לוכד נחשים ברמת גן

לוכד נחשים ברמת גן מומלץ ומקצועי

נתקלתם בנחש בבית או בחצר? זקוקים לשירות לוכד נחשים ברמת גן? באתר מדבירייטינג תקבלו את שירות לכידת הנחשים האיכותי ביותר, עם שיטות יעילות והתחייבות לאחריות מלאה ללכידת הנחש. אם אתם צריכים לוכד נחשים מקצועי עם המלצות רבות שניתן לסמוך עליו – זה המקום בשבילכם.

מוטי דודקמן
ספק מאומת

חשוב לי להשתמש בחומרים הטובים ביותר, חשוב לי להיות אמין כלפי הלקוח ולהראות לו בדיוק מה אני עושה, אני גובה מחירים הוגנים ביחס למחירי השוק ועושה מה שצריך כדי להוציא כל לקוח מרוצה.

חוות דעת
35
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.97
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10
ארז מצרי
ספק מאומת

אני עובד באופן יסודי, אני מאוד אמין כלפי הלקוחות שלי ומסביר להם בדיוק מה אני מבצע. אני עומד בזמנים וגובה מחירים הוגנים.

חוות דעת
75
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.96
מחיר
9.9
עמידה בזמנים
10
איכות העבודה
9.9
יחס\שירות
9.9
דוד דוד
ספק מאומת

זואולוג (תואר שני) בעל נסיון מעשי רב שנים בעבודה עם נחשים ובעלי חיים אחרים, ולוכד נחשים מעל לעשור.
שמח לייעץ תמיד: חשובים לי היושרה, האמינות והמקצועיות, כמו גם היחס האישי ללקוח. זמין עבורכם 24/7!

חוות דעת
41
שביעות רצון:
מאוד מרוצים
100%
שליחת וואטסאפ
דירוג גולשים
9.95
מחיר
9.8
עמידה בזמנים
9.9
איכות העבודה
10
יחס\שירות
10

שאלות נפוצות

למה לשים לב לפני בחירת לוכד נחשים?

שימו לב כי על הלוכד יש המלצות כי הוא אכן עושה עבודה מקצועית ומצליח לרוב לאתר את הנחש וללכוד אותו, בנוסף בידקו כמובן אם יש לו רישיון מטעם רשות הטבע והגנים.

כמה עולה לכידה ומדוע המחיר אינו אחיד?

המחיר אינו אחיד כי הוא מתשנה לפי כמה פרמטרים, אם נדרש לבצע סריקות המחיר עשוי להיות יותר יקר לפי אורך הסריקות, אם העבודה היא בשעת לילה המחיר גם כן עשוי להיות יקר יותר, גם מקצועיות הלוכד משפיעה על המחיר, לוכדים מקצועיים גובים לרוב מחירים יקרים יותר.

כאשר החורף מסתיים והאביב בפתח הנחשים יוצאים ממקומות המסתור בניסיון לחפש מזון. חלק מהנחשים מהווים סכנה לבני אדם ולכן חשוב ביותר לקרוא לשירות של לוכד נחשים ברמת גן. לוכד נחשים מקצועי מכיר את אורח החיים של הנחשים ויודע כיצד לבצע את הלכידה.

פעולות לכידת נחשים שבוצעו לאחרונה ברמת גן

אנו במדבירייטינג מספקים פלטפורמה למציאת שירותי לכידת נחשים גם ברמת גן כחלק משירות בפריסה ארצית, בין אם זה נחש צפע או נחש טבעות ובין אם זה בבית, במחסן העסק או בשטח פתוח, הלוכדים שלנו כאן בשביל לתת מענה לכל בעיות הנחשים של תושבי רמת גן. בטבלה שלפניכם מופיעות חלק מפעולות לכידת הנחשים שבוצעו לאחרונה ברמת גן:

לכידות נחשים שהוזמנו ברמת גןתיאור העבודההמחיר שלוכד הנחשים גבה מהלקוח
לכידת נחש בבית אבות ברמת גןהנחש הסתובב בחצר המתחם, הלוכד הגיע במהירות למקום ולכד אותו.550 ₪
לכידת נחש בשטח פתוח ברמת גןדווח ללוכד שלנו על נחש בשטח פתוח ברמת גן, הלוכד הגיע למקום וביצע סריקות באזור, בסופו של דבר איתר ולכד את הנחש.550 ₪
לכידת נחש בחצר בית פרטי ברמת גןלוכד הנחשים הגיע למקום במהירות ולאחר סריקה קצרה איתר את הנחש באחד בשיחים ולכד אותו.600 ₪
לכידת נחש במרכז קניות ברמת גןלוכד הנחשים הגיע במהירות למרכז הקניות ולכד את הנחש.600 ₪

הנה עובדות שכדאי לדעת נחשים

לא כל הנחשים בישראל הם נחשים ארסיים: הידעתם? לא כל הנחשים בישראל נחשבים ארסיים. שימו לב לנתון הבא – רק 9 מתוך 42 זני נחשים נחשבים ארסיים.

נחש הצפע נחשב מסוכן: בחלקים גדולים בישראל ניתן למצוא את נחש הצפע אשר נחשב מסוכן ולכן חשוב ביותר להיעזר בשירותיו של לוכד נחשים ברמת גן כאשר נתקלתם בנחש צפע.

אל תנסו לאיים על הנחש: אם נתקלתם בנחש, הרי ההמלצה היא לא לנסות ולאיים על הנחש. אם תאיימו על הנחש הוא ירגיש מותקף והתוצאה תהיה הכשה.

האם נחשים מסוכנים לבעלי חיים

אם יש לכם בעלי חיים בבית ואתם יוצאים איתם לטיול, ההמלצה היא לנקוט במשנה של זהירות. הפגישה של הנחשים ובעלי החיים עשויה להסתיים לעתים בהכשה.

הכשה של כלבים: כך לדוגמה, אם אתם מטיילים עם הכלב שלכם בחוץ באזור בו יש שיחים או ערימות של זבל, הימנעו מהכלב לחפש במקומות בהם יש אשפה. בטיול עם הכלבים חשוב ביותר לא לאפשר להם לדחוף את האף. ההמלצה היא לבחור קריאת חירום כאשר בוחרים לקרוא לכלב וכך הוא יתחמק מניסיון ההכשה של הנחש.

הכשה של חתולים: כאשר מדובר על הכשה של חתולים, הם נחשבים לציידים ולכן הם ינסו לצוד את הנחש. עם זאת, במקרה בו הבחנתם כי  החתול אינו זז וקופא על מקומו, הרי חשוב מאד להזיזו מהמקום.

מה עושים בעת התקלות עם נחש

אין ספק כי ההיתקלות עם הנחש לא נעימה כלל ולכן חשוב ביותר להזעיק את השירות של לוכד נחשים ברמת גן. לוכד מקצועי ובעל ניסיון רב יבצע את הלכידה בצורה מקצועית ויאפשר לכם לשוב לשגרת החיים שלכם במהרה בלי להיתקל בנחש ולחשוש מפני הכשה והזדקקות לטיפול רפואי.

הזמינו לוכד נחשים מורשה: היום ניתן למצוא לוכדי נחשים רבים, אבל חשוב ביותר להקפיד ולהזמין לוכד נחשים מורשה. לוכד נחשים מורשה הוא בעל מקצוע אשר רכש את השכלתו במקום מוכר והוא מחזיק בתעודה ועבר את המבחנים בהצלחה. לכידה של נחש זה עניין מורכב ולכן חשוב לבחור את הלוכד המקצועי ביותר.  שימו לב, עבודה של לוכד נחשים ללא רישיון מהווה עבירה על החוק ועשויה לסכן את הבריאות שלכם כתוצאה מחוסר ניסיון של לוכד הנחשים ולכן חשוב לא להיות שאננים אלא להקפיד על הזמנת לוכד מורשה.

הסתכלו באתר של רשות הטבע והגנים: לשאלה היכן תמצאו לוכד נחשים, התשובה היא באתר של רשות הטבע והגנים. באתר תמצאו רשימה של לוכדי נחשים מקצועיים. עיון בלוכדים שונים באתר של רשות הטבע והגנים יאפשר לכם לדעת מיהו לוכד נחשים מקצועי. באתר תמצאו רשימה של לוכדי נחשים מקצועיים אשר עברו הכשרה מקיפה.

הקפידו על שיחה מקדימה: בבואכם להזמין לוכד נחשים, הקפידו לערוך עמו שיחה מקדימה מקיפה אשר במסגרתה תוכלו לדעת כמה שיותר פרטים על לוכד הנחשים. אחרי הכל, אתם עומדים להזמין איש מקצוע לבית במטרה לבצע פעולת לכידה ועליכם לאסוף את כל המידע על מנת שתדעו כי בחרתם באיש המקצוע המתאים ביותר. ככל שתאספו יותר פרטים על לוכד הנחשים, כך תדעו כי מדובר באיש מקצוע אשר לו ניסיון רב בתחום.

המאמר נכתב ע”י

ליעד מרום - יועץ הדברה לפרטיים ולעסקים באתר מדבירייטינג

ליעד מתמחה במתן ייעוץ בתחום ההדברה הרחב למגזר הפרטי והעסקי, הוא עושה זאת דרך אתר מדבירייטינג מאז שנת 2020 וניתן לפנות אליו לגבי כל בעיה ולקבל ייעוץ מקצועי בחינם.
מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מספר 2798 ומוסמך ע"י המשרד להגנת הסביבה