עם הנחש תעשה מרחוק וללא כל קרבה למקום. במקרה של הכשה, חשוב מאד להזעיק כמה שיותר מהר את כוחות ההצלה ולהגיע לבית חולים לצורך מתן טיפול רפואי על ידי צוות רפואי אשר לו האמצעים הדרושים לטיפול.

מיהו לוכד נחשים מקצועי בנתניה

לוכד נחשים בנתניה יגיע למקום במהירות רבה ובהתאם למידע אשר קיבל מכם יתחיל בפעולת הלכידה של הנחש. הוא יאתר את הנחש במקומות השונים בין גרוטאות או מאחורי צמחייה או בבית. הלוכד ישקיע זמן רב בחיפוש אחר הנחש במטרה ללכוד אותו במהירות. כאשר הנחש נמצא, הלוכד יתחיל את פעולת הלכידה אשר כוללת את תפיסת הנחש והנחתו בקופסה לצורך שחרורו בטבע במקום מתאים, זאת בהתאם להנחיה של הרשויות. לפי החוק בישראל, אין להרוג נחשים ולכן יש ללכוד אותם ולשחררם בטבע. ההמלצה היא להתרחק כמה שיותר מהנחש ולהשאיר את העבודה לידי לוכד מקצועי אשר למד את התחום ומודע לסוגי הנחשים השונים וכן לסכנות השונות ויודע כיצד להתמודד עם סוגי הנחשים השונים.

עלות לכידת נחש בנתניה

עלות לכידת נחש אינה קבועה אלא תלויה בעבודתו של לוכד נחשים בנתניה. אם מדובר על עבודה פשוטה בה הלוכד רק מאתר את הנחש ללא לכידה הרי תשלמו סכום של 200 ש"ח. מקרה של לכידה פשוטה בה הלוכד יודע את מקום הימצאו של הנחש תשלמו סכום של 500 ש"ח ומעלה. כאשר מדובר על פעולת לכידה מורכבת תשלמו סכום של 600 ש"ח ומעלה בהתאם להיקף העבודה. כך או אחרת, חשוב מאד להיות מודעים למחיר ולערוך עם הלוכד שיחה טלפונית מקדימה אשר תאפשר לכם לדעת את העלות. בנוסף כדאי לעיין במחירון הדברה ולבדוק האם המחירים נמצאים בטווח שבטבלה.

בשיחת הטלפון חשוב להסביר לו את המצב וכך הוא יוכל למסור לכם פרטים על המחיר בהתאם למורכבות הבעיה. קרו כבר מקרים בהם אנשים שילמו סכומי כסף גבוהים עבור לכידה של נחש והתוצאה לא הייתה בהתאם ולכן חשוב לוודא כי ללוכד יש רישיון מתאים לביצוע העבודה והוא אינו מחפש רק להוציא מכם סכומי כסף גבוהים.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה