לוכד נחשים ברחובות

לוכד נחשים ברחובות מומלץ ומקצועי

נתקלתם בנחש בבית או בחצר? זה הזמן להזמין לוכד נחשים. לוכדי הנחשים של מדבירייטינג מספקים שירותי לוכד נחשים ברחובות. כאן תקבלו את שירות לכידת הנחשים האיכותי ביותר, עם התחייבות לאחריות מלאה ללכידת הנחש ושימוש באמצעים המתקדמים ביותר ללכידתו. הזמינו עכשיו לוכד נחשים ברחובות.

מיכאל פינסטרה
ספק מאומת

חשוב לי מאוד לעמוד בזמנים אליהם אני מתחייב, המחירים שלי נוחים, השירות איכותי ואני נותן אחריות לתקופה ארוכה וגם יודע לעמוד בה.

חוות דעת
23
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
10.00
מחיר
10
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10
מוטי דודקמן
ספק מאומת

חשוב לי להשתמש בחומרים הטובים ביותר, חשוב לי להיות אמין כלפי הלקוח ולהראות לו בדיוק מה אני עושה, אני גובה מחירים הוגנים ביחס למחירי השוק ועושה מה שצריך כדי להוציא כל לקוח מרוצה.

חוות דעת
35
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.97
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10
ארז מצרי
ספק מאומת

אני עובד באופן יסודי, אני מאוד אמין כלפי הלקוחות שלי ומסביר להם בדיוק מה אני מבצע. אני עומד בזמנים וגובה מחירים הוגנים.

חוות דעת
75
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.96
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
9.9
דוד דוד
ספק מאומת

זואולוג (תואר שני) בעל נסיון מעשי רב שנים בעבודה עם נחשים ובעלי חיים אחרים, ולוכד נחשים מעל לעשור.
שמח לייעץ תמיד: חשובים לי היושרה, האמינות והמקצועיות, כמו גם היחס האישי ללקוח. זמין עבורכם 24/7!

חוות דעת
41
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.95
מחיר
9.8
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10

חשוב לי שהלקוחות שלי יהיו מרוצים, אני אוהב לראות אותם מחייכים בסוף השירות, האמינות והשירות שלי הם בראש סדר העדיפויות, אני אוהב להעניק פתרון מלא לכל בעיה.

חוות דעת
9
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.56
מחיר
9.7
עמידה בזמנים
9.8
איכות העבודה
9.7
יחס\שירות
10

שאלות נפוצות

מדוע המחיר ללכידת נחשים אינו אחיד?

המחיר משתנה בהתאם למקום בו מסתתר הנחש. במידה ונדרשות סריקות נרחבות המחיר יהיה יקר יותר, במידה ויש קשר עין תמידי עם הנחש המחיר יהיה זול יותר. גם שעת השירות משפיעה על המחיר.

האם אפשר לסמוך על הלוכדים של מדבירייטינג?

ברור! באתר מדבירייטינג מופיעים רק לוכדי נחשים מומלצים ברחובות שזכו לביקורות מפרגנות מלקוחותינו.

בניגוד למפגש עם כלב או חתול, מפגש עם נחשים עשוי לעורר חשש רב. יש להניח כי מבין המזיקים השונים הייתם שמחים לשמור מרחק מנחשים. בדיוק בשביל זה קיים שירות של לוכד נחשים ברחובות. במקרה בו זיהיתם נחש באזור, ההמלצה היא לקרוא לשירות של לוכד נחשים מוסמך ובעל ניסיון רב בתחום.

פעולות לכידת נחשים שבוצעו לאחרונה ברחובות

אנו במדבירייטינג מספקים פלטפורמה למציאת שירותי הדברה ולכידת מכרסמים ונחשים גם ברחובות, בין אם זה נחש צפע או נחש טבעות ובין אם זה בבית במחסן או בשטח פתוח, הלוכדים שלנו כאן בשביל לתת מענה לכל בעיות הנחשים של תושבי העיר רחובות. בטבלה שלפניכם מופיעות חלק מפעולות לכידת הנחשים שהם ביצעו לאחרונה ברחובות (כאן ניתן לצפות בשירותי הדברה שבוצעו ברחובות):

לכידות נחשים שהוזמנו ברחובותתיאור העבודההמחיר שלוכד הנחשים גבה מהלקוח
לכידת נחש במועדון נוער ברחובותהנחש נכנס למקום דרך אחד החלונות, הלוכד הגיע למקום ולכד אותו ללא צורך בסריקות.500 ₪
לכידת נחש בדירת גן ברחובותהלוכד הגיע למקום במהירות ולכד את הנחש בגינה לאחר סריקה קצרה.550 ₪
לכידת נחש בחצר בית פרטי ברחובותהלוכד הגיע לחצר הבית והחל בסריקות במקום, לאחר מכן הצליח לאתר וללכוד את הנחש במחסן שבחצר.650 ₪
לכידת נחש בגן ציבורי ברחובותהלוכד הגיע במהירות לקריאה לנחש בגן ציבורי ולכד אותו.600 ₪

מה חשוב לעשות בעת ההיתקלות בנחש

נתקלתם בנחש בבית או בחוץ? אין ספק כי המפגש עם הנחש עשוי לעורר לא מעט חששות ופחדים וחשוב  ביותר לנהוג בהתאם לכללים הבאים על מנת למנוע מצב של הכשה:

שמרו מרחק: בניגוד לעבודה של לוכד נחשים ברחובות, לכם אין את הידע המתאים לבצע לכידה של נחש ולכן ההמלצה היא לשמור כמה שיותר מרחק. ככל שתקפידו לשמור מרחק מהנחש, כך תרגישו בטוחים יותר.

הקפידו על שמירת קשר עין: אמנם כדאי להתרחק מהנחש, אבל גם כדאי להקפיד לשמור על קשר עין. אם אתם רוצים לקצר את משך זמן הלכידה של הנחש על ידי לוכד נחשים מוסמך, תקפידו לשמור על קשר עין עם הנחש וכך תדעו לומר ללוכד הנחשים היכן הנחש נמצא, דבר אשר יוביל ללכידה מהירה.

אל תפגעו בנחש: עוד המלצה, כדאי לא לגעת בנחש או לנסות ללכוד את הנחש בכוחות עצמכם. זכרו, אין לכם את הניסיון הדרוש ללכוד את הנחש בכוחות עצמכם.

נסו לא להיכנס לפאניקה: אמנם המפגש עם הנחש עשוי להיות לא נעים, אבל ההמלצה היא לא לנסות להיכנס לפאניקה. אם תיכנסו לפאניקה, הרי הנחש עשוי להרגיש בכך.

מה כוללת עבודתו של לוכד נחשים מקצועי

במסגרת עבודתו של לוכד נחשים ברחובות עליו לדעת בדיוק כיצד לבצע את הלכידה. לצורך ביצוע הלכידה בצורה טובה עליו לעבור מסלול מסוים:

בוגר קורס: לצורך כך, עליו להיות בוגר קורס של לוכד נחשים הכולל הכשרה מתאימה, לרבות מבחן עיוני ומעשי.

אישור מטעם רשות הטבע והגנים: לאחר המבחן העיוני והמעשי הלוכד מקבל רישיון מטעם רשות הטבע והגנים אשר מאפשר לו לבצע את הלכידה.  כאשר אתם מזמינים לוכד נחשים, ההמלצה היא לבקש ממנו להציג בפניכם את האישור. ככל שתמהרו לעשות זאת, כך תדעו כי ניצב בפניכם לוכד נחשים מוסמך.

ביצוע לכידה ולא הרג: במסגרת תפקידו של לוכד הנחשים, אין עליו להרוג את הנחש אלא ללכוד אותו באמצעות מוט לכידה ולאחר מכן לשחרר את הנחש בשמורת טבע. שימו לב, כאשר הלוכד ינסה להרוג את הנחש, הרי תהיה זאת עבירה על החוק אשר העונש עליה צפוי להיות קנס כספי ואף מאסר בפועל.

איך תמצאו לוכד נחשים מיומן

כיום ניתן למצוא לא מעט לוכדי נחשים המעניקים שירות בעיר רחובות. על מנת למצוא לוכד נחשים ברחובות אשר יהיה מיומן ומקצועי חשוב ביותר לבצע מספר פעולות:

הקפידו על שיחה מקדימה: חשוב ביותר להקפיד על שיחה מקדימה עם לוכד נחשים אשר במסגרתה חשוב לברר את המחיר ולדאוג לתאם את המחיר מראש.

ביצוע עבודה אחראית: עוד דבר, חשוב ביותר לוודא כי לוכד הנחשים יבצע את העבודה בצורה אחראית תוך בחירת אמצעי לכידה מתאים ולכידה באמצעות שק. לוכד נחשים אשר ינסה ללכוד את הנחש באמצעות הידיים אינו נוקט בדרך מקצועית.

זמינות: בין אם הבחנתם בנחש בשעות הבוקר או בשעות הערב המאוחרות, חשוב ביותר להזעיק לוכד נחשים אשר יגיע אליכם בכל זמן נתון.

שחרור הנחש בשמורות טבע: על הלוכד לשחרר את הנחש בשמורות טבע ובמקום רחוק מכם.

הסבר מפורט על הלכידה: יתרה מכך, על לוכד הנחשים להעניק לכם הסבר מפורט על הלכידה וכך תהיה לכם האפשרות לעקוב אחר הנעשה.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה